Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:01

Aan de eigenaar hier in de buurt die z'n kat buiten laten lopen, zonder iets met de klachten van de buurt te doen over die kat.

Er is een kater die hier rondloopt, met iedereen ruzie maakt, overal piest (er is zelfs tegen mijn raam naast de deur gesproeid), en bij huizen naar binnen springt zodra 'ie de kans krijgt om daar vervolgens de boel ook binnenshuis nog onder te sproeien. We hebben al een half jaar geleden gezegd dat ie beter gecastreerd kon gaan worden, zeker met het gedrag wat hij begon te vertonen. Niks mee gedaan, en nu kan ik nog niet eens even mijn huis laten doorluchten (met een hekje voor de deur zodat er in ieder geval iets van een obstakel is), naast dat 'ie al de brandtrap op moest om hier te komen want bovenwoning) zonder dat ik die kat in huis heb.
Stress voor mijn katje en ik moest gelijk checken of hij niks heeft achter kunnen laten in die korte tijd. Bah :(

Knudd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:12

De warmte, de warmte, de warmte..... Echt ik wil regen en onweer en sneeuw en kou. Ben helemaal klaar met dit weer.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:14

Knudd schreef:
De warmte, de warmte, de warmte..... Echt ik wil regen en onweer en sneeuw en kou. Ben helemaal klaar met dit weer.

Dit. Ik ben op vakantie, eerste week hadden we 10/11 graden maar nu is het alsnog 30 graden. Hou op -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:16

Dan ben ik maar verwend :))

Ik denk dat jullie het niet snappen, we zouden sowieso een weekendje weg gaan. Dat stond vast. Ongeacht verjaardag of niet. Ik plakte gewoon verjaardag erbij op, mijn kadootje is dat ik dan met hen zou zijn.

Maar moestuin echt jouw reactie gaat door merg en been voor mij. :n
Sorry dat ik het eventjes zwaar heb.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:20

Gefeliciteerd Fjordjes *\o/*

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:29

Fjordjes Gefeliciteerd met je verjaardag!!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:34

De nette Meister bij de garage die zegt dat mijn auto normaal rijd.
Kerel, ik rij deze auto nu al bijna 5 jaar.
Hij rijd niet normaal...
En geef es iemand anders op zn sodemieter... Echt vent, bah

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:53

fotolijstje schreef:
Dan ben ik maar verwend :))

Ik denk dat jullie het niet snappen, we zouden sowieso een weekendje weg gaan. Dat stond vast. Ongeacht verjaardag of niet. Ik plakte gewoon verjaardag erbij op, mijn kadootje is dat ik dan met hen zou zijn.

Maar moestuin echt jouw reactie gaat door merg en been voor mij. :n
Sorry dat ik het eventjes zwaar heb.

Op wat voor reacties van je vrienden had je gehoopt? Dat ze zelf initiatief zouden nemen of aan jou zouden vragen wat je met je verjaardag doet?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:04

Bleh ik ben niet gemaakt voor deze temperaturen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:16

poedersuiker die niet aan de kant ging en dus plat was. Gebruik je vleugels?! Dikke donsbal.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:22

fotolijstje schreef:
Jongens wat komt er na 16 inderdaad 17 :+
En die andere is 18! Een midweekje naar Maastricht ofzo kan prima lijkt me toch? We hebben het er over gehad. Iedereen wou het wel.
Ik kan niet zelf alles plannen als niemand wat zegt wat zij willen en wanneer zij kunnen. Telkens aandringen dat zij ook moeten plannen is op dit moment gewoon een stukje pittiger voor mij.
Oh ja en ze kennen mij 5 jaar inmiddels, dan mag ik er vast vanuit gaan dat ze weten wanneer ik jarig ben toch?
Deze post is trouwens echt niet betweterig bedoelt maar ik ben echt gesloopt na gisteren, excuses

Een midweek’je’ kan echt niet zomaar?
Ik zeg letterlijk, vaak al twee maand van te voren, joh allemaal zaterdag 17/9 vrij houden want verjaardag. Zeggen er dan al te veel dat ze niet kunnen zoek ik een andere datum. 2-3 weken op voorhand check ik wie nu echt mee gaat en maak ik de plannen concreet: uur en plaats.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:27

Knudd schreef:

