Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 16:11

Dat we dinsdagmiddag keuzedeel hebben van 15:30 tot 17:00 terwijl dat ook onze stagedag is :')

Stuur je een nette mail terug of het mogelijk is om het gewoon naar de vrijdag te doen omdat we dan les zouden hebben en die ruimte niet is opgevuld in het rooster. Nou ja aankomende dinsdag kan ik er nog bij zijn maar daarna ben ik 3x ingedeeld op stage op een dinsdag.

Dan maar te weinig uren als ze niet willen luisteren... Al jaren zijn de stagedagen hetzelfde en nu doen ze net alsof ze dat niet weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 16:20

Ik ben toch altijd zó blij dat mijn uni niet zo'n organisatorische bende was als de gemiddelde mbo of hbo. := Ik ken oprecht niemand die mbo of hbo gedaan heeft, die niet op enig moment gedoe heeft gehad, of zelfs flinke studievertraging heeft opgelopen, doordat scholen hun zaken niet op orde hadden. Lijkt me echt intens frustrerend.

Mand

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 16:56

En een boerka en een hoofddoek is wat heel anders, dat weten de meeste ook niet ;)

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 18:36

De drukte bij de macdrive, ik dacht even snel wat te halen :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 18:51

Dat ik de icoontjes in mijn mac niet meer kan veranderen 8)7. Ik krijg alleen een afbeelding te zien van het bestandstype (PNG in dit geval) en niet de afbeelding zelf. Mocht iemand er verstand van hebben en me willen helpen, graaaaaag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 19:01

Mkango schreef:
Ik ben toch altijd zó blij dat mijn uni niet zo'n organisatorische bende was als de gemiddelde mbo of hbo. := Ik ken oprecht niemand die mbo of hbo gedaan heeft, die niet op enig moment gedoe heeft gehad, of zelfs flinke studievertraging heeft opgelopen, doordat scholen hun zaken niet op orde hadden. Lijkt me echt intens frustrerend.

Op mijn vorige school was het nog 10x erger als dit. Nu zijn het vaak kleine dingetjes die altijd wel opgelost worden. Op zich zou ik ze wel op stage kunnen volgen nu we met meer stagiaires zijn. Maar echt handig is het niet....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 20:04

Dat ze hier op de hoek vuurwerk afknallen, schrok me lam :')
Hoor ze nu hard voorbij rennen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 20:09

Kleine update over de collega die mij gister een lelijke vrouw noemde etc. (ging mij savonds nog uitmaken voor een leugenaar. En dit heeft een andere collega meegekregen).

De beste man mocht vandaag naar het hoofdkantoor naar de hoogste baas.
Ik weet niet wat er besproken is.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 20:11

Mkango schreef:

De mbo waar ik mijn mbo 3 had gedaan was bijna alles goed geregeld, nu zit ik op een ander mbo en daar is het inderdaad 1 grote bende kwa alles. En zelfs de vakgerichte stof is kwa niveau veel lager als de stof die ik tijdens mbo 3 kreeg :') (die bijna dezelfde opleiding alleen dan nu op mbo 4)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 20:27

Bijna dood door een muts die niet in haar spiegels keek en ineens naar links ging terwijl ik daar ruim 200 reed. :Y) Was in Duitsland, no worries. :') Had het al aan zien komen dus mijn voet al op de rem maar man man man, als ik niet zo snel gereageerd had.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 21:44

hagelslag schreef:
Kleine update over de collega die mij gister een lelijke vrouw noemde etc. (ging mij savonds nog uitmaken voor een leugenaar. En dit heeft een andere collega meegekregen).

Denk dat het nu een ex-collega van je is }>

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 22:07

zigranta schreef:
hagelslag schreef:

Nee, ik heb hem nog zien rijden.
Maar ik denk inderdaad dat wanneer zijn contract afgelopen is deze niet verlengt word.
En ik denk dat hij binnenkort nog wel weer een x uit z'n slof schiet... En dan is het echt ex collega

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 22:34

Dat ik mijn paspoort kwijt ben... "Gelukkig" had ik m vanmorgen nodig, maar was rijbewijs ook voldoende. Nu ben ik er nog redelijk op tijd achter. Ik heb hem een maand geleden sowieso nog gebruikt, maar ja, waar is hij nu..? Alles afgezocht en overhoop gehaald.... Pfffff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 22:48

iirrssjjee schreef:
Dat ik mijn paspoort kwijt ben... "Gelukkig" had ik m vanmorgen nodig, maar was rijbewijs ook voldoende. Nu ben ik er nog redelijk op tijd achter. Ik heb hem een maand geleden sowieso nog gebruikt, maar ja, waar is hij nu..? Alles afgezocht en overhoop gehaald.... Pfffff

Ik vond die van m'n moeder na echt bijna 30 jaar terug in een foto album ofzo. Ze dacht dat ie bij een inbraak was meegenomen, maar blijkbaar dus niet. Dus kijk vooral op onlogische plekken

VeraaaaahJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 22:51

Ik wil alles eten. Maar is zo slecht voor me 8)7

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 22:59

Prikmug op de kamer |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 23:13

hagelslag schreef:

“Gewoon je bek houden.” O:)
Fijn dat het iig wel direct is opgepakt door je werkgever! Hopelijk helpt het.

Ik wil slapen, maar faal jammerlijk.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 23:13

Dat ik mn hele dienst mondkapje moet dragen sinds vandaag....

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 23:17

Aan mezelf |o Ik heb zo'n behoefte aan slaap maar ik kan mijn gedachten niet stop zetten. En uitslapen is er morgen ook niet bij

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 23:28

Volwassen mannen die brullend en lallend door de straat lopen op dit tijdstip. En als je dan uit het raam kijkt, dat je ziet hoe eentje met zijn broek op half 7 tegen de boom voor je huis staat te pissen, en de ander midden op straat staat om de wacht te houden. En die ziet mij niet eens, lol.

En even later riep die keihard KLAAR! en toen liepen ze weer luidruchtig verder.

Net kleuters joh :') hoewel, de kleuters die ik ken die gedragen zich doorgaans beter

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 00:09

hagelslag schreef:
zigranta schreef:

Nee, ik heb hem nog zien rijden.
Maar ik denk inderdaad dat wanneer zijn contract afgelopen is deze niet verlengt word.
En ik denk dat hij binnenkort nog wel weer een x uit z'n slof schiet... En dan is het echt ex collega

Fijn dat er in elk geval iets mee gedaan is door je werkgever.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 00:13

Telpeva schreef:
En even later riep die keihard KLAAR! en toen liepen ze weer luidruchtig verder.

Haha jammer dat je niet“ dan kun je nu je broek ophalen!” hebt geroepen.
:')

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 01:40

Dat iemand mij de tip gaf om broccoli met een staafmixer fijn te malen voor de eenden. En dat ik daarnaar geluisterd heb.

Lang verhaal kort: de broccoli stukjes zitten nu tot aan het plafond. Ik hoor net dat ik vandaag de keuken ga schoonmaken ^)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 05:50

Barramundi _O-

Dat ik een appartement te huur zie staan in Benidorm, vlak aan zee, voor 550 euro pm voor de lange termijn :wave:
Man moet nog 2 jaar werken 8)7

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 07:03

Dat ik vannacht niet goed gelegen heb en mijn nek daardoor nog maar naar 1 kant kan draaien, dat wordt een leuke werkdag :=