Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:37

Tegenover haha, moet je niet de hele tijd opzij kijken :') Maar ik dacht er niet echt over na eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 20:40

Wij zaten naast elkaar.

Goh er wordt stiekem over verjaardagen en 'ons' gesprokene :o

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 12:07

Gister een last minute date gehad. Gozer liep al 2 weken achter me aan, zelfs na een paar dagen negeerstand :') dus gaf hem de voordeel van de twijfel. Maar het was heell gezellig, moest snachts mn moeder ophalen van een feestje en ben daarna weer terug gegaan. En 7uur sochtends pas naar huis gegaan. T was dat k ff een paar uurtjes slaap nodig had anders was ik er nu nog. :D

En mn andere tinderhubbie is weer terug van vakantie dus dat gaat nog lastig worden :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 12:28

haha zo zo ginger je hebt het druk ;)

Ik ben al een hele tijd niet meer op tinder date geweest
ik had vd week met iemand voor vandaag afgesproken maar daarna niet echt meer gepraat :P
Zal hem zo eens een berichtje sturen of hij nog wil afspreken of dat we gewoon lekker vd dag genieten en elkaar een andere keer zien vind ik ook prima

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:45

Zouden jullie het risicovol vinden om in de ardennen te gaan wandelen als date? Het is met iemand waar ik al een paar maanden mee praat maar nog niet mee heb afgesproken. Er is bij hem nog niets geweest waarvan ik dacht 'oei'. Ik vind gewoon iets gaan drinken niet zo leuk, we hadden het erover en voor beide leek dit een leuke date. Alleen zei een vriendin nu tegen me: "zijt ge zot???" (Ben je gek? ;) )
Dusja nu ben ik dus aan het twijfelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:47

Leen schreef:
Zouden jullie het risicovol vinden om in de ardennen te gaan wandelen als date? Het is met iemand waar ik al een paar maanden mee praat maar nog niet mee heb afgesproken. Er is bij hem nog niets geweest waarvan ik dacht 'oei'. Ik vind gewoon iets gaan drinken niet zo leuk, we hadden het erover en voor beide leek dit een leuke date. Alleen zei een vriendin nu tegen me: "zijt ge zot???" (Ben je gek? ;) )
Dusja nu ben ik dus aan het twijfelen.

Ik zou het persoonlijk niet doen, maar ik ben dan ook wel heel moeilijk met dit soort dingen. Het is toch wel een risico om op een afgelegen stuk te gaan wandelen, ook al is iemand nog zo leuk en 'normaal'. Snap dat het wel een leuke date is, maar misschien eerst even een drankje doen en dan als tweede date zo'n wandeling doen?

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:49

Zou eerste keer in stad ofzo afspreken in iedergeval op plek waar meer mensen zijn;)

Ik heb eindelijke leuke match :D hopelijk blijf die hangen en spreken we keer af( we appen tot nu toe alleen )

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:52

ik heb ook een hele leuke match en maar 3 km bij me vandaan..
moet hij alleen nog ff gaan terug praten, ik heb namelijk een uitzondering voor hem gemaakt, ik ben als eerst tegen hem gaan praten :') :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:25

@leen: mijn verstand zegt ook niet doen voor een eerste date. Maar eigenlijk... ik heb mannen bij mij thuis voor een eerste date of op stal waar zelden of nooit iemand is. Ik volg altijd mijn buikgevoel

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:28

Nou toevallig hadden robijntje en haar vriendin en ik het erover. Die vriendin ging wandelen in het bos, ik vond dat ook maar maf....maar ja....iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt! :D je voelt dat. Ik ben ook wel eens op 1ste date naar een kerel geweest of mezelf op laten halen. En echt niet bij iedereen terwijl ik verstandelijk gezien NEE zou zeggen...

Maat dat was uiteraard niet na 1 zin appen haha

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 16:46

Wat heerlijk al die verhalen! Ooit wel meegepraat maar inmiddels in de meeleesstand..

