Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leen schreef:Zouden jullie het risicovol vinden om in de ardennen te gaan wandelen als date? Het is met iemand waar ik al een paar maanden mee praat maar nog niet mee heb afgesproken. Er is bij hem nog niets geweest waarvan ik dacht 'oei'. Ik vind gewoon iets gaan drinken niet zo leuk, we hadden het erover en voor beide leek dit een leuke date. Alleen zei een vriendin nu tegen me: "zijt ge zot???" (Ben je gek?)
Dusja nu ben ik dus aan het twijfelen.
UhNee schreef:Vandaag de derde dag dat meer-dan-scharrel en ik gewoon zero contact hebbenHij had het heel erg druk zei hij, dus ik laat het contact van hem afhangen.... Maar ik weet niet of hij überhaupt nog wel weer een keer wil afspreken. Zo jammer, hoop echt niet dat het zo doodbloedt na drie maanden....
Emmaa_ schreef:Kan best dat hij het onbewust doet hoor, UhNee. Ik ga ook wel eens in volledige negeer-modus als ik heel erg druk ben met tentamens. Reageer dan zelfs niet op m'n ouders of huisgenoot, laat staan een love interest. Waarschijnlijk reageert hij heel normaal als je hem een berichtje stuurt, is het er gewoon bij in geschoten. Het klinkt als een domme smoes, maar ik ben vaak als ik zo druk ben ook gewoon echt te druk om te denken aan een berichtje sturen.
petitparis schreef:ik heb ook al ontdekt dat sommige mannen niet zo "actief" app"en/texten/... of als ze het druk hebben wel denken "straks antwoorden" of "iets sturen" en het dan weer vergeten en als jij dan niks kort stuurt, hebben het pas enkele dagen later doorhebben.
Gewoon zelf iets neutraal sturen. Als jij altijd moet beginnen, dan hield ik het ook voor bekeken. getuigd niet van erg veel interesse/motivatie.
De eerste weken dat ik met mijn tinderdate contact had, was het gemiddeld aantal ontvangen berichten per dag denk ik ook 2 ofzo (1 of 2 dagen een paar berichtjes om af te spreken en verder niks). Maar dat is gelukkig wel stilaaan veranderd.