Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Century schreef:Dan ga ik toch serieus over meidoorns nadenken denk ik... ik wil een stuk langs het hek tussen de buren en mij nog beplanten. Er staan nu twee eiken, een conifeer en verder wat dood spul. Dus het liefst een struik/haag die laag bij de grond al begint.
Bonuspunten als ie mooi is, onderhoudbaar is, niet téveel snoeien vraagt, bloeit (voor bijen o.a.) en vrucht draagt.
Prairy schreef:Century schreef:Dan ga ik toch serieus over meidoorns nadenken denk ik... ik wil een stuk langs het hek tussen de buren en mij nog beplanten. Er staan nu twee eiken, een conifeer en verder wat dood spul. Dus het liefst een struik/haag die laag bij de grond al begint.
Bonuspunten als ie mooi is, onderhoudbaar is, niet téveel snoeien vraagt, bloeit (voor bijen o.a.) en vrucht draagt.
Als het stuk niet te groot is, zou je kunnen kijken naar Mexicaanse meidoorn. Die zijn groter qua vrucht en beter te eten, het is echt een vrucht selectie. Er zijn ook andere vrucht selecties van meidoorn.
DeMolenhoek schreef:Wij hadden onlangs zwijn en het is rechtstreeks naar de dieren gegaan. Normaal super lekker maar deze, man man. Niet te vreten
Ze groeien super Marcella!