Al weer een jaar samen met mijn lieve vriendin!
Na 2 maanden al veel bij elkaar zijn het maar relatie genoemd en daarna eigenlijk al continu bij elkaar. Nu alleen nog bij mij thuis als dat praktischer is met werk. Verder eigenlijk altijd bij haar. Paard ook verhuisd naar haar regio..

Tinder kan zo mooi zijn! :))

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:18

Vandaag de derde dag dat meer-dan-scharrel en ik gewoon zero contact hebben -O- Hij had het heel erg druk zei hij, dus ik laat het contact van hem afhangen.... Maar ik weet niet of hij überhaupt nog wel weer een keer wil afspreken. Zo jammer, hoop echt niet dat het zo doodbloedt na drie maanden....

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:20

UhNee schreef:
Vandaag de derde dag dat meer-dan-scharrel en ik gewoon zero contact hebben -O- Hij had het heel erg druk zei hij, dus ik laat het contact van hem afhangen.... Maar ik weet niet of hij überhaupt nog wel weer een keer wil afspreken. Zo jammer, hoop echt niet dat het zo doodbloedt na drie maanden....

Eerlijk gezegd denk ik dat niemand te druk is om één zin te typen, ik heb echt een hekel aan mensen die aan slow dumpen doen... wees dan gewoon eerlijk.

knuffel voor jou!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:24

Denk ik ook niet, maar ik zoek zelf ook geen contact. Beetje schijterig en ik denk ook laat hem dan maar als 'ie zo druk is.

Vrijdag zei hij nog wel dat hij me miste... Maar dan denk ik neem initatief dan :+ Super klote, net nu ik hem echt heel leuk begin te vinden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:28

Wat zonde Uhnee! Maar met dat soort gevallen ben ik wel makkelijk hoor, dan slinger ik er zelf een appje heen 'he, hoe is het? Valt alle drukte nog een beetje te managen?' oid. Gewoon heel simpel en kort. Komt daar dan geen reactie op, tjaaaaa. Dan is het wel snel duidelijk. Overigens doe ik dit alleen de eerste keer hoor, ik blijf zelf ook niet aan de gang :))

Hier is het heerlijk rustig op dategebied := Heb nog wel regelmatig en leuk contact met R, dat is wel fijn. Motorman zou vrijdag in de buurt zijn, maar was door z'n rug gegaan :roll: Ofzo. Aanstaande vrijdag de herkansing.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:34

Ik zou inderdaad ook iets simpel sturen zoals berdien zegt.
Vanavond mijn date :brr:

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:35

Ja, misschien denk ik ook te moeilijk ofzo, ik zie mensen ook veel liever in het echt dan appen :+ Maar ik kan gewoon geen hoogte van 'm krijgen, de ene dag zegt 'ie we moeten snel weer afspreken, de volgende paar dagen hoor ik weer niks.

Ik ga vanavond inderdaad maar een appje doen. Kan nooit kwaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:37

Kan best dat hij het onbewust doet hoor, UhNee. Ik ga ook wel eens in volledige negeer-modus als ik heel erg druk ben met tentamens. Reageer dan zelfs niet op m'n ouders of huisgenoot, laat staan een love interest. Waarschijnlijk reageert hij heel normaal als je hem een berichtje stuurt, is het er gewoon bij in geschoten. Het klinkt als een domme smoes, maar ik ben vaak als ik zo druk ben ook gewoon echt te druk om te denken aan een berichtje sturen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:45

ik heb ook al ontdekt dat sommige mannen niet zo "actief" app"en/texten/... of als ze het druk hebben wel denken "straks antwoorden" of "iets sturen" en het dan weer vergeten en als jij dan niks kort stuurt, hebben het pas enkele dagen later doorhebben.
Gewoon zelf iets neutraal sturen. Als jij altijd moet beginnen, dan hield ik het ook voor bekeken. getuigd niet van erg veel interesse/motivatie.

