Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:55

Ik denk dat dat echt de grootste valkuil ooit is, zoeken naar iets vergelijkbaars als je ex. Elke relatie is anders en zou anders moeten kunnen voelen.

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:06

Maar voor minder dan een super verliefd gevoel moet je het niet doen. En dat lees ik best vaak hier. Als je echt verliefd bent dan overheerst dat. :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:10

Dat klopt, maar voelt elke verliefdheid niet anders? Als je echt opzoek gaat naar het gevoel wat je ex je gaf dan denk ik dat je wel verkeerd bezig bent.
Misschien heb ik makkelijk praten hoor, want mijn ex heeft mij nooit het echte "tot over de oren verliefd" gevoel gegeven (wat niet zegt dat ik nooit van hem gehouden heb of dat de relatie een grote leugen was)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:19

ik ben wel over mijn oren verliefd geweest op mijn ex en had toen ook het gevoel als dit nog misloopt dan gaat het nooit meer werken met een ander want verliefder worden gaat gewoon niet...
straks bijna twee jaar uit elkaar en in die tussentijd 1x verliefd geweest op een ander..

wou dat ik wat makkelijker was, heb soms het idee dat mensen al verliefd zijn na 1 knipoog en ik wou dat ik dat ook had ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:23

Ik ben dus ook absoluut niet op zoek naar het gevoel wat mijn ex me gaf. Wat ik al zei, dat kan ook niet, want elke persoon is anders.

Wat ik wél wil, is idd dat goede gevoel dat je weet/voelt dat het meteen goed zit en je voor diegene wilt gaan. En dat heb ik tot dusver niet gehad. Allemaal lieve, aardige mannen hoor, die ook zeker wel iets met me deden, maar waarbij het gewoon niet genoeg was om voor een relatie te gaan.
De vraag is alleen, of dat het ook kan groeien of dat ik wellicht al te snel afhaak. Of dat ik gewoon de boot afhou vanwege bindingsangst ofzo.

Alja, dat wil je uiteindelijk ook niet hoor! Ik zou idd willen dat het iets duidelijker voor me was soms. Maar ja. Wat niet is, dat is niet.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:26

Hmm verliefd bij de eerste knipoog, ik denk niet dat je dat moet willen. Ik heb het idee dat het dan meer een bevlieging is dan echt verliefd zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:31

Echt echt verliefd was ik op de jongen die me heeft ontmaagd 40 jaar geleden, mijn 1e vriend en mijn huidige vriend. En iedere relatie is anders, maar verliefdheid blijft toch verliefdheid? En ik ben wel een paar keer gesetteld voor minder, maar dan had ik juist dat ik me wild ging ergeren aan dingen, dan kwam er frictie en het heeft nooit langer dan een jaartje geduurd.

Bij mij is verliefdheid er, of niet. Genegenheid kan groeien, maar liefde moet ik instantly voelen anders is het zonde van mijn tijd.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:58

Ik wil juist iemand die in geen enkel opzicht op mijn laatste ex lijkt :roll: als iemand dezelfde naam heeft, hetzelfde beroep of uit die omgeving komt haak ik direct af :evaw: beetje trauma's aan overgehouden geloof ik :x

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:06

anne_bento schreef:
Ik wil juist iemand die in geen enkel opzicht op mijn laatste ex lijkt :roll: als iemand dezelfde naam heeft, hetzelfde beroep of uit die omgeving komt haak ik direct af :evaw: beetje trauma's aan overgehouden geloof ik :x

Same story!
Daarom heb ik nu iemand die in geen enkel opzicht op mijn ex lijkt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:08

Ik heb nooit dezelfde types gehad, maar ze zijn wel altijd superhandig met apparaten en computers :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:14

Ik selecteer op:
- Baardje
- Hoog voorhoofd
- Beetje vrouwelijke kant

Het is toch geweldig dat wanneer je op een verjaardag zit je een foto krijgt van je vriend die met je hamster aan het knuffelen is! :+:
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:19

Ooh dat is lievv! Ik heb gewoon niet 1 type, mijn vriend is langer dan ik, stevige man met lang zwart haar en een baard, mijn vorige relatie was klein en blond en kaal. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:31

oh ik val wel op een bepaald type man :)
ze hebben allemaal wel wat van elkaar weg..

vind het ook sexy als ze een doel in het leven hebben of ambities hebben maar dan weer niet te erg want ze moeten ook tijd voor mij vrij houden :o :o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:33

Schattig MarlindeRooz :D

Ik val echt heeeel erg op een goed gespierde man, groot, breed, veel humor, beetje bijdehand, ambitieus <3
Maar goed, ben vaak genoeg op mannen gevallen die niet in dat beeld passen maar wel gewoon heel leuk zijn. Kleine smalle mannen val ik gewoon echt niet op :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:36

Nee ik achteraf ook niet Anne :') :') Wat een tragische relatie was dat. Zelfs wildvreemden trokken me even apart om te checken why the fiets ik met die jongen was. Dat was wel een beetje een hint ofzo. :')

