Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 10:02

xPabloBokt schreef:
hagelslag schreef:
Ik vind het te leuk om mensen het wat moeilijker te maken dan dat nodig is in het verkeer.
Op een smal weggetje, waar ik net met de vrachtauto op pas. Eventueel 20 cm kan uitwijken maar meer ook niet.
Personen auto van voor had net een oprit gehad maar was te achtelijk om daar even 2 seconden stil te gaan staan....
Dus ben ik geen mimileter aan de kant gegaan voor de personenauto

En terecht. Ik geef vrachtwagens en bussen altijd meer ruimte. Is al moeilijk zat om zo'n gevaarte te besturen, kun je niet ook nog kortzichtige personenautomobilisten bij gebruiken :')

Ik word ook altijd iets te blij als ik op de snelweg dank je wel-knippers krijg van vrachtwagens of als een buschauffeur zijn hand naar me opsteekt. :+

Dat noem ik niet iets te blij. Dat noem ik "gewaardeerd voor acties".

Zelfs als gewone automobilist doe ik mee aan dankjewel knippers. Klein gebaar. <3

hagelslag

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 11:00

Oehhh ik hou ook echt van de links rechts knipper <3

Maar ik ben niet altijd asso op een smalle weg.
Fietsers die netjes even aan de kant stil gaan staan, rij ik voorzichtig omheen.
Gister nog een lang stuk achter een opa met zijn scootmobiel gezeten.
Maar om daar even de berm in de gaan was voor zowel hem als mij gevaarlijk.
Dus netjes dik 10-15 meter afstand houden om hem niet op te jagen en dan even wachten tot hij aan de kant kan gaan zodat ik eromheen kan...
En dan natuurlijk ook even de links rechts knipper <3

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 11:19

Mijn man en ik hebben 'vrienden' die alles wat we doen kopiëren maar dan liefst, duurder, groter en vooral altijd 'beter'. Nu zijn we het zo beu dat we samen telkens uitdagingen bedenken bv iets dat we (zogezegd gaan doen of kopen) dit bij hen gaan zeggen om dan een weddenschap onderling aan te gaan of de vis gebeten heeft of niet _O- :evaw: D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 11:26

Prachtig :D

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 12:26

Suliko schreef:
Urbanus schreef:
Zo'n irritante kütmoeder vroeg voor welke festivaldag wij kaarten hebben. Heb zondag gezegd.

We gaan zaterdag.

Afgelopen maandag vroeg ik poeslief aan een mede mentor bij welke bijeenkomst hij zich ging inschrijven, zodat ik wist bij welke ik me moest inschrijven zonder bij hem terecht te komen. _O-

Hij symboliseert echt alles wat bij mij het bloed laat koken (best wel knap van hem eigenlijk). Zo’n zogenaamd woke en open persoon, die beweert elke dag het eerste en laatste uur helemaal voor zichzelf te plannen en te mediteren, schrijven en yoga te doen, maar ondertussen walgelijke misogynistische uitspraken doet. :r :r En dat als hij het ergens niet mee eens is gelijk een soort filosofisch monoloog start waarbij hij veel te lange adempauzes neemt en waarbij ik altijd achteraf denk ‘wat is nou eigenlijk je punt?’.
Ik ben geen hatelijk persoon, maar deze man. Wurgneigingen. :=

Oh ik zit met zo iemand in een project voor mijn werk. Die dan ook alle voorbereiding voor een bijeenkomst op zondagavond 23:00 uur stuurt terwijl we om 09:00 uur een meeting hebben. Zijn verweer: "mijn creativiteit komt het beste tot uiting op deze momenten."
Wordt heel kriebelig van dit soort mensen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 12:55

die kan die creativiteit niet tot uiting brengen op donderdagavond om 23 uur?
Toekomstmatig gewoon deadlines zetten.
Dag X, graag jouw input uiterlijk vrijdag om 10 uur doorsturen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 23:59

Mkango schreef:
Janine1990 schreef:
Aaah joh, ik heb gescharreld met een collega die daar angstig voor was. "Misschien moeten we nog wel 30 jaar met elkaar werken." Vond ik niet zo realistisch... En "Als ik je dan nog steeds niet aan kan kijken, heb je iets HEEL goed gedaan, of iets HEEL fout."

Het werd niks, en we kunnen elkaar nog steeds goed aankijken en hij stuurt zelfs vanaf z'n vakantie verjaardagsappjes naar me.

Drama is voor boeken en films :P
Louder for the people at the back. :))

Ik biecht op... dit ben ik:
Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 00:03

Suliko schreef:
Urbanus schreef:
Zo'n irritante kütmoeder vroeg voor welke festivaldag wij kaarten hebben. Heb zondag gezegd.

We gaan zaterdag.

