Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Avalanche schreef:Hoe erg is dat dan als hij dat vindt? Liever even moeilijker doen maar tevreden met je aankoop dan lief willen zijn voor de verkoper en toch terug gaan omdat de fiets je niet bevalt
Justme_Lisaa schreef:Avalanche schreef:Hoe erg is dat dan als hij dat vindt? Liever even moeilijker doen maar tevreden met je aankoop dan lief willen zijn voor de verkoper en toch terug gaan omdat de fiets je niet bevalt
Dat is zeker waar. Ben terug gegaan en eigenlijk een veel beter gevoel bij deze keuze dan die ik zaterdag had gemaakt!
DuoPenotti schreef:Ik moet echt schoonmaken, maar krijg me er niet toe gezet.
Na 3 dagen migraine heb ik de dag daarna altijd het gevoel overreden te zijn door een trein...
Maar heb 3 dagen niets gedaan, dus moet echt.... En morgen is het weer te heet.
black_kelpie schreef:Kairos schreef:Ik ben tegenwoordig zo allergisch voor muggenbulten, pffKan me niet herinneren dat het vorig jaar zo erg was
Antihistamine tabletjes, helpt een hoop!![]()
Zo ellendig warm in huis, ik wil winter
DuoPenotti schreef:Zo poets ik altijd al, in blokjes. Anders kan ik het sowieso niet. Ook dus als ik geen migraine heb gehad.
Even wat fysieks en weer even bokken.
Motivatie krijg ik er overigens niet van... maar blij wel dat het dan gedaan is.
Bedankt Niobe
Avalanche schreef:DuoPenotti schreef:Zo poets ik altijd al, in blokjes. Anders kan ik het sowieso niet. Ook dus als ik geen migraine heb gehad.
Even wat fysieks en weer even bokken.
Motivatie krijg ik er overigens niet van... maar blij wel dat het dan gedaan is.
Bedankt Niobe
Hahaha de kleine stukjes zijn in mijn geval vooral om mezelf te overtuigen dat het écht niet zoveel is, anders krijg ik mezelf niet van de bank af