De hele dag heeft het hier wel geregend, soms zachtjes, dan weer een plensbui. Om een uur of 5 kwam er een héle erge bui en daarna... kwam zowaar de zon nog even tevoorschijn.
Hier, momenteel is dat Luttenberg (bij Raalte) is het nogal nat nu. En ik zit onder een partytent die inregent
hier waait het behoorlijk en soms een beetje regen (zoals nu) en dan weer droog en dan weer regen afwisseling
Vanmorgen was het droog. Het waaide wel heel hard.Net voordat we vanmiddag een buitenritje wilden gaan maken, kwam er een enorme plensbui.Later kwam er nog zo'n bui en daarna was het weer droog en werd ook de wind íets minder hard.
Ja, delen is goed Ik stuur 'n zonnestraaltje jouw kant op 'k weet alleen niet hoe snel ze die bezorgen...
Als het er zaterdag en zondag maar is. Morgen mag het van mij heul slecht weer worden. Thanks! Mocht het daar eens slecht weer zijn en hier niet, dan zal ik dr eentje terug sturen.
Thanks, ik heb 't regelmatig nodig hahaha'n bruin kleurtje opdoen tijdens een fotoshoot is natuurlijk nooit verkeerd
Paard in de regen kan anders ook best een mooi plaatje opleveren Al dacht mijn paard daar vanmiddag in de regen heel anders over.Het is hier dus regenachtig en het waait ook nog steeds behoorlijk.