Heb met je te doen. De meeste mensen om mij heen vinden het te warm en ik lijk een uitzondering te zijn die hier helemaal geen last van heeft. Zo stond ik net de was buiten op te hangen en intens te genieten. Eindelijk een echt goede zomer: lekker warm overdag en koel in de nacht. Blijer kun je mij niet maken en als ik mocht kiezen, dan zou ik dit het hele jaar wel willen. Zomer tot 25 tot 30 graden, winter tot 20 tot 25 graden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:29

poes schreef:
fotolijstje schreef:
Jongens wat komt er na 16 inderdaad 17 :+
En die andere is 18! Een midweekje naar Maastricht ofzo kan prima lijkt me toch? We hebben het er over gehad. Iedereen wou het wel.
Ik kan niet zelf alles plannen als niemand wat zegt wat zij willen en wanneer zij kunnen. Telkens aandringen dat zij ook moeten plannen is op dit moment gewoon een stukje pittiger voor mij.
Oh ja en ze kennen mij 5 jaar inmiddels, dan mag ik er vast vanuit gaan dat ze weten wanneer ik jarig ben toch?
Deze post is trouwens echt niet betweterig bedoelt maar ik ben echt gesloopt na gisteren, excuses

Een midweek’je’ kan echt niet zomaar?
Ik zeg letterlijk, vaak al twee maand van te voren, joh allemaal zaterdag 17/9 vrij houden want verjaardag. Zeggen er dan al te veel dat ze niet kunnen zoek ik een andere datum. 2-3 weken op voorhand check ik wie nu echt mee gaat en maak ik de plannen concreet: uur en plaats.

Gewoon niet vieren, nog makkelijker! :D

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:34

Shenavallie schreef:
Heb met je te doen. De meeste mensen om mij heen vinden het te warm en ik lijk een uitzondering te zijn die hier helemaal geen last van heeft. Zo stond ik net de was buiten op te hangen en intens te genieten. Eindelijk een echt goede zomer: lekker warm overdag en koel in de nacht. Blijer kun je mij niet maken en als ik mocht kiezen, dan zou ik dit het hele jaar wel willen. Zomer tot 25 tot 30 graden, winter tot 20 tot 25 graden.

Ik geniet ook, hoe warmer hoe beter {:} {:} Heb het onwijs snel koud en op kantoor staat airco aan dus zit binnen met lange broek omdat ik het anders echt fris heb.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:35

Dit weer is ook mijn guilty pleasure. Echt heerlijk! <3

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:41

Fotolijstje: je klinkt idd gewoon echt als een verwend nest :+ niet erg, maar wel iets om mee rekening te houden. De wereld kan echt niet alleen maar om jou draaien.

Ik lees hier vaak over diepe teleurstelling in je vrienden maar zoals ik het lees heb je ook erg hoge onuitgesproken verwachtingen. Ik kan je verzekeren dat hoe ouder je wordt, hoe minder zin mensen in dit soort drama hebben…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:51

Binnenkort weer het evenement waar ik vrijwilliger ben. Ik heb al in april oppas geregeld voor mijn vogel, ik had 3 alternatieven waarvan 2 definitief ja hadden gezegd. Beide zijn het vergeten.
Nummer 3 ziet het ook niet echt zitten.

Het lijkt erop dat ik het evenement waar ik zo naar uitkijk moet afzeggen omdat mensen mij weer vergeten :(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:51

Shenavallie schreef:
Ik erger me steeds meer aan het rookgedrag van mijn buren. Sinds ze hun huis opnieuw hebben gebouwd, hebben ze hun tuindeur aan de zijkant van het huis gemaakt in plaats van achter. Dus zitten ze voor mijn gevoel nu naast mijn deur te praten en te roken, maar vooral die rot lucht... Ik kan mijn deur nu niet meer open zetten om de boel te luchten, want die klote lucht hangt dan ook bij mij in huis. De reden dat ze de tuindeur aan onze kant hebben gemaakt, is omdat ze niet op goede voet met hun buren aan de andere kant leven. Heb net de deur maar weer dicht gedaan (wij hebben maar één deur, geen voor- of achterdeur), maar die lucht gaat maar niet weg. Baal hier zo van...

Ik zou het toch proberen netjes te bespreken met je buren dat je hier nu zo mee zit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:58

poes schreef:
Fotolijstje: je klinkt idd gewoon echt als een verwend nest :+ niet erg, maar wel iets om mee rekening te houden. De wereld kan echt niet alleen maar om jou draaien.

