[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 18:26

Ik heb nooit kinderen gewild, ook niet toen ik jong was. Wel is het besef dat ik het echt niet wil naarmate ik slimmer/meer wereldwijs werd nog sterker geworden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 18:32

_San87_ schreef:
Ik heb nooit kinderen gewild, ook niet toen ik jong was. Wel is het besef dat ik het echt niet wil naarmate ik slimmer/meer wereldwijs werd nog sterker geworden.

Same.
Zei in groep 1 al dat als ik een kind kreeg ik het zou verzuipen. Wist het echt al heel vroeg. :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 18:34

Als kind wist ik het al. Toen ik begin 20 een serieuze relatie kreeg dacht ik dat het gevoel wel zou komen en dacht ik wel heel sec na over hoe het in ons leven zou passen, wel voor m'n 30e had ik bedacht... gevoel kwam nooit en ons leven is heerlijker dan ooit 8-)

Mini me wist het gewoon al goed!
Laatst bijgewerkt door Qimm op 23-09-22 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 18:34

Van kind af aan wist ik het al zeker dat ik ze niet wil.

Momenteel twee zeer vermoeiende collega's op werk, een ervan is oma geworden en de ander kwijlt en oetsjiekoetst mee met elke foto. Vervolgens krijg ik ook telkens de telefoon met de zoveelste foto van het wurm onder mijn neus en als ik het maar waag om iets min of meer aardigs te zeggen is het meteen ''aaaah zie je wel, jij gaat ook nog wel om hoorrrrrr''' :\ Gelukkig is t weekend.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 18:36

Mars schreef:
Van kind af aan wist ik het al zeker dat ik ze niet wil.

Momenteel twee zeer vermoeiende collega's op werk, een ervan is oma geworden en de ander kwijlt en oetsjiekoetst mee met elke foto. Vervolgens krijg ik ook telkens de telefoon met de zoveelste foto van het wurm onder mijn neus en als ik het maar waag om iets min of meer aardigs te zeggen is het meteen ''aaaah zie je wel, jij gaat ook nog wel om hoorrrrrr''' : Gelukkig is t weekend.

Haha typisch he. Hier zeiden de vrienden het toen ik voor een kitten ging zorgen. As if een kitten en een baby hetzelfde zijn :')

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:00

Kittens zijn een miljoen keer leuker

Moest laatst bijna huilen toen ik een kitten knuffelde, hij was gewoon te schattig
Dat zie ik bij een baby nog niet gebeuren

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:02

Amber_anne schreef:
Kittens zijn een miljoen keer leuker

Moest laatst bijna huilen toen ik een kitten knuffelde, hij was gewoon te schattig
Dat zie ik bij een baby nog niet gebeuren

Kittens zijn life!
Huilen bij een baby.. nee :') Tenzij hij/zij héél hard huilt en ik hoofdpijn krijg en niet weg kan oid haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:19

"Ik vind het niet aantrekkelijk als iemand zijn eigen DNA wil verspreiden.”

Held _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:32

Ik weet niet wanneer ik het wist. Maar als ik vroeger even moest invallen voor m'n zus met oppassen ergens werd ik al echt spastisch. Ik wil niet het verantwoordelijkheid hebben over een kind. Ik heb m'n beesten en dat is soms al een hele opgave. Ik zou met een mens zoveel stress en onrust hebben, dat ik (en 't kind) geen leven hebben denk ik := Gooi daar ook een dotje perfectionisme bij, wat het niet beter zal maken voor mijn bloeddruk ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:40

Ik weet dat ik iig op de basisschool al heel jong zei dat ik nooit wilde trouwen. Dat is er wel een beetje uit.
Ik weet ook dat ik op de middelbare ooit n heel betoog afgestoken heb over waarom ik geen kinderen wilde tegen een klasgenoot, die me afkapte met "jij kunt gewoon het mooie erin niet zien". Dat is denk ik blijven plakken; ik zie het mooie er gewoon niet in. Kinderen vind ik niet perse vervelend, ik kan ze best schattig vinden, of leuk... maar ik vind mijn leven nu gewoon leuker.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:48

Wat is het mooie eraan eigenlijk?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:49

Ik ook heel jong al.

