Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Horseloverl schreef:Hoi. Mag ik hier ook meepraten? Ik ben vanaf vanmiddag weer single. Mn hart doet pijn want we hielde nog enorm veel van elkaar. We wonen een dik uur rijden van elkaar en het werkte gewoon niet meer. Mn eerste vriend en wat was hij een goede, lieve jongen. Ik hoop dat ik ooit nog zon lief iemand vind.
De reden waarom het uit is gegaan is door de afstand en door de extreem verschillende interessen. Ik was echt gelukkig met hem maar het was niet meer zo. Ik zit echt even in de knoop met mezelf. Ik wil huilen maar ben ook opgelucht dat we zo goed uit elkaar zijn gegaan. Ik ben wel echt heel bang voor de eenzaamheid. Elke ochtend een appie savonfs bellen voordat we gingen slapen. En het gevoel dat ik hem pijn heb gedaan. Nu was dit wederzijds maar toch. We zagen elkaar alleen in het weekend en dat was eigenlijk genoeg voor mij. Ik denk dat ik de goede keuze heb gemaakt maar Mn hart breekt. Wat het nog extra klote maakt is dat ik precies deze dag ( lekker) een jaar geleden mijn allerbeste paardenvriendinnetje heb moeten laten gaan. Ik ben gwn echt kapot
MarlindeRooz schreef:Dikke knuffel!
Ik heb het vandaag ook even moeilijk. Ben ziekig en dan wil ik hem gewoon bij me hebben. Maar helaas...
Jolien87 schreef:Het ergste vind ik nog dat hij mij voor gek heeft verklaard, gedaan alsof ik achterlijk was.
Ik heb zelfs een tijdje gedacht dat ik inderdaad achterlijk en paranoïde was en hij heeft er niets aan gedaan om dat gevoel bij me weg te halen.
Hij zag mijn verdriet, hij zag mijn twijfel en toch bleef hij er met droge ogen naast staan.
Ik ben even klaar met sterk zijn.
Cayenne schreef:Wat rot, Jolien. Ik kan uit je tekst niet helemaal halen of hij al iets met die persoon had voordat jullie relatie stuk ging?