net zoals gisteren aan mijn vriend..... hij heeft vakantie en ik moet gewoon werken. gisterochtend wilde ik rond 9 uur bij de winkel zijn voor de week boodschappen, zodat we daarna thuis nog beetje zouden opruimen. Uiteindelijk waren we er pas om half tien, meneer wilde de winkel op zijn gemak bekijken, half elf waren we eindelijk klaar. Rond die tijd is het voor mij tijd om me langzaamaan klaar te gaan maken voor werk. Mijn vriend zou thuis wel opruimen dan. Kom je thuis, is er nog niks gebeurd.
vanmorgen zelfde verhaal .... wilde om negen uur bij mijn ouders zijn ivm wat spullen die ik moet uitzoeken. Op het moment staat mijn vriend onder de douche. Tegen de tijd dat we dus misschien bij mijn ouders zijn is het kwart voor tien. Kunnen we dus nog niks opruimen in huis. Het wordt dus de bedoeling dat mijn vriend vanmiddag gaat opruimen, aangezien het mij niet meer gaat lukken nu..... ben benieuwd wat ik aantref als ik vanavond thuis kom.
Normaal doe ik het huishouden door de week, mijn vriend heeft nu vijf weken vakantie en ik vind dat hij dan ook best wat taken in de huishouding op zich mag nemen. Ik wil hem daar best mee helpen maar niet nadat ik tot 19 uur hard gewerkt heb.
Aan die onzekere collega. Ik heb een crisis situatie thuis en geef netjes bij haar aan dat ik zo naar huis moet en dat ik dus niet beschikbaar ben voor vragen. Claimt ze me meteen om nog wat last minute vragen te stellen terwijl ik ook nog diverse andere dingen moet afronden/overdragen en naar huis moet.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 27-07-16 00:48
Die mug op mijn kamer die een hoop herrie maakt maar het lef niet heeft om zichzelf te laten zien zodat ik hem eindelijk kan pletten..
Aan dat vaak niemand reageert op mijn berichten in een bepaald topic.... Zelfs als ik schrijf dat ik me erg klote voel gaat nog alle aandacht naar andere toe.
Ik heb me aan twee vriendinnen geërgerd. Ik wil heel graag tickets voor The Cursed Child, en zij gaan over twee a drie maanden. Gisteren op Facebook een bericht gedeeld van foto's die zijn uitgegeven van het theaterstuk, en erbij gezet dat ik niet kan wachten tot ik tickets kan bemachtigen. Waaronder zij me er even fijntjes aan herinneren dat zij over 81 dagen gaan. Niet zo tof.
Tivoli
Geplaatst: 27-07-16 08:10
...aan de schilders die om kwart over 7 beginnen met een schuurmachine bij mijn onderburen.
Vanuit de woningbouw wordt alles binnen 7 weken opnieuw geschilderd, omdat we draai-kantelramen hebben moeten de schilders regelmatig bij ons binnen zijn (schuren, grondverf en aflakken). Hiervoor moet ik vrij vragen van werk dus maken we afspraken. Ze zijn nu 4 keer geweest, 2 keer niet op komen dagen! ( vrije dag, betaalde uren) en nóg niet klaar. Vandaag komen ze weer 'om het af te maken'. Hopelijk is het nu echt de laatste keer en komen ze ook écht!