Ik lees hier vaak over diepe teleurstelling in je vrienden maar zoals ik het lees heb je ook erg hoge onuitgesproken verwachtingen. Ik kan je verzekeren dat hoe ouder je wordt, hoe minder zin mensen in dit soort drama hebben…

Als jij met je vrienden iets afspreekt en ze komen er niet op terug zou je ook verdrietig zijn. Best wel pittig ook om op je 40e iemand van 17 zo naar beneden te duwen.

Fotolijstje, als dit jouw vrienden zijn en ze stellen je steeds teleur is het helemaal oké om afscheid van ze te nemen en mensen te zoeken die beter bij je passen.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 12-08-22 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:58

Ik vind de warmte op zich niet zo erg. Vind het normaal wel lekker. Alleen geven mijn medicijnen met dit weer sneller af, waardoor ik me voel alsof ik dronken ben. Dat heb ik normaal als ik de dosis verhoog, maar nu dus hele tijd. En ik moet ze sneller vervangen, want het voelt alsof ze eerder uitgewerkt zijn en dan krijg ik keiharde afkickverschijnselen.

De warmte wordt daar erger door. Zonder de medicijnen had ik het minder erg gevonden. Hoewel ik tussen de 25 en 30 beter vind als boven de 30

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 12:23

Ineke2 schreef:
Shenavallie schreef:
Ik erger me steeds meer aan het rookgedrag van mijn buren. Sinds ze hun huis opnieuw hebben gebouwd, hebben ze hun tuindeur aan de zijkant van het huis gemaakt in plaats van achter. Dus zitten ze voor mijn gevoel nu naast mijn deur te praten en te roken, maar vooral die rot lucht... Ik kan mijn deur nu niet meer open zetten om de boel te luchten, want die klote lucht hangt dan ook bij mij in huis. De reden dat ze de tuindeur aan onze kant hebben gemaakt, is omdat ze niet op goede voet met hun buren aan de andere kant leven. Heb net de deur maar weer dicht gedaan (wij hebben maar één deur, geen voor- of achterdeur), maar die lucht gaat maar niet weg. Baal hier zo van...

Ik zou het toch proberen netjes te bespreken met je buren dat je hier nu zo mee zit.

Heb al genoeg gezien en gehoord, plus zelf in mijn vorige woonplaats meegemaakt dat ik tegenwoordig eieren voor mijn geld kies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 12:36

Micromanagers. Echt, get a f*cking grip.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 12:39

Telpeva schreef:

Ik ook niet.

Hete kerels krijgen nu wel een andere definitie trouwens. Je zou denken dat ik daar voor smelt. En dat je ergens warm voor loopt :')

Nee. Toch niet. Het komt toch echt door de temperatuur van nu.

Wel weer prachtige openingszinnen.

(Hoewel ik deze ook eens heb gebruikt.
"Love in your eyes. Blood in your heart. I feel butterflys in my belly. Nope! Nope! Its a fart!" :') haha )

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 12:39

Telpeva schreef:

Hier nog een hoor -O-
Ik graaf me in bij de airco en veel meer dan het hoognodige doe ik niet :n

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 12:50

Urbanus schreef:
poes schreef:

Als jij met je vrienden iets afspreekt en ze komen er niet op terug zou je ook verdrietig zijn. Best wel pittig ook om op je 40e iemand van 17 zo naar beneden te duwen.

Fotolijstje, als dit jouw vrienden zijn en ze stellen je steeds teleur is het helemaal oké om afscheid van ze te nemen en mensen te zoeken die beter bij je passen.

40? :? >;) je hebt te lang in de zon gezeten denk ik :+

Nee serieus, tuurlijk is het niet leuk als mensen ergens op terug komen. Maar hoe concreet waren deze plannen nu? Mijn ervaring is dat zo lang het hotel niet geboekt is, het niet vast ligt en dan nog. Vind ik dat leuk dat mensen vaker annuleren in deze tijd? Nee. Ik vermijd dit zelf ook zoveel mogelijk. Maar we hebben hier zo weinig context dat niet valt af te leiden of er iets vaag gezegd was ooit of er al heel concrete plannen waren en fotolijstje nu vierkant afgewezen wordt.

En ja ik vind het allemaal nogal dramatisch vaak, dat mag ook al eens gerelativeerd worden. Nogmaals, ik heb niets tegen mensen die verwend zijn, maar het is wel handig om je er zelf van bewust te zijn.