En mijn huidige vriend is zo zo zo leuk! Echt gewoon perfect, na 2,5 jaar nog steeds kriebels van die man. En maar goed ook want we gaan volgende maand trouwen. Tata! Ik dacht, dat doen we gewoon even tussendoor maar hij heeft nog helemaal vrij genomen ook die dag _O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:43

lieveli schreef:
Nee ik achteraf ook niet Anne :') :') Wat een tragische relatie was dat. Zelfs wildvreemden trokken me even apart om te checken why the fiets ik met die jongen was. Dat was wel een beetje een hint ofzo. :')

En mijn huidige vriend is zo zo zo leuk! Echt gewoon perfect, na 2,5 jaar nog steeds kriebels van die man. En maar goed ook want we gaan volgende maand trouwen. Tata! Ik dacht, dat doen we gewoon even tussendoor maar hij heeft nog helemaal vrij genomen ook die dag _O-

Schattig :D en gefeliciteerd natuurlijk met jullie aankomende huwelijk *\o/*

Die hints kreeg ik in mijn vorige relatie ook ja, maar dan niet vanwege zijn uiterlijk maar innerlijk, had al veel eerder naar ze moeten luisteren maar soms moet je gewoon even hard op je smoel gaan voor je het licht ziet :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:52

Och mijn "wensenlijstje" (volgens kennis dan) is nog wel te vinden _O-
De vonk moet gewoon overslaan, denk dat je dan weinig "te zeggen" hebt over type. Ook al ben ik volgens mij redelijk consistent geweest met type, behalve haarkleur tot nu toe dan :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:38

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik nou op blond val of op donker :+ Heb van alles tussen mijn matches staan, dus qua uiterlijk ben ik wel redelijk vrij. Ze moeten alleen niet kalend zijn en niet dikkig. Alles wat daarbij komt is mooi meegenomen haha

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:51

Haha ja blond/donker ben ik ook niet over uit. Viel altijd op donker maar merk dat ik nu erg naar blond trek, geen idee waarom :+ kaal mag, kalend liever niet, of kaal of haar graag, niet zo tussenin _O-

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:56

Donker haar, blauwe ogen, baardje van een dag of 2/3 <3
Hou niet van hele lange, dunne mannen. Ik vind t fijn als ze wat langer zijn dan ik, maar wil wel beetje body om mee te kroelen.

Maar uiterlijk zegt niet veel over het innerlijk. Huidige date voldoet niet echt aan bovenstaande omschrijving van donker haar en blauwe ogen, hahaha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:57

Mijn vriend heeft dan wel weer die blauwe ogen en dat donkere haar hoewel ik bruine ogen mooier vind :') Maar al mijn exen *alledrie ofzo :) * hebben blauwe ogen.
_O-

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:00

Mag ik jouw vriend? *D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:04

Heeft ie geen broer/neef/whatever die op hem lijkt lieveli? Voor Jibbel? :D

Ik zit al een poosje te chatten met die match met Facebook relatie, hij is in ieder goed in liegen want echt niks duidt erop dat hij een relatie heeft, en hij is stiekem nog gezellig ook. Ik gooi 'm er zo maar gewoon in denk ik, dat ik altijd een Facebook check doe en daar heb gezien dat hij een relatie heeft. Benieuwd naar zijn reactie :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:08

Ik heb verliefdheid ook altijd verward met 'infatuation', kom niet op het Nederlandse woord en dan kom je in zeer ongezonde situaties terecht.
Dus ja echt opnieuw bezig met vormgeven van wat het dan wel mag zijn voor me :')

Type is hier wel duidelijk aanwezig al kan ik er wel wat aan toevoegen sinds dit jaar :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:13

anne_bento schreef:

Ik zit al een poosje te chatten met die match met Facebook relatie, hij is in ieder goed in liegen want echt niks duidt erop dat hij een relatie heeft, en hij is stiekem nog gezellig ook. Ik gooi 'm er zo maar gewoon in denk ik, dat ik altijd een Facebook check doe en daar heb gezien dat hij een relatie heeft. Benieuwd naar zijn reactie :+

Ja een dubbelganger maar die is zwaar gelovig en getrouwd volgens mij _O-
anne_bento schreef:

Ja zo 1 had ik ook, uiteindelijk afgekapt, na 2 jaar ofzo zocht hij weer contact om te bekennen dat hij toen een relatie had en drama. Maar toen was ik al over mijn infituation heen, :evaw: :evaw:

Robijntjah schreef:
Ik heb verliefdheid ook altijd verward met 'infatuation', kom niet op het Nederlandse woord en dan kom je in zeer ongezonde situaties terecht.
Dus ja echt opnieuw bezig met vormgeven van wat het dan wel mag zijn voor me :')

Type is hier wel duidelijk aanwezig al kan ik er wel wat aan toevoegen sinds dit jaar :')

Ja ik snap wel wat je bedoelt, denk ik? Tenminste, voor mij houdt het een enigszins ongezonde obsessie in waarin je iemand niet ziet zoals hij is, maar op een voetstuk plaatst en de relatie niet gelijkwaardig is. Zo heb ik ook wel een keer of wat mijn neus gestoten.