Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tijger22 schreef:Beau_Myrthe schreef:Mijn schoolboeken zijn vandaag gelukkig aangekomen. Dat vind ik altijd eng via marktplaats maar ze zijn er![]()
Klopt hoor Tijger22, maar dat is met alles zo..
Zo irritant, haar moeder mailde mij continu.
Maar nadat ik het gesprek door heb gestuurd van mij en haar dochter is het stil :p
Shanna schreef:Ook een mooie, ik ben opzoek naar een extra cap voor eventuele bijrijders bij mij op stal. De cap moet nog wel netjes en veilig zijn en verstelbaar.
Zie ik een cap aangeboden voor de nieuwprijs, dus ik doe een bod van 1/3e van de nieuwprijs, krijg ik terug "ik heb er zelf het dubbele van mijn vraagprijs voor betaald".
Wat iemand zelf ooit betaald heeft is toch helemaal niet relevant als de nieuwprijs nu een stuk lager ligt?
Gebeurd best vaak overigens, "ik heb er zelf dit voor betaald", terwijl de goedkoopste nieuwprijs inmiddels een flink stuk gezakt is..
Zelf kijk ik altijd naar de huidige goedkoopste nieuwprijs (dus als dat ergens in de actie is is dat die prijs) om mijn prijs te bepalen en vermeld die ook in mijn advertentie.. jammer voor mij als dat de helft minder is als wat ik er zelf voor betaald heb, maar mensen gaan echt niet 2e hands de huidige nieuwprijs of meer betalen. Dan kunnen ze het beter nieuw kopen met de winkelgarantie er bij toch?
Valt me nog best tegen trouwens, wat er aan verstelbare caps aangeboden wordt..
Tyrcanol schreef:Zijn er hier mensen die het betalen via iDEAL al aangezet hebben?
Ik twijfel wat zijn precies de voor en nadelen?
xJitskee schreef:Heb ik nog niet ontdekt, maar ik heb het ook nog maar een keer gebruikt. Wat ik wel echt fijn vond is dat je dan een bevestiging van de betaling krijgt zodra Marktplaats het geld heeft. Heb je geen discussies meer over of het wel of niet op de rekening staat als je verschillende banken gebruikt.