Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 09:37

Winkelafspraak gemaakt bij de Decathlon, veel zin in want voor het eerst weer een andere winkel dan de pets place / Kruidvat / Appie. Mag ik niet gaan van m'n moeder want ik ben dinsdag jarig en ze hebben daar al iets gekocht wat op m'n lijstje stond :+

En dat ik een week vakantie heb en elke dag alsnog zo veel heb gedaan. Ik kan gewoon niet een dagje niks doen, een keer overdag een boekje lezen of serie kijken..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 09:38

Faalangst is zo niet hetzelfde als het niet kunnen :\

Ik ben 3 keer gezakt omdat ik zooooooo zenuwachtig was, heb na de 3e keer ook theorie opnieuw moeten halen (dat kan ik dan wel weer in 1x) en bij de 4e keer heeft mijn rij-instructeur met de examinator gepraat en daardoor ben ik geslaagd.

Dat is nu dus 16 jaar geleden en mijn vriend is jaloers op hoe ik rijd en ik heb alleen maar stomme kleine ongelukjes gehad. (met paaltjes enzo)

saskiaojan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 09:42

Dat ik 2 weken geleden een topic aanmaakte over 20 jaar met mijn maatje en dat dat soort topics nu overal opduiken :x Zal wel toeval zijn.. ...

Oh en dat ik vandaag vanalles had gepland, want ik zou de auto bij huis hebben.... Helaas planning liep anders en nu dus geen auto :n

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 09:44

Saskia, zie het als een inspiratiebron, je inspireert mensen. :D

Niobe, lol echt he? Ik was altijd schijt zenuwachtig om te falen tijdens rijlessen, en enorm bij het examen. Wel in 1x geslaagd en ik heb in 1 jaar tijd flink wat kilometers gemaakt. Maakt me niet ineens een slechte bestuurder, sterker nog, ik denk dat ik best okay kan rijden. :j

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 10:05

saskiaojan schreef:
Dat ik 2 weken geleden een topic aanmaakte over 20 jaar met mijn maatje en dat dat soort topics nu overal opduiken :x Zal wel toeval zijn.. ...

Oh en dat ik vandaag vanalles had gepland, want ik zou de auto bij huis hebben.... Helaas planning liep anders en nu dus geen auto :n

Even geduld dan maak ik 15 jaar met mijn maatje :D

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 10:12

Nayomie, Ah dat is een goede verklaring ervoor!
Esmee, Jij mag dat <3

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 10:13

Ik ben 5 keer gezakt en met faalangst examen geslaagd.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 10:33

Ik had een normaal examen (heb wel faalangst) maar omdat mijn instructeur onverwacht niet mee kon tijdens het examen (wel naar het CBR maar heel veel pijn) en heel bekend was bij het CBR heeft ie een faalangstexaminator kunnen regelen. Superfijn. Maar heb niet het idee dat ik minder kan rijden daardoor :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 10:46

Als ik zie hoe ik in de les rijdt en hoe mijn laatste examen ging...
Dan zegt hetgeen je toont op het examen zeker niet hoe je kunt rijden _O- _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 10:49

Andere mensen op de weg die te langzaam rijden of steeds gas los en weer gas bij. En mensen die met 60 invoegen op de snelweg voor een vrachtwagen...

Ik denk dan maar rechts op de invoegstrook ervoorbij wil niet plat gereden worden door een vrachtwagen :=

En dat ik denk ik weer de hele nacht met mijn mond open heb geslapen heb een enorme droge en pijnlijke mond lekker als je over 10 minuten een behandeling krijgt aan je gebit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 10:49

"In je kracht staan." Ik hoor dat iets te vaak de laatste tijd. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 10:55

Zebrastreep schreef:
Andere mensen op de weg die te langzaam rijden of steeds gas los en weer gas bij. En mensen die met 60 invoegen op de snelweg voor een vrachtwagen...

Ik denk dan maar rechts op de invoegstrook ervoorbij wil niet plat gereden worden door een vrachtwagen :=

En dat ik denk ik weer de hele nacht met mijn mond open heb geslapen heb een enorme droge en pijnlijke mond lekker als je over 10 minuten een behandeling krijgt aan je gebit :')

Lol ik had laatst een chagrijnige bestuurder. Vooropgesteld, als ik ruimte moet geven bij invoegen, doe ik dat. Als ik zie dat iemand te langzaam invoegt en ik er dus ruim voorbij kan voor het einde van de invoegstrook, rijd ik gewoon rechts.
Ik kwam met 130 aan bij een invoegstrook, voor de persoon kon invoegen, had hij het knipperlicht al aan naar links. Nja ik zag dat ik er met veel ruimte er langs kon omdat die zeker met max 100 zou invoegen, dus ik bleef rechts rijden. Dan kon hij ruim voor het einde van de invoegstrook de snelweg op want er reed niemand achter mij. Meneer bleef passief agressief het knipperlicht aanhouden. Toen hij ging invoegen (zat intussen al 300 meter tussen hè? :+ ), ging die nog even boos met groot licht lopen seinen. Leer gewoon een beetje invoegen denk ik dan? Het was absoluut niet druk, je hebt een gaspedaal en je verricht een bijzondere verrichting.

Voor de liefhebber, dit vond ik een helder filmpje: https://youtu.be/UI7fXr8cwNo

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 11:04

Mkango schreef:
"In je kracht staan." Ik hoor dat iets te vaak de laatste tijd. :')

Ja... Samen met “de verbinding aangaan”.

