Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 08:42

Misschien ergert men zich ook aan mij qua wandelen. Ik ben docent en moet nu vanuit huis lesgeven. Geen wandeling door de school, niet lopen door de gangen. Als ik van 08:00-16:30 non-stop werk achter de computer schreeuwt mijn lijf om verlossing en moet ik naar buiten om te bewegen.

Detroit

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 08:52

Dat mijn auto zonder overleg wordt meegepakt |o en ik dus boodschappen moet gaan doen met een auto, waarvan de versnellingsbak kapot is -:(-

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 09:00

Dat het hondenvoer maar niet geleverd wordt en de bezorgtijden steeds verplaatst wordt door de beste winkel -:(-

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 09:01

chanicha schreef:
Mijn dochter ging er jaren terug ook vanuit dat ze wel 20x geroepen werd 8)7
Gewoon te laat laten komen en het was over ~~}>

Deze gaat alleen gewoon helemaal niet :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 09:49

Maar dan wordt hij toch ontslagen? Gewoon de geldkraan dichtdraaien dan. :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 10:02

Amira_ schreef:
chanicha schreef:

Mijn moeder heeft eens een washandje met koud water leeg geknepen boven mijn hoofd. :=

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 10:08

Een collega van mij, achterlijke vent.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 10:54

Amira_ schreef:
chanicha schreef:

Dekbed eraf en ramen open }>
Heb ik ook weleens gedaan, mijn man had er vroeger ook een handje van, tijd zelf afspreken en vervolgens blijven liggen ~~}>
Alleen naar zijn werk had hij het niet.

Josienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:21

Dat ik een klap geld terug moet betalen aan de belasting omdat ik naast mijn full-time kantoor baan het nog leuk vind om een nachtje achter de bar te staan en dus te weinig loonheffing heb betaald. Wat natuurlijk terecht is en zo werkt het nou eenmaal. Maar ik weet (door mijn baan) hoe veel mensen frauderen met bijvoorbeeld een uitkering en daar betaal ook ik maandelijks aan mee.

Ik vind het gewoon een beetje oneerlijk. Het voelt een beetje als bestraft worden terwijl je wel 6 dagen staat te werken. Wat ook mijn eigen keus is en zo is het nou eenmaal geregeld maar toch. Had even mn erger momentje hierover.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:46

"We moeten de ouderen beschermen"
Ouderen: Gaan hutje mutje op elkaar in de supermarkt met elkaar kletsen.

Volgens mij hebben sommigen gewoon zelf geen zin meer in het leven.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:47

Whale schreef:

Dit is ook wat ik zie overal. :\ En dit zou best een reden zijn om straks helemaal op lockdown te gaan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:03

Een nieuwe hoefsmid zoeken. Wat een drama. Huidige smid helemaal klaar mee en heb hem al 2x extra laten komen omdat ik niemand anders gevonden kreeg, pony staat nu helemaal slecht op z'n voeten.

Heb er al zoveel geappt maar ze hebben het allemaal veel te druk. En degene met wie ik nu contact heb kijkt al 5 dagen "even in z'n agenda wanneer het kan". |o
Tis ook even 2 pony's bekappen in een dorp waar geen grote stal zit dus snap wel dat ze het liever laten gaan maar aaárgh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:20

Whale schreef:

Naja, ik kan me ergens vanuit het oogpunt van de ouderen best indenken dat er een heleboel zijn die gewoon hun dingen zelfstandig willen blijven doen zolang ze dat nog kunnen. De reden dat wij opa's en oma's of ouder wordende ouders willen beschermen, is vooral omdat wíj geen afscheid willen nemen, niet omdat zij per se nog zoveel toekomstplannen hebben en een heel leven voor zich. (Dat is puur vanuit de ouderen gedacht, want voor het indammen van besmettingen, is het inderdaad wel vrij egoïstisch en niet handig.)

