Niet alleen deze wedstrijd, in 't algemeen vind ik Verhoeven niet de beste keeper van Nederland Ik word zenuwachtig zodra hij in de goal staat, heb ik bij zowel Steekie als Vermeer nooit gehad
Ik heb 't aanstaan, maar m'n Ipad is interessanter En ik werd net gebeld met 'n nummer dat begon met +25, nergens terug te vinden welk land dat is, heb 'm mooi weggedrukt
PSV is er nog niet..Wordt nog spannend! Isaksson en Marcelo staan elkaar ook gewoon in de weg
Komen er nog samenvattingen van Ajax en Twente? Ben toch wel benieuwd. Hoorde toen ik training aan het geven was dat het al vrij snel bij beide 2-0 achter was?
OMG wat een gestuntel daar achterin! Goede reddingen van Isaksson wel Soms ben ik wel blij met hem haha
danielle_x
Geplaatst: 17-03-11 23:52
Vind dat verhoeven goed gekeept heeft hoor Heel veel fouten van de verdediging en dan moet je als keeper die nog maar zien op te lossen. Slechte wedstrijd verder echt niks over te zegge bar slecht gewoon
Je ziet ook sneller een fout bij een keeper. Maar eigenlijk is dat te wijten aan heel het team. Als er iemand een bal verspeeld voorin, dan is dat minder erg dan wanneer een verdediger of een keeper een fout maakt. Denk niet dat je zozeer Verhoeven iets moet verwijten (heb overigens nog niks gezien he). Ajax had het in de thuiswedstrijd gewoon al moeten beslissen.
Maar je kan wel zien dat de verdedigers heeeel anders in het veld staan dat met Stekelenburg achter zich Stekelenburg stuurt ze veel meer in mijn ogen.. Rotwedstrijd of niet, hier foto's..
Omsingelen
Joonsel
Geplaatst: 18-03-11 10:35
Naomi_Jortje schreef:
Maar je kan wel zien dat de verdedigers heeeel anders in het veld staan dat met Stekelenburg achter zich Stekelenburg stuurt ze veel meer in mijn ogen..
Ja het is voor heel het team wennen, je mist niet alleen je keeper maar ook je aanvoerder. En als keeper communiceer je veel met je verdedigers, zal met Verhoeven toch anders verlopen dan met Steek Het is ook voor het Nederlandse voetbal balen dat er nog maar 2 teams bijzitten, maar op zich ook geen slechte prestatie. Vanmiddag om 13.00u is de loting!
Toffe foto's!! Van PSV kan ik nooit zulke goede foto's vinden.
Je moet de volgende wedstrijd is op Anita letten als ie stilstaat en van de zijkant in beeld wordt gebracht, die heeft 'n dikke kont joh Viel me pasgeleden op hahaha
Kwartfinaleplaats Real Madrid levert Ajax miljoen op Gepubliceerd door Ruud Janssen | 18-03-11 | 11:18 0 reacties De Spaanse grootmacht Real Madrid plaatste zich dinsdag ten koste van het Franse Olympique Lyon voor de kwartfinale van de Champions League, een gegeven dat in Amsterdam met gejuich zal zijn ontvangen. Door de 3-0 winst van de Koninklijke mag Ajax één miljoen euro bijschrijven op haar rekening. Dat komt door een deal uit de overgang van Klaas-Jan Huntelaar aan het einde van 2008 van de ArenA naar het Santiago Bernabeu. Jeroen Slop, financieel directeur van de hoofdstedelingen, vertelde donderdag tegenover De Telegraaf dat Ajax elke keer als Real Madrid de kwartfinale van de Champions League bereikt, geld krijgt. Die afspraak geldt tot de zomer van 2013. "Dat Klaas-Jan daar maar een half jaar speelde en inmiddels via AC Milan bij Schalke 04 terechtkwam, maakt niet uit", aldus Slop. "De afspraak met Madrid geldt tot het einde van Huntelaars aanvankelijke contractduur, tot medio 2013." http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/62 ... um=twitter
Joonsel
Geplaatst: 18-03-11 13:15
Kwartfinale Real Madrid – Spurs Chelsea – Man U Barca – Shakhtar Inter - Schalke
Halve finale 1. Inter/Schalke – Chelsea/ManU 2. Real Madrid/Spurs – Barca/Shakhtar