Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik vind t enkel een onnodig botte opmerking, maar hej, ieder zijn mening.
.
eenitraM schreef:Anthea schreef:Met kamperjas denk ik meer aan nickelson
Rip off nickelsonAnthea schreef:Vergeet de bontkraag niet
Zit der aan. Een echte vos
iets andere prijsklasse dam rip off nickelson
lieveli schreef:Heb je een foto van jezelf met die jas Geryon? Ben benieuwd hoe hij 'aan' is.
SavannahNx schreef:Idd kampers hebben juist ontzettend dure kleding en dure kledingsmaak. Weet ik nog wel van een groep kampers (allemaal neefjes en nichtjes) die bij mij op school zaten. Liepen in de duurste merken en jassen rond
Geryon schreef:lieveli schreef:Heb je een foto van jezelf met die jas Geryon? Ben benieuwd hoe hij 'aan' is.
Je hebt er verschillende soorten jassen van, maar kan morgen wel ff zoeken naar een foto van een van de mijne.SavannahNx schreef:Idd kampers hebben juist ontzettend dure kleding en dure kledingsmaak. Weet ik nog wel van een groep kampers (allemaal neefjes en nichtjes) die bij mij op school zaten. Liepen in de duurste merken en jassen rond
Al hecht ik er zelf niet zoveel waarde aan, veel kampers wel inderdaad! En dan vaak juist de chiquere merken ipv nickelson enz. Dus wat hier gezegd wordt klopt niet, we verafschuwen juist dat soort goedkoop uitziende kleding.
SavannahNx schreef:Idd kampers hebben juist ontzettend dure kleding en dure kledingsmaak. Weet ik nog wel van een groep kampers (allemaal neefjes en nichtjes) die bij mij op school zaten. Liepen in de duurste merken en jassen rond

Tiggs schreef:SavannahNx schreef:Idd kampers hebben juist ontzettend dure kleding en dure kledingsmaak. Weet ik nog wel van een groep kampers (allemaal neefjes en nichtjes) die bij mij op school zaten. Liepen in de duurste merken en jassen rond
Grappig, hier zien de 'kampers' er juist wat armoedig uit en met ongewassen haren enz (of ik herken de nettere kampers niet, dat kan ook!).

eenitraM schreef:Kamper, tokkie, whatever.
Ik denk dat het grootste gedeelte van de Hollandse mensheid heel goed kan inbeelden wat hun kledingstijl is.
San, ik vind die jurk echt heel gaaf! Waar is die van?
. Danique schreef:Gelukkig nieuw jaar!
Ik wil graag wat meer jurkjes enz gaan dragen maar ik hou helemaal niet van hakken en ballerina's. Ik ben de allstars onder een jurkje-fase ook een beetje zat, maar wat blijft er dan nog over...
Wat voor niet-hakken dragen jullie met jurkjes? Evt wat fotos?