Geen koters voor mij.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:54

Niobe schreef:
Wat is het mooie eraan eigenlijk?

Het mooie eraan was de liefde die je voelt voor een kind, was een kind zien opgroeien, een kind alles kunnen leren, de onschuld etc.
Mijn betoog ging over weinig slaap, bloedingen, poepluiers, luiertassen, gekrijs etc etc etc

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:58

Oh, net als katten of honden dus. Maar dan duurder + jouw betoog

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:07

Nou ja, het lijkt me best een unieke ervaring die zeker heel bijzonder zal zijn. Maar het is het mij niet waard :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:09

Qimm schreef:
Nou ja, het lijkt me best een unieke ervaring die zeker heel bijzonder zal zijn. Maar het is het mij niet waard :+
Zo denk ik ook over free solo climbing inderdaad. :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:16

Ja precies! Als je hart erin ligt, ga het doen! Geniet van de grootsheid van je ervaring. Maar ga niet anderen ook overtuigen hetzelfde te doen!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:18

OMG heb ik te maken met een moederkoek ofzo tijdens mail contact met een bedrijf vanwege retour. Ze zegt: Natuurlijk krijg jij je centjes terug. :r
Alsof ze het tegen d'r wurm heeft :roll:

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:35

Ik wilde wel altijd kinderen en het liefst ook een groot gezin.
Mijn genen, gezondheid en psychische gesteldheid gooiden roet in het eten. :+
Maar geen centje spijt hoor dat er geen kinderen zijn gekomen, ik heb mijn handen vol aan mezelf en mijn huisdieren.
Wel gerouwd toen het écht onmogelijk gemaakt werd om kinderen te krijgen (eierstokken verwijderd), toen was het ineens heel definitief.
En inmiddels ook geen behoefte aan kinderen van anderen over de vloer etc, heb zo'n 4,5-5 jaar op mijn oudste tantezegger gepast en dat hoofdstuk is ook afgesloten.
In hoge nood en ter overbrugging tot de oppas/andere ouder oid komt wil ik best ff oppassen maar niet meer voor de 'leuk' ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:48

Bambi1995 schreef:
OMG heb ik te maken met een moederkoek ofzo tijdens mail contact met een bedrijf vanwege retour. Ze zegt: Natuurlijk krijg jij je centjes terug. :r

Terug mailen: ik wil geen centjes, ik wil gewoon mijn geld terug..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:51

idinn schreef:
Bambi1995 schreef:

Jaa dit! Verschrikkelijk.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:57

idinn schreef:
Bambi1995 schreef:

"Yo, bitch, pass me gewoon m'n doekoe!"

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 22:03

Mijn nee werd een ja toen ik mijn partner ontmoette en andersom was dat hetzelfde. Als wij vrienden van vroeger tegenkomen denken ze in eerste instantie dat we aan het oppassen zijn ofzo :')

Ik heb er geen spijt van, absoluut niet. Maar ik weet zeker dat er in een ander universum een versie van mij bestaat die op dit moment op een sketchy huisfeest keta staat te snuiven. :=

Ik ben ook echt heel blij dat ik mijn kinderen regelmatig een weekendje naar m'n ouders kan doen zodat ik kan feesten alsof het 1999 is.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 07:07

Ik wist het ook al van kleinsaf aan, mijn moeder vertelde laatst dat ze ooit was geschrokken omdat ik na een programma over babies op tv te zien had gezegd dat ik ging roken later zodat ik geen kinderen kon krijgen. Ondertussen wel al gestopt met roken maar nog altijd geen kinderwens en die zal er ook niet komen,

Wel was ik juist de dochter die met poppen speelde en mijn zus absoluut niet. Nu heb ik al mijn zorgende kwaliteiten omgezet naar puppies :D

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 18:58

Ugh ik heb een hele erge cringe hier

Schoonzus post een foto met de baby op haar buik 'buidelen met mijn kangoeroetje' :x

Wat is er met ouders en die walgelijke fotos en teksten