Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Ik zeg het trouwens ook niet tegen vriendinnen als ze iets aan hebben wat ik niet mooi vind. Smaken verschillen.
Anoniem schreef:MarcoBorsato schreef:Ik zeg het trouwens ook niet tegen vriendinnen als ze iets aan hebben wat ik niet mooi vind. Smaken verschillen.
Niet mooi zeg ik het ook niet snel, maar als iets niet goed zit wel. Te groot, te klein, te kort, rollade-effect of gewoon totaal mis, jawel hoor. Ik kreeg vrijdag nog te horen dat de trui die ik aan had niet mijn meest charmante was, zou het prima doen als huistrui.
Anoniem schreef:_San87_ schreef:
Maar ik snap het alsnog niet. Waarom zijn die reacties volgens jou niet gemeend?
Omdat niemand tegen jou gaat zeggen "Pffffff alweer dezelfde jurk maar dan in een ander kleurtje of printje" maar er alleen maar oehhh en ahh geroepen wordt. Bijvoorbeeld.
Of er in plaats van soms van best nuttige negatieve punten om iemand te helpen, dan maar gezegd wordt dat de kleur diegene goed staat. Bijvoorbeeld.
Ik lees daar ook mee, sommige of nee veel dingen zijn daadwerkelijk leuk. Maar soms is iets het gewoon niet voor iemand. Zelf plaatsen wil ik dan weer niet, dat is ook niet echt het doel daar. Maar soit. Ik wil niet met m'n kop of lijf op het www:D
Shaggy09 schreef:Ik vind dat een tattoo best stijlvol kan staan. Ligt er gewoon heel erg aan wat voor tattoo het is, hoe die is gezet en bij wie. Oh en de plek van de tattoo.
Infinity teken is 2012 dat doet toch niemand meer?
MarlindeRooz schreef:Jawel hoor... net als die eeuwige rozen op de onderarm. Teksten zoals “no regrets”, “mama” en “faith” in een HeEl SIeRLiJk lETtErTyPe. Om te janken.
MarlindeRooz schreef:Jawel hoor... net als die eeuwige rozen op de onderarm. Teksten zoals “no regrets”, “mama” en “faith” in een HeEl SIeRLiJk lETtErTyPe. Om te janken.
Tiggs schreef:De huishoudbeurs. Mensen <50 die daar heen gaan zijn volgens mij niet helemaal goed, tenzij ze als 'maatje' met een bejaarde meegaan oid.