Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:Klopt maar denk dat ouderen er meer rekening mee houden dan de meeste jongeren.
Ik snap ook niet dat er nu nog mensen op vakantie gaan naar geel of oranje gebieden, wij willen ook erg graag op vakantie maar wachten even tot volgend jaar.
Josien_ schreef:chanicha schreef:Klopt maar denk dat ouderen er meer rekening mee houden dan de meeste jongeren.
Ik snap ook niet dat er nu nog mensen op vakantie gaan naar geel of oranje gebieden, wij willen ook erg graag op vakantie maar wachten even tot volgend jaar.
Ik moet zeggen dat ik in mijn omgeving meer jongeren zie die het serieus nemen dan ouderen.
Fitzroy schreef:Nee hoor, dat heeft het RIVM zelf aangegeven. Zie de link hierboven.
Detroit schreef:Tja is die tweede golf alleen maar door de vakanties? Denk het niet. Afgelopen nacht was er in mijn dorp een of ander feest met harde muziek. Die golf komt er omdat mensen zich niet aan de coronaregels houden. Zowel binnenland als buitenland. Dus om t nu alleen op t buitenland te gooien.
Overigens werk ik na de vakantie gewoon weer fulltime thuis. Lijkt toch bijna op quarantaine
Asciugamano schreef:Detroit schreef:Tja is die tweede golf alleen maar door de vakanties? Denk het niet. Afgelopen nacht was er in mijn dorp een of ander feest met harde muziek. Die golf komt er omdat mensen zich niet aan de coronaregels houden. Zowel binnenland als buitenland. Dus om t nu alleen op t buitenland te gooien.
Overigens werk ik na de vakantie gewoon weer fulltime thuis. Lijkt toch bijna op quarantaine
Ook veel ouderen op dat feest?