Iemand enig idee hoe dat dat kan?

zelfs bij de hashtag viking zie ik vooral reels uit india

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
axel_1997 schreef:Mijn favoriete quinoa salade is met druiven en gorgonzola. Die heeft niet veel dressing nodig.
Dus bij de milde ingrediënten die je noemt zou ik een dressing doen met juist wat meer pit. maar niet te veel anders proef je de paprika niet meer. ik denk dat heel fijngesneden of gepureerde zongedroogde tomaatjes lekker zijn. en dan alleen wat azijn. er zitten genoeg olie en kruiden in de tomaatjes.
DuoPenotti schreef:Ik heb wat besteld bij de blokker.
Dit word verstuurd door post nl. Zie track and trace.
Ben ik niet thuis kan ik het veranderd /ophalen bij DHL?![]()
Hoe kan dat nu?
[ [url=m/VRc4Fa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sheran schreef:Smallheal schreef:Als je een powernap neemt slaap je 20 minuten en zou je nog niet in de rem slaap. Als je snoozed ben je die 20 min allang voorbij.
Snoozen duurt normaal 10 minuten? Las dat het slecht was omdat je dan geen slaapcirkel kan voltooien, maar dat lukt ook niet in 20 minuten...
thequeensmum schreef:Waarom lukt het mij niet om foto te plaatsen?
Ik tik op ‘voeg foto’s toe’. Dan ‘kies bestand’
Kies vervolgens een foto en klik op ‘uploaden’.
Dan staat ergens ‘sleep hier je bestanden heen’
Doe ik dat en tik een tekst dan komt de foto er niet bij. Sleep ik de foto naar het blokje waar mijn getikte tekst staat dan komt hij er piepklein bij. Heb het geprobeerd op zowel laptop als iPhone en het lukt me gewoon niet. Wie weet wat ik fout doe? Het gekke is dat ik in het verleden wel succesvol foto’s geplaatst heb. Het lukt me nu gewoon niet meer
thequeensmum schreef:Waarom lukt het mij niet om foto te plaatsen?
Ik tik op ‘voeg foto’s toe’. Dan ‘kies bestand’
Kies vervolgens een foto en klik op ‘uploaden’.
Dan staat ergens ‘sleep hier je bestanden heen’
Doe ik dat en tik een tekst dan komt de foto er niet bij. Sleep ik de foto naar het blokje waar mijn getikte tekst staat dan komt hij er piepklein bij. Heb het geprobeerd op zowel laptop als iPhone en het lukt me gewoon niet. Wie weet wat ik fout doe? Het gekke is dat ik in het verleden wel succesvol foto’s geplaatst heb. Het lukt me nu gewoon niet meer