De eerste weken dat ik met mijn tinderdate contact had, was het gemiddeld aantal ontvangen berichten per dag denk ik ook 2 ofzo (1 of 2 dagen een paar berichtjes om af te spreken en verder niks). Maar dat is gelukkig wel stilaaan veranderd.
Laatst bijgewerkt door petitparis op 09-05-16 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:52

Emmaa_ schreef:
Kan best dat hij het onbewust doet hoor, UhNee. Ik ga ook wel eens in volledige negeer-modus als ik heel erg druk ben met tentamens. Reageer dan zelfs niet op m'n ouders of huisgenoot, laat staan een love interest. Waarschijnlijk reageert hij heel normaal als je hem een berichtje stuurt, is het er gewoon bij in geschoten. Het klinkt als een domme smoes, maar ik ben vaak als ik zo druk ben ook gewoon echt te druk om te denken aan een berichtje sturen.

Dit klinkt inderdaad ook heel logisch.... Ik ken hem alleen niet goed genoeg om dat in te schatten :7 Maar het lijkt me ook raar dat die interesse bij hem ineens weg is, aangezien hij vaak heeft gezegd dat hij gek op me is enzo.... Lastig allemaal. Ben onbewust ook al een soort van afscheid van hem aan het nemen ofzo :o

Ik ben weer lekker aan het overanalyseren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:53

Ik doe het ook hoor, dat overanalyseren. En het is niet erg om stiekem in je hoofd al een beetje afscheid te nemen, dan ben je in ieder geval voorbereid op het ergste en kan alles alleen maar meevallen. Maar je kan hem ook prima een appje sturen met 'yo, lang niet gesproken, hoe gaat het met de drukte?' en gewoon het gesprek aangaan. Misschien komt hij er wel zelf mee

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 13:00

Het is zeker herkenbaar :j

Motorman appt wel regelmatig, maar antwoorden/reacties van maximaal 3 woorden :') Een volwaardige zin is voor hem echt een epistel. Geeft niet, ben er wel aan gewend. R. typte juist hele verhalen, langer dan dat ik ze typte. Dat was wel weer een beetje too much := :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:02

Yooo moet weer is even bijlezen! In het weekend vergeet ik echt bokt te checken!

Lees veel positiefs en nog een aantal 'het is vaag' verhoudingen.

Robijntjah gaat iig een heel goede kant op, leuk zeg! En wat een heftig verhaal over jouw vorige relatie :-(

Ginger lekker bezig hahaha, zo heb je er geen en zo heb je er twee!

Horsetime, heb je dit weekend nog afgesproken?

Dat appgedrag analyseren is erg herkenbaar haha ja sommige gasten zijn vaag hoor, kunnen ineens van de een op de andere dag niks meer sturen en dat soort onzin, ik ga er niet eens meer achteraan de groeten. En als ik een kortaf reactie krijg ga ik zelf ook met 2 woorden per bericht antwoorden, dat heeft tot nu toe wel effect.

Oh ja donderdag had ik een date, ik was er rond 15.30 en de volgende ochtend ging ik om 05.30 naar huis omdat m'n zus op wedstrijd moest :') dussss ja wat er in die tussentijd gebeurd is hoef ik vast niet uit te leggen, het is iig erg goed bevallen whaha. Vanavong deel 2.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:11

petitparis schreef:
ik heb ook al ontdekt dat sommige mannen niet zo "actief" app"en/texten/... of als ze het druk hebben wel denken "straks antwoorden" of "iets sturen" en het dan weer vergeten en als jij dan niks kort stuurt, hebben het pas enkele dagen later doorhebben.
Gewoon zelf iets neutraal sturen. Als jij altijd moet beginnen, dan hield ik het ook voor bekeken. getuigd niet van erg veel interesse/motivatie.

De eerste weken dat ik met mijn tinderdate contact had, was het gemiddeld aantal ontvangen berichten per dag denk ik ook 2 ofzo (1 of 2 dagen een paar berichtjes om af te spreken en verder niks). Maar dat is gelukkig wel stilaaan veranderd.

Ben ik het helemaal mee eens :)

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:39

bij mij is dat juist allemaal andersom... begin volop aan de app.. laatste tijd, vrij weinig of de vlgd dag pas reactie ofzo... allemaal moeizame mannen :p idd zelfvertrouwen gaat hier wel een beetje aan onderdoor, cker als je de blauwe vinkjes ziet, en meneer is de halve dag online...