Orsje schreef:Dankjewel! Was echt een super dag die vlekkeloos verlopen is, en véél te snel. Je wordt echt geleefd! Alles via planning gegaan. Heb de nacht héérlijk geslapen bij mijn moeder thuis en een hele relaxte ochtend gehad qua makeup en haarstyling. De rest van de dag liep alsof we de klok erop gelijk hadden gezet. Ongedwongen, maar precies volgens planning! Had meer stress verwacht, maar niks gehad!
Jurk is inderdaad een ladybird.
Heb 5 jurken gepast, deze als 3e. Toen ik hem op de hanger zag was het wauw... En toen ik hem aanhad... WAUW! Toch nog 2 andere jurken gepast maar die zaten niet zoals deze en waren gelijk minder mooi. Ook moeders vond hem geweldig. Hele gevoel klopte met deze jurk. En heeft op de dag zelf als een tweede huid gezeten. Heb hem met heel veel trots gedragen en voelde me echt bijzonder hierin!
Twee dagen na de bruiloft op huwelijksreis gegaan, voor een weekje. Hier besloten we nu echt te gaan proberen voor een gezinnetje. Dus bij terugkomst aan de slag gegaan. En bij eerste poging was gelijk raak. Dus ons meisje in mijn buik is voor mij echt een onderdeel van onze bruiloft en een heerlijke vakantie. Ook al is ze een week later na alles pas ontstaan, hihi
Wauw!