Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Nayomie schreef:Gisteren, what on earth. Gisteren stap ik in in Groningen, netjes ingecheckt. Stap ik uit in Veenwouden, probeer ik uit te checken, zegt die check in OK
Aan de goede kant uitgecheckt? Op sommige stations kun je maar aan 1 kant inchecken en aan de ander uit
Marjoow schreef:Ik klaag. Ik zit in een ICE trein naar Arnhem en die stoelen zijn zo comfortabel dat ik mn best moet doen niet in slaap te vallen.
Het leven is zwaar.
Flying_Angel schreef:Op het station vanochtend. Om bij de fietsenstalling te komen is er een trap met gleuf, twee mensen precies voor de ingang uitgebreid afscheid nemen. Totaal niet doorhebben dat ze ontzettend in de weg staan
Destination schreef:Flying_Angel schreef:Op het station vanochtend. Om bij de fietsenstalling te komen is er een trap met gleuf, twee mensen precies voor de ingang uitgebreid afscheid nemen. Totaal niet doorhebben dat ze ontzettend in de weg staan
Ik had met mijn fietsbel gebeld
Emmaa_ schreef:Ze doen op woensdag blijkbaar testen met 6 intercity's per uur tussen Utrecht en Bijlmer Arena (en de andere kant op). Heel leuk maar dan sluiten al m'n aansluitingen niet meer aan waardoor ik gister dus te laat was. Had het net kunnen redden maar de bus had 2 min vertraging en dat lukte dus al niet meer.
fohadie schreef:Emmaa_ schreef:Ze doen op woensdag blijkbaar testen met 6 intercity's per uur tussen Utrecht en Bijlmer Arena (en de andere kant op). Heel leuk maar dan sluiten al m'n aansluitingen niet meer aan waardoor ik gister dus te laat was. Had het net kunnen redden maar de bus had 2 min vertraging en dat lukte dus al niet meer.
Dat had je kunnen weten. Dit is nl al een paar weken zo en ruimschoots aangekondigd. je hebt het nu over de extra treinen tussen Amsterdam centraal en Eindhoven, die om de 10min.rijden. Blijft idd wel rot dat alles moet wijken voor die extra treinen en er gaan nogal wat treinen over dat traject!