Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VenoSnorlax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:34

Aan het wachten tot het eindelijk tijd is om naar t ziekenhuis te gaan, vertel me nu gewoon wel of geen operatie maar nee moet nog een uur wachten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 15:04

Dat het kl*te programma al mijn foto's er ondersteboven in zet, zelfs als ik de ondersteboven upload! _-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 15:05

Dat mijn bijholtes weer flink ontstoken zijn..... -O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 15:14

Marcella schreef:
Dat mijn bijholtes weer flink ontstoken zijn..... -O-

Volgens mij heb ik aan een kant een bijholte ontsteking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 17:27

Aan het hand boven het hoofd houden van mijn vader zijn vriendin, mijn grootouders en mijn zus. Natuurlijk ben ik diegene die het allemaal verkeerd zie. Sorry. Ik heb de leugens zwart op wit staan. Dan denk ik niet dat het verkeerd zie. Maar goed, ik was ook al 22 voor ik echt door had wat voor iemand mijn vader was. Zijn vriendin kent hem nog 'maar' 3 jaar. Volgens zijn vriendin heeft hij geen enkele lening meer, terwijl ik weet dat hij ondertussen lening nummer 3 al heeft genomen op naam van mijn grootouders, juist zodat zijn vriendin er niet zou achter komen. En wat doen mijn grootouders? Zwijgen, want ze willen niet 'stoken' in de relatie. Joh, als iedereen nu gewoon eens eerlijk zegt hoe het in elkaar zit dan is het zo 'opgelost'! Vliegt mijn vader dan buiten bij zijn vriendin? Waarschijnlijk. Heeft hij dan geen dak meer boven zijn hoofd? Dat zeker. Maar goed, dat is een keus die je maakt als je al jou geld op doet aan een nieuwe motor, gaat lenen voor kleren te kopen, nog eens gaat lenen om op reis te kunnen gaan en noem maar op.

Maar nee, iedereen zwijgt en liegt even hard mee om de vrede te bewaren. Uiteraard verwachten ze van mij het zelfde, want anders heb ik het weer gedaan. Ik heb gewoon zo een zin om op Kerst alles eruit te gooien en te zeggen dat hij kan rotten in zijn miserie.

entless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 17:44

Mensen luisteren niet. Kom dan niet zeuren bij mij zeuren omdat jij niks kan doen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 17:47

Kan je de kerst nog afzeggen?Ga fijn samen met je man en dochter kerst vieren.En zie volgend jaar verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 17:53

Afzeggen kan altijd. Nu hadden wij het al zo gepland dat wij rond de middag gingen (is bij mijn grootouders) om hun te ontlopen, maar nu komen ze dus ook 's middags want ze willen wel de kleine zien. Naar mijn grootouders ga ik sowieso. Die verdienen dat gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:21

Dat het weer lekt in huis , nu plek nummer 3 {:)-:(

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:30

Aan mn vriend die weer zn avond eten na 2 happen laat staan omdat ie op t werk al uitgebreid had gegeten. Prima maar zeg dat dan even hoef ik er ook geen rekening mee te houden. En als ik dan zeg dat hij dat maar moet melden krijg ik te horen dat ik niet zo moet zeiken. PARDON!? ^%#@$÷****@#$%^ Dat ie is! :oo Zo maak jij je eigen prakkie maar klaar in het vervolg!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:34

Mijn hart klopt razendsnel en ik zit gewoon rustig. Word er een beetje angstig van maar ik moet zo beginnen met werken... ik zit ook te trillen. Heel irritant.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:50

Arethe schreef:
Arethe schreef:
%) De pijn in mijn rug die voelt alsof het erin gaat schieten..

Dat ik een hernia blijk te hebben.. bah

Sterkte! :(:) weet je al of ze er iets mee gaan doen?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:55

Ik erger me aan mijn eigen spanningen. Ik heb de afspraak gemaakt bij de DA voor de röntgenfoto's van mijn hond (rib uit het lijf, iets duurder dan verwacht
:') ). Nu zit ik gewoon echt zo in spanning of alles goed zal zijn bij hem :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 19:20

Mijn slang die in zijn drinkbak gescheten heeft... Stinkt als de pest.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 20:05

Dat de Sint weer 2 zeur pietjes is vergeten mee terug te nemen naar Spanje.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 20:08

Dat ik maar niet bedacht krijg hoe ik de rand van m’n quilt wil hebben. Voor verstek kom ik net 5 cm tekort om het uit een stuk te doen. Gewoon koud op elkaar kan, maar dan moet dat net andersom dan eigenlijk het mooiste is, want daar kom ik weet die 5cm tekort. Ik kan ook nog een hoek blokje doen in een andere kleur, maar toen ik bijna een kant vast had zitten daarvoor bedacht ik me dat dat ook niet helemaal naar m’n zin is.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 20:57

Dat de hond chocola eet :(
Stomme beest grist van de hoge tafel gewoon een hele chocolade letter...

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 21:03

Tigress schreef:
Sterkte! :(:) weet je al of ze er iets mee gaan doen?

Dank je wel! Nee op het moment even uitzitten met pijnstillers en goed in de gaten houden of krachtverlies in been niet erger wordt. Ze houden me wel goed in de gaten gelukkig. Is alleen wat lastig met een dochtertje van 2 die nu amper te tillen is.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 21:09

Mijn moeder die denkt dat ze mijn kindergeld mag houden ondanks dat ik niet meer bij haar woon (zit op kamers). Belde vandaag om te vragen hoe het daar nu eindelijk mee zat, bleek dat ze VORIGE MAAND al kindergeld gekregen had. Dus ik vroeg wanneer ze dit ging doorsturen.
"Dit was toch niet de afspraak?" Euhm, jawel? :+ En al was het niet de afspraak, wat heb jij aan mijn kindergeld te zitten? Volgens mij dient dat nog steeds om eten/drinken/kleren voor mij mee te kopen, en geen nutteloze oliebol voor jezelf.

Anyway, krijg maandag gelukkig dus wel de 420 euro die ze mij nog tegoed had. Wel spijtig weer dat zij recht denkt te hebben op mijn geld. Maar dan wel klagen over mijn vader, die elke maand 175 euro uit eigen zak betaalt.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 21:13

Mn eczeem die uit het niets in alle hevigheid terug is. Er is gewoon geen reden voor en het zit midden in mn gezicht dus verbergen kan ik het ook niet

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 21:22

lifeofmarit schreef:

Dat is giftig voor een hond! Ik zou als de wiedeweerga naar een dierenarts gaan of op zijn minst bellen wat je nu moet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 21:26

Ineke2 schreef:
lifeofmarit schreef:

Dat is giftig voor een hond! Ik zou als de wiedeweerga naar een dierenarts gaan of op zijn minst bellen wat je nu moet doen.

Blijf even rustig: Is het witte, melk of pure. Hoeveel weegt de letter en hoe groot is de hond?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 22:52

Starstable dat continue crasht. Ugh

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 23:20

Sso is niet de enige. League doet ook mee met crashen en dat terwijl ik net geld heb uitgegeven aan drie skins. Ik wil spelen met mijn nieuwe skins -O-
Afbeelding

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 23:24

DeMolenhoek schreef:
Ineke2 schreef:

Blijf even rustig: Is het witte, melk of pure. Hoeveel weegt de letter en hoe groot is de hond?

I know I know, ze wordt goed in de gaten gehouden hoor :) T was een melk letter en middelmaat hond met iets te veel gewicht op dit moment :=