Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 22:56

M'n ogen. Ik wil gewoon lekker lezen. Maar m'n ogen vinden dat niet zo oké meer, zeker savonds niet. Maar ik wil geen bril (en ene ook geen lenzen :+)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 23:03

Tancreda4 schreef:
M'n ogen. Ik wil gewoon lekker lezen. Maar m'n ogen vinden dat niet zo oké meer, zeker savonds niet. Maar ik wil geen bril (en ene ook geen lenzen :+)

Misschien dat een e-reader een idee is? Ik vind mijne echt heel fijn!

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 23:34

Ik heb een leesbril aangeschaft.Een jaar eerder moeten doen.Dat geteur en hoofdpijn na het lezen,nu niet meer.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 23:38

Ik laat gereden, om 9 uur pas terwijl ik me dan normaal gesproken klaar ga maken voor bed. Ik was nog netjes om 10 uur klaar en lag om half 11 op bed, maar omdat ik dus zo laat gereden had, had ik mijn avond snack (appel/koek) gemist, waardoor ik nu een suikerdip heb en als nog wakker ben om een koek naar binnen te stouwen

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 00:16

3 muggenbulten die ik na gister de hele middag buiten zijn op mijn armen heb. Jeuk!

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 06:25

Een hond in de buurt die van 22.00-03 heeft lopen blaffen -:(-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 07:15

De hele nacht met een ventilator naast mn hoofd geslapen, denk je rond 5u hem uit te kunnen zetten,
vliegt er 5 min later een mug voorbij nou voorbij...hij zat ineens in m'n gezicht. :')

Snel de ventilator weer aangezet..

En terwijl ik heerlijk heb geslapen, ben ik nu nog moe.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 08:44

tones schreef:
jekkert er zo’n antonov bromvlieg mee naar binnen

_O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 08:56

Mijn buurman heeft blijkbaar ook vakantie. Heerlijk weken lang 7 dagen per week naar zijn vreselijke muziek luisteren op zo'n volume dat ik niet buiten kan zitten zonder het boven mijn eigen zooi uit kan horen. Zelfs met oordopjes in en 's avonds komt het boven mijn tv uit en moet ik alles dicht doen plus tv 2 tot 3 keer zo hard zetten en nog steeds zijn herrie tussendoor horen.

Vroeger werkte hij 6 dagen, Heerlijk. Tegenwoordig nog maar 3 en zit ik dus al 4 dagen in de herrie en zaterdagavond extra maar die vakanties zijn al die jaren al echr een verschrikking... Word er serieus ziek van door de herrie en overlast

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 08:58

MyWishMax schreef:
Mijn buurman heeft blijkbaar ook vakantie. Heerlijk weken lang 7 dagen per week naar zijn vreselijke muziek luisteren op zo'n volume dat ik niet buiten kan zitten zonder het boven mijn eigen zooi uit kan horen. Zelfs met oordopjes in en 's avonds komt het boven mijn tv uit en moet ik alles dicht doen plus tv 2 tot 3 keer zo hard zetten en nog steeds zijn herrie tussendoor horen.

Vroeger werkte hij 6 dagen, Heerlijk. Tegenwoordig nog maar 3 en zit ik dus al 4 dagen in de herrie en zaterdagavond extra maar die vakanties zijn al die jaren al echr een verschrikking... Word er serieus ziek van door de herrie en overlast

wat vervelend, heb je al eens geprobeerd met de buurman te praten?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 09:00

Ik ben iets te verbrand gister...mijn arm wordt een beetje dik. Heb mij elke 2 uur ingesmeerd en de hele middag een shirt over mijn schouders en bovenarmen gehad, en alsnog keihard verbrand.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 09:02

Juval; ja, werkt niks. Echt al meerdere keren in alle jaren en wordt zelfs erger dan. En ik voel me absoluut niet meer veilig om er weer op af te stappen na incidenten paar jaar geleden.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 09:06

Ik zou elke keer de handhaving/politie bellen. Of de wijkagent contacteren. Ze gaan er helaas pas wat mee doen als het vaker gemeld wordt....

