Heel leuk gedaan !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Jaa ik ben jouw Secret Santa! Fijn dat je er blij mee bent![]()
Ja dat was die shoot die we bij Richard hadden gedaan inderdaad. Ik heb daarvoor overigens flink je Facebook moeten stalken voor die foto's
CastaMickey schreef:Daan en Detroit wat fantastisch!! Echt superleuk allebei! En verder komen er ook echt hele gave pakketten voorbij, ik hou van secret santa!
Kan je ergens zien wanneer iemand jarig is?Ik heb al op een hoop profielen gezocht maar nergens staat een verjaardag.. Santa waar ben je
Bellatrix schreef:CastaMickey schreef:Daan en Detroit wat fantastisch!! Echt superleuk allebei! En verder komen er ook echt hele gave pakketten voorbij, ik hou van secret santa!
Kan je ergens zien wanneer iemand jarig is?Ik heb al op een hoop profielen gezocht maar nergens staat een verjaardag.. Santa waar ben je
Moet die persoon vandaag jarig zijn dan?
Bij forums en dan omlaag scrollen...
Detroit schreef:Marjo schreef:Jaa ik ben jouw Secret Santa! Fijn dat je er blij mee bent![]()
Ja dat was die shoot die we bij Richard hadden gedaan inderdaad. Ik heb daarvoor overigens flink je Facebook moeten stalken voor die foto's
Jaa ben er heel blij mee! En Morax ook geloof ik. Hij is nog steeds enthousiast met het mondje aan t piepen. Leuk dat jij mijn Santa bent! Lijkt mij wel extra lastig met een moeilijke hint verzinnen.
Edit: ik zie zelfs dat ik je oude boktnaam heb gebruikt nog
MerleSimone schreef:zorro schreef:MerleSimone, ben jij mijn Santa?
JAAAAA!Ik vind het zo leuk dat alles passend is! Dit jaar had ik voor het eerst echt een soort lijstje met wat ik wilde halen en zo te zien heeft het goed gewerkt!
Echt fijn dat je 't zo leuk vindt!