Ja, ik heb ook aan een olloclip zitten denken, maar ik zag ze alleen voor 70 dollar en dat vond ik nogal wat voor een opzetstukje. Waar heb jij die van jou vandaan Yv, eBay?
Het is wel een nepperd hoor, ik zou zelf voor telefoon accessoire nooit 70 euro uitgeven . Voor dat geld heb je ook een hele simpele compactcamera. Voordeel van die opzetdingen is dat ze ieniemienie zijn en dat je je telefoon (normaal gesproken) altijd bij je hebt..
Ik hoop ze volgende week binnen te hebben, maar verwacht een weekje later. Volgens mij gebruikt Soraya ook zo'n opzetlensje en die macroshots zijn prima vind ik .
DnT, ik zou als ik jou was met je wensen naar een fotospeciaalzaak gaan en je laten adviseren. Denk aan Foka, Kamera Express oid. Even voor jezelf opschrijven wat je doel vd camera is en wat je wil dat hij kan etc en dan kunnen ze je super adviseren.
Ik kreeg gister een berichtje van twee dj's van Q Music dat mijn blogpost over het QHotel door de persdame is gelezen en verspreid onder de DJ's, hoe tof is dat!
Anoniem
Geplaatst: 15-05-14 11:48
Hmmm... denk dat ik dan ook maar zo'n ding ga bestellen. Voor die 8 dollar is het het proberen waard
Ik ken iemand die de echte ollo gebruikt en haar macro's zijn super! Maar no way dat ik 70 dollar ga betalen, dan koop ik inderdaad liever een point and shoot.
WIFI gebruik ik om mijn studiofoto's direct door te sturen naar de server zodat ik niet hoef te poedersuiker met CF cards. GPS gebruik ik om locatie gegevens bij foto's op te kunnen slaan. Handig om nog eens terug te gaan naar dezelfde plaats.
Ik heb de 50mm en ik gebruik hem erg vaak. In de studio pak ik vaak mijn 70-200. Ik ben nu in twijfel of ik een nieuwe macrolens aan ga schaffen of dat ik tussenringen ga kopen. Mijn oude macro lens past niet meer op mijn nieuwe body.
Ik ga kijken of ik er het weekend aan toe kom om de City Flourish collectie van China Glaze te swatchen zodat ik volgende week artikelen kan gaan schrijven.
Ik heb de 50mm ook al een tijdje op mijn verlanglijstje staan, maar stel de koop toch steeds uit. Misschien een goed idee als examencadeau...
Tazzey
Geplaatst: 15-05-14 18:41
xSaarSaar schreef:
Ik heb de 50mm ook al een tijdje op mijn verlanglijstje staan, maar stel de koop toch steeds uit. Misschien een goed idee als examencadeau...
Hij is echt heel erg leuk. Zeker ook de F1.8 van Canon.
Chanen
Geplaatst: 15-05-14 18:50
Van fotograferen heb ik de ballen verstand. Over het algemeen gebruik ik foto's van internet, waarbij ik uiteraard wel let op de auteursrechten. Wilde ik deze week eindelijk eens wat van mijn eigen foto's gebruiken, krijg ik ze met geen mogelijkheid op mijn laptop! Grmbl...
Aan mijn volgersaantal kan ik trouwens wel merken dat ik de laatste tijd weer wat actiever ben. Sinds vorige week heb ik er vier nieuwe volgers bij. Hurrah!
Ik krijg net toch een lief mailtje van de vrouw van Alex, waar ik over schreef. Ben er helemaal stil van
Chanen
Geplaatst: 15-05-14 20:40
Jemig, wat weer een fantastische namen Charles. Ik ben heel benieuwd naar je reportages.
Wauw Jans, wat speciaal dat je een berichtje van haar krijgt. Mooi hoor.
Ik kwam laatst toch een geniale blog tegen over mislukte tattoos. Van spellingsfouten tot buitengewoon slechte smaak of een belabberd tatoeëerder. Wie weet past Tazzey's horror story daar juist heel goed tussen?