Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Mijn buurman heeft blijkbaar ook vakantie. Heerlijk weken lang 7 dagen per week naar zijn vreselijke muziek luisteren op zo'n volume dat ik niet buiten kan zitten zonder het boven mijn eigen zooi uit kan horen. Zelfs met oordopjes in en 's avonds komt het boven mijn tv uit en moet ik alles dicht doen plus tv 2 tot 3 keer zo hard zetten en nog steeds zijn herrie tussendoor horen.
Vroeger werkte hij 6 dagen, Heerlijk. Tegenwoordig nog maar 3 en zit ik dus al 4 dagen in de herrie en zaterdagavond extra maar die vakanties zijn al die jaren al echr een verschrikking... Word er serieus ziek van door de herrie en overlast
MyWishMax schreef:Juval; ja, werkt niks. Echt al meerdere keren in alle jaren en wordt zelfs erger dan. En ik voel me absoluut niet meer veilig om er weer op af te stappen na incidenten paar jaar geleden.
miereneter schreef:tones schreef:jekkert er zo’n antonov bromvlieg mee naar binnen
denisesilver schreef:Nieuw toetsenbord. Spatiebalk blijft of hangen, of zet ineens twee spaties neer, en de Z en Y zijn omgedraaid
Telpeva schreef:denisesilver schreef:Nieuw toetsenbord. Spatiebalk blijft of hangen, of zet ineens twee spaties neer, en de Z en Y zijn omgedraaid
Weet je zeker dat het nieuw is en niet een retourproduct of 2ekansje? klinkt een beetje alsof er wat mee is gebeurd. Als je nog in de retourperiode zit dan zou ik hem terug sturen, die spatiebalk daar ga je je alleen maar aan ergeren.
MyWishMax schreef:Mijn buurman heeft blijkbaar ook vakantie. Heerlijk weken lang 7 dagen per week naar zijn vreselijke muziek luisteren op zo'n volume dat ik niet buiten kan zitten zonder het boven mijn eigen zooi uit kan horen. Zelfs met oordopjes in en 's avonds komt het boven mijn tv uit en moet ik alles dicht doen plus tv 2 tot 3 keer zo hard zetten en nog steeds zijn herrie tussendoor horen.
Vroeger werkte hij 6 dagen, Heerlijk. Tegenwoordig nog maar 3 en zit ik dus al 4 dagen in de herrie en zaterdagavond extra maar die vakanties zijn al die jaren al echr een verschrikking... Word er serieus ziek van door de herrie en overlast