Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Had vanmorgen sportspullen besteld bij bol.com voor 32 euro... staan ze er nu op voor 24. Dus maar snel geannuleerd. Debieleverkoop truc zeg. Is dit normaal?
Britta31 schreef:Wat wordt er bedoelt als er een topic op slot gaat omdat de ts geen lid van de kudde is?
MarlindeRooz schreef:Had vanmorgen sportspullen besteld bij bol.com voor 32 euro... staan ze er nu op voor 24. Dus maar snel geannuleerd. Debieleverkoop truc zeg. Is dit normaal?
Jet schreef:Independence schreef:Kun je wd40 gebruiken voor een bit?
Zou je zelf iets met WD40 inspuiten, schoonmaken en dan in/bij je mond doen? Ik eerlijk gezegd niet, dus lijkt het me ook niets voor een bit dat je nog wil gebruiken. En als dat al nodig zou zijn bij een bit, vrees ik dat het zo versleten/beschadigd/verroest of wat dan ook is, dat het gebruik daarvan sowieso niet fijn meer is voor een paard.
Independence schreef:Jet schreef:
Zou je zelf iets met WD40 inspuiten, schoonmaken en dan in/bij je mond doen? Ik eerlijk gezegd niet, dus lijkt het me ook niets voor een bit dat je nog wil gebruiken. En als dat al nodig zou zijn bij een bit, vrees ik dat het zo versleten/beschadigd/verroest of wat dan ook is, dat het gebruik daarvan sowieso niet fijn meer is voor een paard.
Mijn bit is prima in orde, maar er zit net een piepje in. Enkel storend voor mij. Maar ik ga het dus niet met wd40 proberen
Independence schreef:Jet schreef:Zou je zelf iets met WD40 inspuiten, schoonmaken en dan in/bij je mond doen? Ik eerlijk gezegd niet, dus lijkt het me ook niets voor een bit dat je nog wil gebruiken. En als dat al nodig zou zijn bij een bit, vrees ik dat het zo versleten/beschadigd/verroest of wat dan ook is, dat het gebruik daarvan sowieso niet fijn meer is voor een paard.
Mijn bit is prima in orde, maar er zit net een piepje in. Enkel storend voor mij. Maar ik ga het dus niet met wd40 proberen
Jet schreef:O, gelukkig dat je bit verder goed is hoor, soms weet je het niet online... Zo'n piepje herken ik wel, maar wel bij een bustrens waar teveel speling in gekomen was. Als dat niet het geval is, zou ik het inderdaad proberen met slaolie of olijfolie zoals hiervoor al geopperd wordt. Dat zal je misschien wel regelmatig moeten herhalen, maar dat kan geen kwaad als je paard er iets van binnen zou krijgen.
En bij zadels, daar heb ik ook regelmatig piepjes of kraakjes bij gehoord die irritant waren...