[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyDarling

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:00

Ik vind ook de laarsjes leuker. De schoenen zijn misschien lekker warm, maar hebben imo echt 0% elegantie. Daardoor vallen voor mij combinaties met blazers etc dan al af, omdat ik dan een ontzettend mannelijk gevoel krijg van een outfit :j

Ik heb mijn happysocks pakketje voor mijn vriend binnen, zo leuk!
Ik wil ze nu zelf eigenlijk ook wel, binnenkort misschien nog maar wat bestellen dus :+

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:06

Marije__ schreef:
Hallooo :wave:

ik zit een beetje met een dilemma. :P
vriendje wil HUB's kopen bij Invito, en ik opzich wel de vrouwelijke versie daarvan (ook een super leuke korting nu) http://www.invito.com/dames-hub-footwea ... 7288412380

maar zit ook in mn hoofd met deze Dolcis laarsjes .... http://www.dolcis.nl/dames/laarzen/dame ... n-03288188

Plehhh! HUB';s zijn lekker warm maar de laarsjes wat vrouwelijker en ook te combineren met panty/rokje...

Ik heb dus zulk soort laarzen/ schoenen van de manfield, zo'n model, met bont! Heb je warm en vrouwelijk ;)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:28

xFioon schreef:
Marije__ schreef:
Hallooo :wave:

ik zit een beetje met een dilemma. :P
vriendje wil HUB's kopen bij Invito, en ik opzich wel de vrouwelijke versie daarvan (ook een super leuke korting nu) http://www.invito.com/dames-hub-footwea ... 7288412380

maar zit ook in mn hoofd met deze Dolcis laarsjes .... http://www.dolcis.nl/dames/laarzen/dame ... n-03288188

Plehhh! HUB';s zijn lekker warm maar de laarsjes wat vrouwelijker en ook te combineren met panty/rokje...

Ik heb dus zulk soort laarzen/ schoenen van de manfield, zo'n model, met bont! Heb je warm en vrouwelijk ;)

Laat ik van de week toch ook voor die laarsjes van de Dolcis gestaan hebben en heel erg getwijfeld hebben. En twijfel nog, vind ze leuk! :D
Leuker dan de HUB's, vind ik.

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 20:44

Geryon schreef:
Hebben jullie nog wat leuke online kleding sites voor winterjassen?

Ben hard op zoek, maar tot nu toe niet geslaagd.. Kom ik er eens een tegen, zijn ze al uitverkocht??

Ik zelf ben geslaagd op hollisterco.com en een vriendin van me had een hele leuke gekocht bij de C&A!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:07

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:22

Ze hebben die jassen ook hier in het dorp, maar ik vind dat de jassen er niet naar het hoge bedrag uit zien, je betaalt volgens mij voornamelijk voor het bont. Want is hij wel lekker warm?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:23

Leuk die Perfect Parka! Wou hem ook vond hem alleen beetje duur aangezien hij me niet heel warm lijkt en ik er dus niet zo lang mee kan lopen!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:24

Ja hij lijkt me ook niet heel warm zo op het oog.. Gelukkig heb ik nog een andere winterjas. :)
Op de Facebook stond echter wel dat het echt een winterjas is, dus ik ben benieuwd!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:28

Jassen niet mijn smaak, houd niet van een bontkraag....

Maar wel jullie advies nodig.
Hoe zouden jullie zo'n trui dragen, met zo'n korte voorkant?

Afbeelding
Afbeelding

En een shirtje als dit, vind hem wel leuk, maar je vindt nooit een hemdje wat er precies goed onder past...

Afbeelding

Sorry, geen idee waarom Tinypic alles draait...

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:32

Ik zou beide truien niet op een rokje dragen. Dan liever nog op een spijkerbroek. Wel leuk rokje! Ik zou daar zelf eerder een blouseje op dragen wat je er een beetje in kan doen. Maar dat is mijn mening! :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:36

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:45

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:46

Ja, ik hou ook niet zo van die lange! Of ja, anderen staan ze vaak wel leuk, maar op de een of andere
manier doet het voor mijn figuur weinig goeds. :Y) Oversized zelfde verhaal.. Ik ben niet zo lang en
verder heb ik een smal bovenlichaam dus ik verdwijn al snel in jassen.

