Ga vanavond van iemand wat spullen overnemen. Zij heeft haar paard verkocht, en laat ik nu net veel spulletjes nodig hebben die zij op marktplaats heeft staan! Klinkt via de mail een hele aardige mevrouw.
Ben benieuwd!
Jolien87
Geplaatst: 26-05-14 11:08
Magrathea schreef:
Jolien87 schreef:
Die haartjes kunnen er toch gewoon af met een kledingroller?
Haaltjes, als in, krassen geen haartjes
Oh oeps, ik las 'haartjes' met m'n duffe ochtendhoofd. Nee, die haal je er niet meer af helaas.
upendo
Geplaatst: 26-05-14 12:14
Weer een oplichter op marktplaats die mijn foto gebruikt... *zucht*
Ik heb overigens net een mailtje gehad van Marktplaats, dat de advertentie is verwijderd en de vraag of ze een filter moeten plaatsen op mijn telefoonnummer, zodat het niet weer gebruikt kan worden. Dat hoeft niet van mij, mocht ik nog eens iets verkopen is dat misschien onhandig en ik ga er vanuit dat het per ongeluk is fout gegaan.
Wel echt super dat ze het zo snel oppakken! Dikke pluim voor MP
Ik ben momenteel op zoek naar een schoonmaakster, dus heb een klus geplaatst. Ik ga even wat mensen uitnodigen voor een gesprekje!
Ik heb wel aangegeven alleen mensen met referenties die ik kan controleren te willen. Dus ik ben benieuwd waar men mee komt!
Ik schreef toch dat ik van het weekeind mijn jurk verkocht heb? Ik vanmorgen kijken op mijn rekening, geen geld. Dus ik een berichtje gestuurd dat ik alleen verzend als er betaald is.
Gelukkig kreeg ik net een bericht terug dat ze een typfout had gemaakt en het bedrag terug was gestort bij haar. Dus hopelijk morgen alsnog, hij ligt al helemaal ingepakt en wel klaar!