Hier weinig tot geen slaap.. Vriend lief vertrekt om 8u naar Schiphol voor 3 weken Amerika en ik ben vanaf 1 augustus ook 3 weken weg, dus missen elkaar 5 weken ong. Daarnaast is het ook nog erg warm in mijn kamer dus slaap lukt niet echt..
Ik kan ook weer niet slapen, alhoewel in zometeen wel even een poging ga doen. Ventilator van vriendlief mogen lenen, maar zodra ik hem uitzet is het weer stikheet
Pff ik ben maar naar beneden gegaan. Zit nu even een peukje te roken. Ga straks maar op de bank liggen en proberen te slapen, mijn kamer is niet te doen. Ben gewoon misselijk van de warmte.
Af en toe een beetje geflits hier. Niks spectaculairs nog en gewoon droog alles kunnen openen. Wel hoge luchtvochtigheid.
Hier een beetje extra spanning gisteren is door een medewerker gezien dat er foto's gemaakt werden van expeditie terrein vanuit een auto met duits kenteken.
finnens
Geplaatst: 22-07-16 05:01
Zo ik ga ook naar bed. Een ongepland feestje gehad met 6 slapers dus ff bedden in elkaar getoverd trustee
Mijn hoofdpijn bleek een voorteken te zijn.. Ziek thuis met nog steeds barstende hoofdpijn.. Feest
Milan_lover
Geplaatst: 22-07-16 12:48
Voor de mensen die niet kunnen slapen van de hitte, kijk hier eens naar;
Wij hebben er nu 2, en het werkt geweldig! Je kunt hem gewoon maken met piepschuim platen, pvc bochten en een simpele douche afzuiging ventilator. Je doet er 's avond koelelementen in, en je slaapt heerlijk!
Jup hier, zit mentaal totaal niet goed in mn vel en fysiek ook niet Wat zich uit in piekeren en veel hoofdpijn. icm de warmte wordt ik wel de sjaak bn ik bang :p