Ik zit te wachten tot ik pakket vanaf 3 uur halen kan , ben zo benieuwd
Nog rond de 30 pakjes zouden in principe vandaag en morgen moeten aankomen
Moirin
Geplaatst: 20-12-17 15:57
Stond opeens de pakketbezorger voor de deur Goede timing, mijn enige vrije middag van de week
De vulling, stro, puzzelstukjes en snoepjes
De cadeautjes (ik had gelukkig net honger )
En uitgepakt:
Ik ben er super blij mee! Ben heel benieuwd naar de chocola met stoofpeersmaak. En die hertjes zijn zo lief, en dat uiltje Warme sokken en thee, ook altijd goed! Ik vind het kerstboompje ook super leuk! En de geurkaarsjes ruiken echt heerlijk! Ik ben blij
En dan de hints:
Toen ik de puzzelstukjes zag had ik al een vermoeden, en toen ik op de tekening nog wat slecht weer en luchtballonnen kon ontwaren... Rebecca, ben jij mijn secret santa?
Anoniem
Geplaatst: 20-12-17 16:03
Ja ,was even een eenmalige crea uitspatting . Bij de N is mijn kat zijn staart met wit puntje op de top en zijn poot aan de andere kant haha . De o is een ballon die overeind gezet word , met volgauto eraan vast
Leuk pakket heb je gehad! Ik vind dat uiltje erg leuk Lekkere vulling ook
Moirin
Geplaatst: 20-12-17 16:30
Nee, die heb ik niet ontvangen Rebecca! Wat jammer! Wel super lief dat je daaraan gedacht had
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 20-12-17 16:32
Rebecca schreef:
Ik zit te wachten tot ik pakket vanaf 3 uur halen kan , ben zo benieuwd
Nog rond de 30 pakjes zouden in principe vandaag en morgen moeten aankomen
Wat hou je dat goed bij! Hier is nog geen postbezorger geweest, dus vandaag nog geen pakketje voor mij. Hoef ik zo ook niet meer te raden wie mijn SSS is.
enamorada
Geplaatst: 20-12-17 17:02
Het pakket:
Bij elk cadeautje kwam er een steeds grotere lach op mijn gezicht. Wat heb je je best gedaan Secret Santa, dankjewel
Alle cadeautjes bij elkaar:
Dat slaapmasktertje ben ik echt verliefd op gewoon. Grappig dat je dit gezichtsmaskertje gekocht heb. Ik gebruik charcoal echt voor álles namelijk Die nagellak kan ik mooi op doen van het weekend. Die mason jar is ook echt te schattig, die krijgt een leuk plekje op mijn kamer! Popcorn
En alles zit onder de glitters. Zit wel lekker in de kerststemming nu
Alle letters zijn gevonden, dus ik ga even puzzelen daarmee.
Het daagde al bij de songtekst , en Bubblewrap zocht even de plaatjes op . Toen 1 tweeling was wist ik genoeg , en de mok bevestigde al mijn vermoedens .
LaDyMadonna: het shirt past en de sokken zitten heerlijk
Anoniem
Geplaatst: 20-12-17 17:47
Rebecca schreef:
Het daagde al bij de songtekst , en Bubblewrap zocht even de plaatjes op . Toen 1 tweeling was wist ik genoeg , en de mok bevestigde al mijn vermoedens .
Ik keek mee via whatsappvideo! Kon ik toch een beetje bij het uitpakken zijn