Ik zou vandaag écht m'n appartement opruimen... vooralsnog heb ik eh... getekend. :') Mét de acrylinkt die ik een paar dagen geleden nog zo vervloekte. *\o/*

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:24

Mkango schreef:
Whale schreef:

Naja, ik kan me ergens vanuit het oogpunt van de ouderen best indenken dat er een heleboel zijn die gewoon hun dingen zelfstandig willen blijven doen zolang ze dat nog kunnen. De reden dat wij opa's en oma's of ouder wordende ouders willen beschermen, is vooral omdat wíj geen afscheid willen nemen, niet omdat zij per se nog zoveel toekomstplannen hebben en een heel leven voor zich. (Dat is puur vanuit de ouderen gedacht, want voor het indammen van besmettingen, is het inderdaad wel vrij egoïstisch en niet handig.)

Ik zou vandaag écht m'n appartement opruimen... vooralsnog heb ik eh... getekend. :') Mét de acrylinkt die ik een paar dagen geleden nog zo vervloekte. *\o/*

Prima hoor dat ze zelf boodschappen willen blijven doen, doen mijn opa en oma's ook nog steeds. Maar we hebben het de hele tijd over social distancing, 1,5 meter uit elkaar, geen groepjes bij elkaar (waar men over klaagt bij de jongeren). En dan gaan ze hier met z'n allen in groepjes in de supermarkt met elkaar kletsen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:25

Dit thuiswerkgebeuren gaat escaleren := Zeker als het land in lockdown moet, mijn vader kan zijn ei dan niet kwijt en loopt nu alweer te schelden door dingen die niet werken.. Gelukkig kan ik over 1,5 uur weg, maar mijn moeder zit hier dan wel de hele dag. :\

Oh en mijn oma is mega onhygiënisch met haar stoffen zakdoek en MOEST hoe dan ook hier op de koffie, terwijl ze flink aan het hoesten was en ik + mijn moeder allebei in een winkel werken. Ik ben dus maar gaan wandelen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:43

Als ik jullie klachten zo hoor over familieleden ben ik elke keer zo blij dat ik een eigen huis heb
Alleen wonen heeft zijn voordelen en nadelen, ik zie nu niemand maar kan mij ook aan niemand ergeren :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:48

Hier ook ouders die chaggerijnig thuis zitten, word er niet goed van. Hoop dat ze snel weer kunnen gaan werken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:55

- Overleggen via videobellen lukte niet
- scherm delen lukte niet
- spss deed het eerst ook niet (nu wel)
- vriend waarmee ik afgesproken had moest ik wakker bellen op de tijd dat hij hier moest zijn. Note: woont in hetzelfde complex. Dus kan nu daar een half uur op wachten.

Wat een vrijdag belooft dit te worden. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:58

Telpeva schreef:
Als ik jullie klachten zo hoor over familieleden ben ik elke keer zo blij dat ik een eigen huis heb
Alleen wonen heeft zijn voordelen en nadelen, ik zie nu niemand maar kan mij ook aan niemand ergeren :')

*\o/*

Ben alleen nu veel op de moestuin. En dat ik nog teveel te doen heb. -O-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:59

Ik hoopte vandaag duidelijk te krijgen qua werk en geld maar wordt volgende week. Ik heb echt zoveel stress afgelopen dagen. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 13:29

M'n moeder, die de oven heeft schoongemaakt met een een of ander iets te chemisch goedje, waardoor de oven enorm stinkt wanneer je em opwarmt -_- pak gwn dreft en maak et daarmee schoon, dat stinkt niet zo extreem.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 13:33

Mensen die afspraken last minute afzeggen, die ook vorige week al hadden gekund. Waardoor ik nu vrijwel geen tijd heb om het op te lossen, terwijl ik die dus wel had kunnen hebben als het direct gemeld was. _-:(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 14:22

Populistisch gedoe van de burgemeester.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 14:26

Dat ik nog 18,90 euro op mijn rekening heb staan voor de komende 4 dagen :')

Heb heus wel spaargeld, maar kom daar liever niet aan.
Dure maand geweest, want heb deels belasting en vakantie betaald ( als die laatste nog doorgaat...)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 15:10

Mega kort lontje door nicotine te kort, inmiddels 3 dagen gestopt maar damn, ik snap weer waarom ik altijd sneuvel -:(-