verootjoo schreef:Jeetje, dit vind ik wel erg paranoïde hoor
De kans dat je besmet wordt via een pak rijst van de supermarkt is echt te verwaarlozen zo klein.
Anders was de hele bevolking al besmet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:Morrie schreef:AH brengt bij ons de boodschappen ‘s avonds, ik ruim ze op, was m’n handen goed en ga naar bed. De dag erop gebruiken we wat we nodig hebben.
Vriendin van me neemt alle boodschappen af met chloor en ruimt ze op met handschoenen aan. Zo ver ga ik niet.
Die vriendin gaat wel wat ver! Blijft die chloorlucht niet aan je boodschappen hangen dan?
Lolaliza schreef:Morrie schreef:AH brengt bij ons de boodschappen ‘s avonds, ik ruim ze op, was m’n handen goed en ga naar bed. De dag erop gebruiken we wat we nodig hebben.
Vriendin van me neemt alle boodschappen af met chloor en ruimt ze op met handschoenen aan. Zo ver ga ik niet.
Echt niet
Mijn kinderen zijn opgegroeid buiten tussen de paarden ,op blote voeten aan de stallen ,alles beetnemen ..in de mond stoppen ,zijn amper ziek geweest
Mijn zus daarentegen poetst alles met dettol of bleek ..lijkt bijna op smetvrees ..haar kinderen zijn ook zo opgegroeid met alles netjes , vaak wassen en ontsmetten en die waren meer ziek dan gezond
Sheran schreef:imaudy schreef:Grappig dat jullie zo verschillend zijn! Ken genoeg mensen die uit de kraan durven te drinken waar de slang aan zit waarmee de paarden gewassen worden.. dan denk ik omg
Ik desinfecteer nu mijn boodschappen. Maar dit wat jij schrijft doe ik ook
Marcella schreef:Verbouw gewoon lekker mijn eigen groente. Straks nog steeds verse sla, andijvie en spinazie.
Maar boodschappen schoonmaken doe ik niet en eet waar ik trek in heb. Goed handen wassen is belangrijker.
Dat door het natte weer onkruid weelderige aan het groeien is.
Marcella schreef:Verbouw gewoon lekker mijn eigen groente. Straks nog steeds verse sla, andijvie en spinazie.
Maar boodschappen schoonmaken doe ik niet en eet waar ik trek in heb. Goed handen wassen is belangrijker.
Dat door het natte weer onkruid weelderige aan het groeien is.
Marcella schreef:Ja andijvie en sla kunnen nu wat extra protein bevatten.
Ben vandaag even snel naar de karwei geweest was eigenlijk niet de bedoeling, want had geen mondkapje bij mij. Maar daarvoor wel druk bezig geweest met riet uit de sloot te halen dus stonk heerlijk. Iedereen hielt wel ruim afstand.
bigone schreef:Boodschappen desinfecteren is absoluut niet nodig. Dat schiet echt door de verkeerde kant op.
imaudy schreef:Ik ga wel eens met zo'n groene gras kwijlplek van mijn pony op mijn shirt of jas naar de winkel. Zaten laatst ook wat haartjes op mijn broek enzo. Kan dat wel? Of is het een voordeel omdat mensen dan beter afstand houden?
Willl65 schreef:bigone schreef:Boodschappen desinfecteren is absoluut niet nodig. Dat schiet echt door de verkeerde kant op.
Ik was al mijn boodschappen ook en je wil niet weten hoeveel vuil daar nog afkomt.
Baad het niet ? Schaden doet het zeker niet denk ik dan maar. Verpakkingen haal ik daar waar dat kan al meteen weg