Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
anne_bento schreef:Ik wil juist iemand die in geen enkel opzicht op mijn laatste ex lijktals iemand dezelfde naam heeft, hetzelfde beroep of uit die omgeving komt haak ik direct af
beetje trauma's aan overgehouden geloof ik
lieveli schreef:Nee ik achteraf ook niet Anne![]()
Wat een tragische relatie was dat. Zelfs wildvreemden trokken me even apart om te checken why the fiets ik met die jongen was. Dat was wel een beetje een hint ofzo.
![]()
En mijn huidige vriend is zo zo zo leuk! Echt gewoon perfect, na 2,5 jaar nog steeds kriebels van die man. En maar goed ook want we gaan volgende maand trouwen. Tata! Ik dacht, dat doen we gewoon even tussendoor maar hij heeft nog helemaal vrij genomen ook die dag
anne_bento schreef:Heeft ie geen broer/neef/whatever die op hem lijkt lieveli? Voor Jibbel?![]()
Ik zit al een poosje te chatten met die match met Facebook relatie, hij is in ieder goed in liegen want echt niks duidt erop dat hij een relatie heeft, en hij is stiekem nog gezellig ook. Ik gooi 'm er zo maar gewoon in denk ik, dat ik altijd een Facebook check doe en daar heb gezien dat hij een relatie heeft. Benieuwd naar zijn reactie
anne_bento schreef:Heeft ie geen broer/neef/whatever die op hem lijkt lieveli? Voor Jibbel?![]()
Ik zit al een poosje te chatten met die match met Facebook relatie, hij is in ieder goed in liegen want echt niks duidt erop dat hij een relatie heeft, en hij is stiekem nog gezellig ook. Ik gooi 'm er zo maar gewoon in denk ik, dat ik altijd een Facebook check doe en daar heb gezien dat hij een relatie heeft. Benieuwd naar zijn reactie
Robijntjah schreef:Ik heb verliefdheid ook altijd verward met 'infatuation', kom niet op het Nederlandse woord en dan kom je in zeer ongezonde situaties terecht.
Dus ja echt opnieuw bezig met vormgeven van wat het dan wel mag zijn voor me
Type is hier wel duidelijk aanwezig al kan ik er wel wat aan toevoegen sinds dit jaar