bruiloft loopt in de soep, gedoe in de familie, zakelijke tegenslagen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanniejtjuh schreef:De verschikkelijke storm en regen. En dat duurt nog even. En een bouwvallige hooischuur die in de paddock staat zorgt dan voor een hoop stress.
Auto voor grote beurt, kwamen wat dingetjes bij en is morgen pas klaar, €1500,-Partner had net nieuwe bril gekocht. Het komt altijd in 3e, nou benieuwd wat de 3e dikke rekening gaat worden.
Myfairytale schreef:MyWishMax schreef:Spullen in de tuin die alle kanten op gaan, maar geen plek om ze binnen te zetten en mijn vast zetten kunsten laten me in de steek. Dus zag de containers al langs rijden
![]()
![]()
Sorry MWM, hier moest ik toch even om lachen.
Ergernis: het weer natuurlijk.
Telpeva schreef:Sanniejtjuh schreef:De verschikkelijke storm en regen. En dat duurt nog even. En een bouwvallige hooischuur die in de paddock staat zorgt dan voor een hoop stress.
Auto voor grote beurt, kwamen wat dingetjes bij en is morgen pas klaar, €1500,-Partner had net nieuwe bril gekocht. Het komt altijd in 3e, nou benieuwd wat de 3e dikke rekening gaat worden.
Had je dit topic al gezien![]()
daar erger ik mij aan, die bedragen die ik weer moet dokken
![]()
[LZP] Gemeentelijke lasten
Suliko schreef:Het was ook echt een sjonnie, wel behulpzaam, maar nu ik er aan terugdenk met het besef dat hij hártstikke fout zat, was dat echt om ermee weg te komen.![]()
Naast dat ik boos/gefrustreerd ben (ook op mezelf, maar neem het mezelf niet te veel kwalijk dat ik toen niet doorhad dat het niet mijn schuld was) gaat het wel goed. Baal wel enorm van mijn knie, voel nu ook dat mijn bovenbeen beurs begint te worden dus gaat nog leuk worden.![]()
Jij ook sterkte! Kiespijn is echt vreselijk!
Froukje schreef:Ik slaap heel slecht als het zo hard waait. We zitten hemelsbreed zo'n 7 km van de Waddenzee en het stormt al bijna 2 weken. Ik ben kapot