En dat ik een week vakantie heb en elke dag alsnog zo veel heb gedaan. Ik kan gewoon niet een dagje niks doen, een keer overdag een boekje lezen of serie kijken..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:Dat ik 2 weken geleden een topic aanmaakte over 20 jaar met mijn maatje en dat dat soort topics nu overal opduikenZal wel toeval zijn.. ...
Oh en dat ik vandaag vanalles had gepland, want ik zou de auto bij huis hebben.... Helaas planning liep anders en nu dus geen auto
Zebrastreep schreef:Andere mensen op de weg die te langzaam rijden of steeds gas los en weer gas bij. En mensen die met 60 invoegen op de snelweg voor een vrachtwagen...
Ik denk dan maar rechts op de invoegstrook ervoorbij wil niet plat gereden worden door een vrachtwagen
En dat ik denk ik weer de hele nacht met mijn mond open heb geslapen heb een enorme droge en pijnlijke mond lekker als je over 10 minuten een behandeling krijgt aan je gebit
Niobe schreef:Faalangst is zo niet hetzelfde als het niet kunnen![]()
Ik ben 3 keer gezakt omdat ik zooooooo zenuwachtig was, heb na de 3e keer ook theorie opnieuw moeten halen (dat kan ik dan wel weer in 1x) en bij de 4e keer heeft mijn rij-instructeur met de examinator gepraat en daardoor ben ik geslaagd.
Dat is nu dus 16 jaar geleden en mijn vriend is jaloers op hoe ik rijd en ik heb alleen maar stomme kleine ongelukjes gehad. (met paaltjes enzo)
Captain schreef:Telpeva schreef:Vandaag heb ik afscheid genomen van mijn verzorgpaard, hij is niet dood oid maar hij gaat weg. Nu behoor ik weer tot de paardlozen
Ach nee!Weet je waar hij heen gaat? Stertkte, ondanks dat hij niet is overleden is het toch afscheid nemen.
xPabloBokt schreef:Hier dus ook, ik reed zo weg. De examinator vroeg mij vooraf ook "ben je bang om alleen te rijden?" Waarop ik antwoordde, "absoluut niet, ik zat liever gister dan vandaag nog op de snelweg naar de andere kant van het land". Ik denk dat dat ook wel geholpen heeft, dat gesprek vooraf. Heb overigens mijn instructeur ook niet meegenomen. Elke persoon in die auto was er met het examen een te veel.
Ik reed toen ik net mijn rijbewijs had al beter dan mijn vriend die hem toen al drie jaar had.
Die moest ik overigens vorige week nog even vertellen dat hij drie auto's vooruit moest kijken als hij moet remmen voor een rotonde of een stoplicht. Geen wonder dat hij elke keer zo hard moet remmen als ik ernaast zit