Krijg er acuut jeuk van :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 11:29

Vandaag heb ik afscheid genomen van mijn verzorgpaard, hij is niet dood oid maar hij gaat weg. Nu behoor ik weer tot de paardlozen -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 11:38

Telpeva schreef:
Vandaag heb ik afscheid genomen van mijn verzorgpaard, hij is niet dood oid maar hij gaat weg. Nu behoor ik weer tot de paardlozen -O-

Ach nee! :(:) Weet je waar hij heen gaat? Stertkte, ondanks dat hij niet is overleden is het toch afscheid nemen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-21 11:42

Niobe schreef:
Faalangst is zo niet hetzelfde als het niet kunnen :

Ik ben 3 keer gezakt omdat ik zooooooo zenuwachtig was, heb na de 3e keer ook theorie opnieuw moeten halen (dat kan ik dan wel weer in 1x) en bij de 4e keer heeft mijn rij-instructeur met de examinator gepraat en daardoor ben ik geslaagd.

Dat is nu dus 16 jaar geleden en mijn vriend is jaloers op hoe ik rijd en ik heb alleen maar stomme kleine ongelukjes gehad. (met paaltjes enzo)

Hier dus ook, ik reed zo weg. De examinator vroeg mij vooraf ook "ben je bang om alleen te rijden?" Waarop ik antwoordde, "absoluut niet, ik zat liever gister dan vandaag nog op de snelweg naar de andere kant van het land". Ik denk dat dat ook wel geholpen heeft, dat gesprek vooraf. Heb overigens mijn instructeur ook niet meegenomen. Elke persoon in die auto was er met het examen een te veel.

Ik reed toen ik net mijn rijbewijs had al beter dan mijn vriend die hem toen al drie jaar had. :+
Die moest ik overigens vorige week nog even vertellen dat hij drie auto's vooruit moest kijken als hij moet remmen voor een rotonde of een stoplicht. Geen wonder dat hij elke keer zo hard moet remmen als ik ernaast zit :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 11:47

Captain schreef:
Telpeva schreef:

Ach nee! :(:) Weet je waar hij heen gaat? Stertkte, ondanks dat hij niet is overleden is het toch afscheid nemen.

Ja hij blijft van dezelfde eigenaar en we hebben nog contact, ze appte mij zojuist met het aanbod dat wanneer hij op zijn nieuwe plek gesettled is, we er af en toe samen heen kunnen want ze moet af en toe voor haar werk in mijn woonplaats wezen en dan komt ze mij ophalen <3 (ik heb zelf geen auto vandaar).
Zo blij <3

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 11:49

xPabloBokt schreef:
Hier dus ook, ik reed zo weg. De examinator vroeg mij vooraf ook "ben je bang om alleen te rijden?" Waarop ik antwoordde, "absoluut niet, ik zat liever gister dan vandaag nog op de snelweg naar de andere kant van het land". Ik denk dat dat ook wel geholpen heeft, dat gesprek vooraf. Heb overigens mijn instructeur ook niet meegenomen. Elke persoon in die auto was er met het examen een te veel.

Ik reed toen ik net mijn rijbewijs had al beter dan mijn vriend die hem toen al drie jaar had. :+
Die moest ik overigens vorige week nog even vertellen dat hij drie auto's vooruit moest kijken als hij moet remmen voor een rotonde of een stoplicht. Geen wonder dat hij elke keer zo hard moet remmen als ik ernaast zit :=

Hij mag mijn instructeur wel eens mee met een ritje Amsterdam :P Dan moet hij wel :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 11:49

Oh dat is wel heel erg lief van haar! Koesteren zo eentje!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 11:50

Aan poedersuiker treinen van vannacht. Ja het is begrijpelijk maar ik heb wel 10x recht overeind in bed gezeten. Om 3u vannacht schrok ik wakker van een toeterende trein. Wat bleek, 2 spoorwegovergangen deden het niet meer en gaan dan automatisch dicht en dan moeten treinen langzaam rijden en toeteren in de buurt van een spoorwegovergang. Ik woon heel dichtbij een spoorwegovergang en dit stuk is snachts erg druk met goederentreinen dus elke 5 minuten wel zo'n klote ding wat aan het toeteren was. Heeft tot half 5 geduurd en om 5.15 ging de wekker van m'n man en die van mij om 6u. Lekker gebroken nachtje...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 11:55

Ja dat doe ik zeker Captain! Ik heb nog een afscheidscadeautje in de poetstas verstopt voor haar, die moet ze nog vinden :+ O:) ik ga haar zelf ook missen

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:14

Op de fiets ( 10 km) naar de winkel waar mijn pakketje is, is de winkel gesloten tot na pasen {:)-:(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:32

saskiaojan schreef:
Op de fiets ( 10 km) naar de winkel waar mijn pakketje is, is de winkel gesloten tot na pasen {:)-:(

Wat zuur!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 13:13

Ik mocht van mezelf wat lekkers halen in de stad vandaag. Had ik daar niet eens zin in. Maar wel in mijn eigen gezonde wraps. Wat is er mis met mij??? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 13:44

Al die hersenloze kevers die naar Curaçao zijn op stage of vakantie en nu halsoverkop terug moeten. :roll: Zet ze alsjeblieft eerst twee weken op eigen kosten ergens in een hotel in quarantaine, voordat we hier weer een sterke stijging zien. :x