Ik heb in ieder geval een korte jumpsuit zien hangen in Zaandam
Skessa_
Geplaatst: 18-04-14 10:57
Ik heb een jumpsuit gekocht in Zmeer. In de etalage hadden ze ook nog een hele leuke, maar was in de winkel nergens te vinden
aishcream
Geplaatst: 18-04-14 11:28
Sorry dat ik zomaar binnenkom vallen Juimsuits hebben ze bij de primark in nijmegen! Ben gisteravond in Nijmegen naar de primark geweest en was qua drukte heel goed te doen! Maar pfoehee wat een hitte daar! Veel leuke dingetjes kunnen scoren en erg mooie overzichtelijke primark !
Dinniej
Geplaatst: 18-04-14 18:04
Summerfly schreef:
Verkopen ze eigenlijk ook van die Rayban-achtige modellen zonnebrillen(dus geen pilotenbrillen) bij de Primark? Ga misschien volgende week weer.
Ik heb deze gekocht, is ook een ripoff van een bepaald model pilotenbril van Rayban. Maar ik weet niet of je zoiets of een metalen wil..
De mijne was dan weer 3 euro. Maar goed, da's nog niet duur.
aishcream
Geplaatst: 18-04-14 22:08
Summerfly schreef:
Verkopen ze eigenlijk ook van die Rayban-achtige modellen zonnebrillen(dus geen pilotenbrillen) bij de Primark? Ga misschien volgende week weer.
Die verkopen ze! Ik zag ze hangen en heb er gelijk 2 gekocht
Air
Geplaatst: 18-04-14 22:17
In februari heeft een vriendin een tas voor me meegenomen omdst mijn ander primarktas na een jaar bij de hengsels was uitgescheurd... zie ik vanmiddag dat deze ook al is gescheurd bij de aanzet terwijl ik er veel voorzichtiger mee om ben gegaan(niet volproppen of zwaar spul in)
Lous
Geplaatst: 18-04-14 22:18
Helaas is de kwaliteit van de Primarktassen in de afgelopen jaren achteruit gegaan.
Bijna vakantie, bijna primark Laat ik nu net een geld-dipje hebben, vandaag ook weer 20 euro uitgegeven dus 20 euro minder voor dagje almere
welshfan97
Geplaatst: 18-04-14 23:58
Hee primark fans! Het is weer bijna vakantie en dat betekend voor ons dat er een dagje primark aan komt !!! Ik heb een vraagje, verkopen ze bij primark ook van die losse korte hardloop/gym broekjes? Soort van voetbalbroekjes. Ik loop namelijk hard en vind al die merken eigenlijk te duur maar de goedkopere merken hebben alleen strakke broekjes en daar voel ik me niet fijn in. Weet iemand of primark van die losse verkoopt en heeft iedere primark dezelfde collectie? Ik kan namelijk niks van een folder of catalogus ofzo vinden (of stel ik nu een domme vraag )