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:54

Ik ben net een eskimo in lange jassen, laat staan oversized. Deze is nog getailleerd.
Ben benieuwd hoe die is! En hoe het bontkraagje is... Vind het altijd zo lelijk, van die nep-neppe bontjes :=

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:59

Parka's: geweldig! Mijn eigen parka is een orginele 20-jaar-oude Duitse legerparka, 2ehands op een markt in Italië. Ben er nog steeds heel blij mee!

Dressagelady, hoop voor je dat hij warm is. Maar ik moet zeggen dat ik er nog niet dood in gevonden zou willen worden. := Smaken verschillen gelukkig!

Fioon, vind de eerste trui leuk op het rokje, níet erin, is niet heel charmant. 2e trui is ook mooi, maar zou ik inderdaad leuker vinden op een mooie chino broek of boyfriend pants bijvoorbeeld. Vind het hemdje eronder zien niet storend, en anders kun je een huidskleurig hemdje eronder dragen. De HEMA heeft hele fijne elastische.

Nu ik het net erover heb, jongens ik mis de HEMA zo ontzettend! Waarom hebben ze geen online shopping.. snik.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 22:15

__denise schreef:
Sem_ schreef:
Ik heb net deze jas besteld, hoop dat hij niet al te groot valt! Andere parka's zijn vaak te wijd voor mij.
http://www.loavies.com/kleding/523-perfect-parka.html Bontkraagje haal ik er denk ik af, daar ben ik
niet zo van.

Oh, deze is geweldig <3
Ik was al een tijdje op zoek naar een kortere en minder oversized versie van die van Zara: http://www.lyst.com/clothing/zara-combi ... a-khaki-1/
Deze komt redelijk in de buurt :D

Die parka van de Zara heb ik! Hij is niet zo oversized als 'ie lijkt op de foto hoor! Er zit ook een koortje in die je kan aantrekken én je kan de bont laag eruit knopen zodat het een tussenjas is. ;)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 22:33

Bij de Zara vind ik de webwinkel ook helemaal niet fijn, de modellen staan er zo dood bij dat de kleren
gewoon niet goed overkomen..

Bontkraagje kan er als het goed is af!

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 23:15

Bij degene waar ik hem aan heb gezien vond ik hem echt te lang. Nou weet ik dat zij ook niet zo lang is, maar ik geloof dat ze van mijn lengte is. Oversized viel bij haar inderdaad wel mee.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 10:00

Die Loavies jas heb ik ook gezien ja <3 <3

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:26

Wauw die van Loavies is echt geweldig <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:36

Ik heb ook nog een Parka van de Zara van vorig jaar, hij is echt belachelijk warm dus was zijn geld (120 euro) dubbel en dwars waard. Hij moet alleen nog even naar de stomerij eigenlijk. Ik vind hem ook nog steeds wel heel erg leuk :)

Afbeelding

Maar als ik geld over had gehad dan had ik echt deze jas gekocht voor erbij :))

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:43

Die van de Zara vind ik wel leuk! :D

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:34

Sem_ schreef:
Ik heb net deze jas besteld, hoop dat hij niet al te groot valt! Andere parka's zijn vaak te wijd voor mij.
http://www.loavies.com/kleding/523-perfect-parka.html Bontkraagje haal ik er denk ik af, daar ben ik
niet zo van.

Deze ga ik wss ook bestellen, al tijden op zoek naar een winterjas en vind ik deze echt geweldig! :)
En nog redelijk betaalbaar haha.

Er staat bij dat hij juist kleiner valt trouwens.
Dus zit ook nog te twijfelen met de maat, heb de idee dat parka's juist gauw groot lijken/

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:51

Jaa ik heb gewoon S genomen want bij mij zijn ze dan meestal nog te groot, dus hij mag zeker kleiner vallen!