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 09:08

MyWishMax schreef:
Juval; ja, werkt niks. Echt al meerdere keren in alle jaren en wordt zelfs erger dan. En ik voel me absoluut niet meer veilig om er weer op af te stappen na incidenten paar jaar geleden.

Heh bah wat naar.

Waarom menen mensen toch altijd dat ze alleen op de wereld wonen....

En de rest van de buurt? Die heeft er geen problemen mee?
Want samen sta je sterker.

miereneter schreef:
tones schreef:
jekkert er zo’n antonov bromvlieg mee naar binnen

_O-

haha je precies dat dacht ik ook: _O-

Geweldige omschrijving

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 10:24

Nieuw toetsenbord. Spatiebalk blijft of hangen, of zet ineens twee spaties neer, en de Z en Y zijn omgedraaid :?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 10:26

Mensen die privé bellen en ook geen voicemail achterlaten.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 10:27

Dat ik serieus een route heb met alleen maar zware mensen die willen douchen. Het zweet loopt op mijn rug met dit weer. En alles moet perse vandaag douchen. Nog 1 avonddienst na vandaag en dan weg hier.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 10:35

Vannacht om 4 uur wakker geschrokken.

Klamboe was naar beneden gevallen -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 10:36

denisesilver schreef:
Nieuw toetsenbord. Spatiebalk blijft of hangen, of zet ineens twee spaties neer, en de Z en Y zijn omgedraaid :?

Weet je zeker dat het nieuw is en niet een retourproduct of 2ekansje? klinkt een beetje alsof er wat mee is gebeurd. Als je nog in de retourperiode zit dan zou ik hem terug sturen, die spatiebalk daar ga je je alleen maar aan ergeren.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 10:41

Telpeva schreef:
denisesilver schreef:

Weet je zeker dat het nieuw is en niet een retourproduct of 2ekansje? klinkt een beetje alsof er wat mee is gebeurd. Als je nog in de retourperiode zit dan zou ik hem terug sturen, die spatiebalk daar ga je je alleen maar aan ergeren.

Of instelling/uiterlijk Duits toetsenbord

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 10:59

Goh, volgens het plansysteem heb ik mijn hulp geannuleerd over 2 weken. Mijn vaste is met vakantie en ik krijg 1 week vervanging. Daar heb ik netjes een mail over gehad, wel minder uur als normaal maar het is iets.
Over die andere keer heb ik niks gehoord, tot mijn hulp vroeg waarom ik de hulp geweigerd heb tijdens haar vakantie...

Vind dit niet oké, want zo kan er dus niemand aangeven dat ze wel tijd hebben om langs te komen. Heb maar mail gestuurd dat ik wil weten waarom, vooral zonder contact op te nemen, en of ze het willen veranderen zodat er de mogelijkheid is dat er iemand alsnog langs kan komen. Het is namelijk niet de enige optie die ze kunnen aanklikken. Als er geen mensen zijn kunnen ze de uren gewoon open laten staan in hun systeem. Met deze melding zijn ze gesloten.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 11:10

MyWishMax schreef:

Ik zou 'm een koptelefoon kado geven.... wat irritant zeg.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 11:11

Kan best een Duits toetsenbord zijn. Zitten ook umlaut toetsen op. De Z gedraagt zich echter wel als een Y en vice versa :+
Hij komt nieuw van de mediamarkt, en ik heb helaas de verpakking al weggedaan, dus omruilen gaat het niet worden. Ik zal aan de spatie moeten wennen. Gelukkig hoef ik over het algemeen niet veel te typen

Edit: ergernis nummer 2; het zou verdomme heel fijn zijn als ze niet iets in het systeem zouden veranderen terwijl twee collega's met vakantie zijn, waarvan ik de werkzaamheden over heb genomen. Nu maar lekker op hoop van zegen factureren???

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 11:58

Pup heeft m'n kussen gesloopt, vooral de rommel die ik op moet ruimen vind ik nog het ergste

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 12:01

Vakantie weer voorbij. Ik had vandaag nog even lekker willen zwemmen voor we naar huis gingen maar dochter is helaas nog steeds ziek.
En vakantie is leuk, maar alles wat je daarna weer moet opruimen en wassen -O-
Laatst bijgewerkt door wyoming op 29-07-24 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt