Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:20

_Cassidy schreef:
[***] schreef:
Waarom puistjes en acne bijna altijd in het gezicht voorkomt, en niet op je benen, rug oid.

Kan je dat mijn rug vertellen? -O- Trouwens ook mijn hals en borstbeen..

Wat ik me dan weer afvraag, hoe krijg ik het weg? Smeer er geen foundation op, houd het goed schoon, houd het schoon met dit.. maar het blijft terugkomen, of het gaat gewoon niet weg.. Begin het zo onderhand na 3 jaar wel zat te worden.

Vraag verwijzing naar een Dermatoloog.Mijn dochter had er veel last van in haar gezicht.
Ze kreeg een zalf v.d. Dermatoloog,en alles is zo goed als weg!

Bambi1995

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:39

Kan een moedervlek die op je hoofd zit het pigment uit je haren trekken?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:20

huh? Nee lijkt mij niet? Hoezo heb je een grijze haar? :D

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:40

Ik heb een moedervlek met kleine witte haren op mijn hoofd. Ik schaam me er best voor want als de haren door de wind opwaaien dan zie je het

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:00

Ohh zo'n ding. Hmm ik kende iemand die had een flinke (duimgrote) op d'r kin. Incl witte haren ook. Geen idee wat dat veroorzaakt, Een moedervlek is een ophoping van pigment, dus wie weet dat daarom die haar idd wit is?

Als je het niet vertrouwd kun je gewoon naar de dokter gaan? Dat meisje waar ik het over had heeft 'm uiteindelijk weg laten branden/halen.

Schamen is nergens voor nodig, hoor! Michael Gorbatsjov kon er trouwens ook prima mee uit de voeten :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:07

Sammie schreef:
Ohh zo'n ding. Hmm ik kende iemand die had een flinke (duimgrote) op d'r kin. Incl witte haren ook. Geen idee wat dat veroorzaakt, Een moedervlek is een ophoping van pigment, dus wie weet dat daarom die haar idd wit is?

Als je het niet vertrouwd kun je gewoon naar de dokter gaan? Dat meisje waar ik het over had heeft 'm uiteindelijk weg laten branden/halen.

Schamen is nergens voor nodig, hoor! Michael Gorbatsjov kon er trouwens ook prima mee uit de voeten :D

Ik heb er ook 1....randje onderkaak. Dat haar was zwart......toen ik jong was. En nu dus wit. Dacht dat het de leeftijd was.... heb nl. op mijn hoofd/kin, etc. nog wel een paar duizend witte haren ondertussen :D

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:12

Leuk topic!
Ik vraag me dit de laatste tijd steeds vaker af:

- Waarom iedereen onzeker is over zichzelf in bepaalde maar zekere mate, waar is dat voor nodig?

- als er geen geloof was geweest, waar hadden we dan oorlogen over gevoerd? Of zou er dan meer vrede zijn? En waarom oorlog voeren over een geloof als ieder geloof beweerd dat je iedereen moet accepteren en vrede moet hebben.

- Waarom we ons maar blijven vermenigvuldigen terwijl voedingstoffen opraken en We het alleen maar zwaarder voor elkaar maken en de wereld? Waarom denken We niet verder dan alleen onszelf?

- Waarom wij de enige wezens zijn die zo kunnen denken als wij? Waarom We de enige zijn met zoveel macht en daar dus misbruik van maken? Wat maakt ons beter dat We dit kunnen en mogen doen met de wereld?

- Waarom er zoveel mensen zijn die anderen neerhalen om zichzelf beter te laten voelen? Waarom maakt iedereen elkaar zwart? Wat Is het nut daarvan en waarom begrijp ik dit niet?

- Hoe het heelal werkt.. Blijf me daar over fascineren.

- Hoe mensen kunnen vreemdgaan en dat kunnen verzwijgen... Hoe kun je met jezelf leven als je je partner zo kan bedriegen? Sowieso een ander verdriet aan doen..

- Hoe verliefdheid in elkaar zit. Hoe het kan dat er mensen voor altijd verliefd blijven maar over het algemeen zoveel mensen deze verliefdheid verliezen en vroeg of laat scheiden? Hoe kan het dat die gevoelens opeens verdwijnen? Terwijl je elkaar voorheen nooit kwijt wilde raken?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:40

_Bitje_ schreef:
als er geen geloof was geweest, waar hadden we dan oorlogen over gevoerd? Of zou er dan meer vrede zijn? En waarom oorlog voeren over een geloof als ieder geloof beweerd dat je iedereen moet accepteren en vrede moet hebben.
Er worden zat oorlogen gevoerd zonder dat er geloof aan te pas komt.

http://www.quest.nl/artikel/de-7-meest- ... e-oorlogen :+ Kijk even op welke plek het eerste geloofsoorlogje staat ;) Nummer zes..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:52

Sammie schreef:
_Bitje_ schreef:
als er geen geloof was geweest, waar hadden we dan oorlogen over gevoerd? Of zou er dan meer vrede zijn? En waarom oorlog voeren over een geloof als ieder geloof beweerd dat je iedereen moet accepteren en vrede moet hebben.
Er worden zat oorlogen gevoerd zonder dat er geloof aan te pas komt.

http://www.quest.nl/artikel/de-7-meest- ... e-oorlogen :+ Kijk even op welke plek het eerste geloofsoorlogje staat ;) Nummer zes..

De tweede wereldoorlog heeft betrekking op de joden. :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:57

Die waren in Europa slachtoffer ja. De zondebok, evenals zigeuners, homo's, gehandicapten etc. maar ga nou aub niet doen alsof WOII om geloof draaide. Absoluut niet.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:05

Waarom sommige mensen zo ongeïnteresseerd doen. Alsof je lucht bent

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 16:47

quote:- Hoe het heelal werkt.. Blijf me daar over fascineren.
Dat is niet uit te leggen,dat moet je zien in docu's op t.v. Op Science Discovery was pas een hele boeiende docu in een aantal delen. 8-)
Wat ik wel weet is dat er constant geknal en beweging is in het Heelal,lijkt wel oorlog.De ene komeet knalt tegen de andere, sterren en kleine planeten worden opgeslokt door de zwarte gaten.Er worden constant nieuwe sterren geboren,zeer fascinerend om te zien! <3 er is zijn meerdere Manen in het Heelal.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 17:39

_Bitje_ schreef:
Leuk topic!
Ik vraag me dit de laatste tijd steeds vaker af:

- Waarom iedereen onzeker is over zichzelf in bepaalde maar zekere mate, waar is dat voor nodig?

- als er geen geloof was geweest, waar hadden we dan oorlogen over gevoerd? Of zou er dan meer vrede zijn? En waarom oorlog voeren over een geloof als ieder geloof beweerd dat je iedereen moet accepteren en vrede moet hebben.

- Waarom we ons maar blijven vermenigvuldigen terwijl voedingstoffen opraken en We het alleen maar zwaarder voor elkaar maken en de wereld? Waarom denken We niet verder dan alleen onszelf?

- Waarom wij de enige wezens zijn die zo kunnen denken als wij? Waarom We de enige zijn met zoveel macht en daar dus misbruik van maken? Wat maakt ons beter dat We dit kunnen en mogen doen met de wereld?

- Waarom er zoveel mensen zijn die anderen neerhalen om zichzelf beter te laten voelen? Waarom maakt iedereen elkaar zwart? Wat Is het nut daarvan en waarom begrijp ik dit niet?

- Hoe het heelal werkt.. Blijf me daar over fascineren.

- Hoe mensen kunnen vreemdgaan en dat kunnen verzwijgen... Hoe kun je met jezelf leven als je je partner zo kan bedriegen? Sowieso een ander verdriet aan doen..

- Hoe verliefdheid in elkaar zit. Hoe het kan dat er mensen voor altijd verliefd blijven maar over het algemeen zoveel mensen deze verliefdheid verliezen en vroeg of laat scheiden? Hoe kan het dat die gevoelens opeens verdwijnen? Terwijl je elkaar voorheen nooit kwijt wilde raken?

Verliefdheid is een chemische reactie van hormonen in je lichaam. Elke chemische reactie stopt een keer. Zo ook deze. Soms komt het nog wel eens terug, maar het ene zoals je in het begin van de relatie hebt stopt een keer.

Mensen neerhalen heeft te maken met vroeger gok ik zo. Als je afwijkt van de groep ben je een makkelijkere prooi voor een roofdier. Het is dus in het belang van de groep deze te verstoten om je eigen hachje te redden. Daarom worden kinderen die anders zijn gepest. Zit in ons systeem.

Zo ook de reden waarom we voort blijven planten. Zit in onze natuur om je genen te willen doorgeven. Voor het voortbestaan van het soort.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 18:15

Even een vraag aan de hand van het artikel van geenpeil. Daarin staat dat gemeentes waarschijnlijk helemaal geen geld hebben voor hef referendum.
Waarom word er niet tegenwoordig digitaal gestemd. Veel makkelijker aan de hand van je digid

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 19:43

gohya schreef:
Dat is niet uit te leggen,dat moet je zien in docu's op t.v. Op Science Discovery was pas een hele boeiende docu in een aantal delen. 8-)
Wat ik wel weet is dat er constant geknal en beweging is in het Heelal,lijkt wel oorlog.De ene komeet knalt tegen de andere, sterren en kleine planeten worden opgeslokt door de zwarte gaten.Er worden constant nieuwe sterren geboren,zeer fascinerend om te zien! <3 er is zijn meerdere Manen in het Heelal.

Nieuwste inzichten doen vermoeden dat gigantische zwarte gaten de fenomenen zijn die de hoofdrol spelen in het ontstaan van nieuwe melkwegstelsels. in het middelpunt van onze eigen melkweg bevind zich er zo een, en dit is vermoedelijk in iedere galaxie het geval. Ze genereren enorme hoeveelheden energie.
Inderdaad fascinerende materie.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 20:18

purny schreef:
Even een vraag aan de hand van het artikel van geenpeil. Daarin staat dat gemeentes waarschijnlijk helemaal geen geld hebben voor hef referendum.
Waarom word er niet tegenwoordig digitaal gestemd. Veel makkelijker aan de hand van je digid

In verband met de fraudegevoeligheid. Denk ik! :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 21:50

Nee dat zou het niet zijn. Je digid is al heel persoonlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 22:43

Soms als ik wakker word of flink stukje heb gelopen doet voet pijn aan 1 zijkant , loop ik verkeerd of?

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 22:53

Rebecca schreef:
Soms als ik wakker word of flink stukje heb gelopen doet voet pijn aan 1 zijkant , loop ik verkeerd of?

Heb je dan geen zenuw in de knel? wat voor pijn is het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 23:02

_bokworst schreef:
[naam] schreef:

Heb je dan geen zenuw in de knel? wat voor pijn is het?

Irritant , wel idd of er iets knel zit :+ . Altijd dezelfde, loop altijd gewoon door maar vroeg het me af.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 00:15

En als je doorloopt gaat het dan ook na een tijdje 'ineens' weg?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 16:40

Waarom mannen zo erg doen als ze ziek zijn terwijl vrouwen gewoon doorgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 16:44

fjordjes schreef:
Waarom mannen zo erg doen als ze ziek zijn terwijl vrouwen gewoon doorgaan.

Er zijn ook genoeg vrouwen die dat doen hoor. Ligt gewoon aan de persoon.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 16:46

Nou toen mijn pa ziek was, jeetje die kan klagen! Ze doen net alsof ze doodgaan :P Gelukkig doet mijn vriend dat niet.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:00

Kuggur schreef:
gohya schreef:

Nieuwste inzichten doen vermoeden dat gigantische zwarte gaten de fenomenen zijn die de hoofdrol spelen in het ontstaan van nieuwe melkwegstelsels. in het middelpunt van onze eigen melkweg bevind zich er zo een, en dit is vermoedelijk in iedere galaxie het geval. Ze genereren enorme hoeveelheden energie.
Inderdaad fascinerende materie.

Ja klopt! dat heb ik ook gezien.Ik weet nu ook dat de Aarde is blijven bestaan dankzij Jupiter.Die heeft de aarde beschermd tegen inslagen van hele grote kometen.
Die docu was echt zó ontzettend mooi en heel leerzaam ook!
Ik vind het fascinerendste,die zwarte gaten. Ze willen weten wat er in die zwarte gaten is,maar zover zijn ze nog niet w.b.t. apperatuur/camera hiervoor.