Hier inmiddels rond de 930 volgers, gaat toch best rap ineens! Helaas deze week weinig tijd om te posten, maar vanaf zaterdag heb ik weer hele leuke dingen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ghostattack schreef:Voor statistieken moet je je account een bedrijfsaccount maken![]()
Hier inmiddels rond de 930 volgers, gaat toch best rap ineens! Helaas deze week weinig tijd om te posten, maar vanaf zaterdag heb ik weer hele leuke dingen

AylaL schreef:Qimm schreef:Ik probeer comments te krijgen door een vraag te stellen, maar het werkt niet
Comment actief op andere mensen hun fotos! Op die manier zien ze je en is de kans groot dat ze een kijkje nemen en terug commentrn
_Dreamer schreef:Ik heb het account van m'n paard toch verwijderd. Het kostte mij echt teveel tijd, het leidde af en zo leuk vond ik het niet meer. Ik wil gewoon lekker foto's posten en niet zo hoeven na te denken
Voor degene die ET af en toe nog willen zien kunnen jullie mijn persoonlijke account volgen
Echt stom haha
ik ben in november begonnen en heb er nu 120 Qimm schreef:Wow! Doet iedereen nou zo snel of ben ik zo langzaam?ik ben in november begonnen en heb er nu 120
ik heb foto's gemaakt van 2 meiden die best groot zijn op Instagram en binnenkort komt er misschien nog een aan.