DuoPenotti schreef:En dat bepaal jij?Jollie ga dat stemming maken aub in een wolven bericht doen
Ik vind het gebruik (of eigenlijk misbruiken) van kinderen in zo'n specifieke foto, werkelijk waar te walgelijk voor woorden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Het is al uitgepraat met Duo zoals jullie konden zien. Nu sneren op elkaar heeft mijn inziens geen zin en is niet nodig.
VuurVleugels schreef:Dezelfde contradictie als in de metal scene: dat zijn vaak de grootste knuffelberen
Denk dat dat iets te maken heeft met dat we lugubere dingen gewoon toelaten ipv onderdrukken. Onderdrukken is echt het meest giftige wat er is!
Shenavallie schreef:@ Goof: Gisteravond de aflevering eindelijk kunnen zien van het brandwondencentrum (Ewout), want ik heb geen vooruit-kijken-kanaal. Nogmaals erg sneu voor de kinderen, had echt met ze te doen, maar toch vond ik het wel fascinerend om te zien hoe het lichaam reageert op verbranding. Dat ene jochie met een giga brandblaar onder zijn ogen is ontzettend goed opgeknapt!
Shenavallie schreef:@ Goof: Gisteravond de aflevering eindelijk kunnen zien van het brandwondencentrum (Ewout), want ik heb geen vooruit-kijken-kanaal. Nogmaals erg sneu voor de kinderen, had echt met ze te doen, maar toch vond ik het wel fascinerend om te zien hoe het lichaam reageert op verbranding. Dat ene jochie met een giga brandblaar onder zijn ogen is ontzettend goed opgeknapt!
Mand schreef:Ik heb normaal echt geen moeite met bloed, gore, moord enz. Maar de aflevering van Ewout over brandwonden moest ik afzetten. Is me volgensmij nog nooit eerder gebeurd