Afgelopen maandag vroeg ik poeslief aan een mede mentor bij welke bijeenkomst hij zich ging inschrijven, zodat ik wist bij welke ik me moest inschrijven zonder bij hem terecht te komen. _O-

Hij symboliseert echt alles wat bij mij het bloed laat koken (best wel knap van hem eigenlijk). Zo’n zogenaamd woke en open persoon, die beweert elke dag het eerste en laatste uur helemaal voor zichzelf te plannen en te mediteren, schrijven en yoga te doen, maar ondertussen walgelijke misogynistische uitspraken doet. :r :r En dat als hij het ergens niet mee eens is gelijk een soort filosofisch monoloog start waarbij hij veel te lange adempauzes neemt en waarbij ik altijd achteraf denk ‘wat is nou eigenlijk je punt?’.
Ik ben geen hatelijk persoon, maar deze man. Wurgneigingen. :=

_/-\o_

Mijn directe collega kan ik op het moment ook niet uitstaan... Ik overweeg zelfs een procedure te starten tegen hem. Lang verhaal.
Anyhow... een beetje van dat hierboven. Hij vindt zichzelf helemaal fantastisch, vindt dat iedereen af en toe een silence retreat moet doen, net als hij. :r
Gast, dat jij moe wordt van mensen om je heen, betekent niet dat die mensen ook moe worden van zichzelf. Ik in ieder geval niet :roll:

Ik was drie weken met vakantie, daarna hij... Hij komt (al gun ik hem nog zeker 10 weken vakantie) maandag weer terug. :\
Ik ben zooo blij dat ik zondag een verjaardag heb! _/-\o_

Biecht: Tegen al mijn principes in ga ik zondag, ondanks mijn bereikbaarheidsdienst, echt meer dan genoeg drinken om mijn 'nachtrust' te garanderen :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:16

Ik heb gisteren een hoofdstel van bijna 300 euro gekocht, terwijl mijn vriend vindt dat ik moet sparen voor onze bruiloft. O:) Ik zeg gewoon dat hij veel goedkoper was!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:39

Die 300 voel je niet op een hele bruiloft joh :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:52

Ik hoop het wel want we houden maar een hele kleine.. _O-

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:54

Dan was het een hoofdstel met korting :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:55

Goede aanbieding idd :+ en voor de gezondheid van paard 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 10:25

Captain schreef:
Ik heb gisteren een hoofdstel van bijna 300 euro gekocht, terwijl mijn vriend vindt dat ik moet sparen voor onze bruiloft. O:) Ik zeg gewoon dat hij veel goedkoper was!
"Is voor de trouwfoto's met Latino." :j

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 10:22

Ik ga ontbijten met een broodje kaassouflée. Look at me rebelling in life.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 10:22

Ik ga ontbijten met wijn :Y)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 10:27

Fly_high schreef:
Ik ga ontbijten met wijn :Y)

1. Ik ben jaloers
2. Jij wint

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 14:44

Ik vind het best jammer dat m'n paard volgende week de kudde in gaat. :o Momenteel staat ze even twee weken in quarantaine omdat ze net naar een pensionstal verhuisd is, met alleen een ander paard in zicht, en ik vind het zo lekker om bij d'r in het land te gaan zitten en even helemaal niks te doen of te denken. Dat zal straks niet meer zo makkelijk gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:07

Mijn man was aan het werk in de stal met spotify op. Nu kan dat wel eens raar doen en tussen bv rock muziek opeens franse rap spelen. Toen hij snel even weg was heb ik zijn gsm omgewisseld voor de mijne (hebben identiek dezelfde) met oude K3 liedjes op. Na 3 nummers begon hij toch te klagen dat het wel eens mocht stoppen. Bij nummer 8 heeft hij zijn handen maar proper genoeg gemaakt om te kijken wat er mis is. Ik heb 8 liedjes lang mij kostelijk vermaakt met zijn ergernis en geniet nog na :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:20

Ik wil ooit mijn naam in de gsm van mijn vriend veranderen naar God. Als hij dan een scheet laat kan ik een smsje sturen "hey daar, ik heb het wel gehoord hoor".

8-)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:39

Varekaj schreef:
Ik wil ooit mijn naam in de gsm van mijn vriend veranderen naar God. Als hij dan een scheet laat kan ik een smsje sturen "hey daar, ik heb het wel gehoord hoor".

8-)

Mn vriend heeft zn zus in de telefoon staan als Jezus

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:40

Oh heerlijk _O-

Onschuldig biechtje: ik ben helemaal aan het luisteren naar de "hoe overleef ik" serie, en ik geniet zo _O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:44

Haha! Ik sta bij mijn broer in zijn telefoon als ‘God’ als hij dan vloekte, appte ik: ‘Dat hoorde ik!’

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 22:04

fleurtjeuh schreef:
Varekaj schreef:

8-)

Mn vriend heeft zn zus in de telefoon staan als Jezus

Wij hebben onze groepsnaam met de zussen "jezusjes" genoemd :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-22 22:05

Ik sta in de telefoon van mijn man als 'Gerda' en dat was niet mijn keus.

Wel beter dan de Rick *werkafdeling* toen hij nog met z'n ex was := Ben gepromoveerd.