Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NymeriaJarig
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 14:29

hynderfrou schreef:
@nymeria
Hele mooie jurk! Had je er ook een hoepelrok onder? Welke maat omtrek als ik vragen mag? Ik ben nog op zoek naar een hoepelrok maar vind het lastig om de juiste maat te kiezen, 200 cm of toch groter. Jij had geen sleep aan de jurk of wel?

Klopt, maar welke maat hij is geen idee.. heb even voor je gekeken, maar er staat alleen S in, geen afmeting...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:48

Ik vind het ook heel bijzonder dat, ondanks de verschillende smaken, iedere bruid een jurk heeft die haar prachtig staat. :) Er komen weer prachtige foto's voorbij!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 16:00

Kun jij binnenkort eigenlijk zelf ook al naar jurken gaan kijken, Jolien? :D Of zijn er naast Operatie Trap nog meer dure huis-dingen die nu even voor gaan?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:23

Ik hoop eigenlijk vooral dat mijn jurk-die-het-toch-niet-werd snel verkocht wordt. Heb de prijs weer verlaagd. En ik heb heel erg veel zin om over een maandje mijn jurk-die-het-wel-is weer te mogen passen.

*knip*
Laatst bijgewerkt door Dani op 12-03-17 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Verkoop-aanbod eruit gehaald.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 08:47

Ik heb vannacht weer over mijn bruiloft gedroomd. De zoveelste keer al, en iedere keer droom ik dat er van alles mis gaat :')

MarliesV

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 10:28

Haha Aranel, je moet maar denken een slechte generale (ook al is het in je dromen) is een goede uitvoering!

Tink89 jammer dat je jurk nog niet is verkocht. Hier geen belangstelling, zoals het er nu voorstaat is een bruiloft niet waarschijnlijk. Zijn er beide niet mee bezig en hechten er beide op dit moment ook geen waarde aan.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 10:05

Ik droom ook geregeld dat het mis gaat.. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 10:19

Paisano schreef:
Kun jij binnenkort eigenlijk zelf ook al naar jurken gaan kijken, Jolien? :D Of zijn er naast Operatie Trap nog meer dure huis-dingen die nu even voor gaan?

Oh stom, ik heb hier helemaal overheen gelezen. :=
Voorlopig gaan er inderdaad nog genoeg centjes in ons huis dus het eerskomende jaar ga ik nog geen jurken passen. Dat biedt me gelijk mooi de gelegenheid om de nodige kilo's eraf te krijgen, ik zit nu absoluut niet op mijn droomgewicht en ik hoop dat ik hier wat aan kan doen voor de grote dag aanbreekt.

Ik droom ook regelmatig over onze bruiloft die dan volledig in het honderd loopt. Vaak dat ik me een kwartier vooraf bedenk dat het zover is en dat ik zelf dan nog maar eventjes wat met mijn haar en make-up doe. Maar ook dat veel dingen dan niet geregeld blijken zijn, ik ben echt een regelneef dus dat is wel mijn grootste angst. :')

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 10:27

Ik heb laatst ook voor het eerst over de bruiloft gedroomd... maar heeft niet veel indruk achter gelaten :')
Gisteren de knoop door gehakt en mijn jurk vastgelegd *\%/*

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 14:17

Ik had het wel verwacht maar ik droom er nog helemaal niet over.

Binnenkort mag ik mn jurk weer passen, ik baal wel dat ze van te voren niet de afspraak willen maken voor het ophalen. Dan moet ik hopen dat iemand dan mee kan of zelf op halen want ik wil alleen dat de moeders de jurk al gezien hebben.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 14:40

O, die dromen ja, hier nog zo eentje! :))

Jolien87 schreef:
Paisano schreef:

Oh stom, ik heb hier helemaal overheen gelezen. :=
Voorlopig gaan er inderdaad nog genoeg centjes in ons huis dus het eerskomende jaar ga ik nog geen jurken passen. Dat biedt me gelijk mooi de gelegenheid om de nodige kilo's eraf te krijgen, ik zit nu absoluut niet op mijn droomgewicht en ik hoop dat ik hier wat aan kan doen voor de grote dag aanbreekt.

Maakt niet uit! :) Jammer dat het nog even duurt, maar stiekem komt dat dus eigenlijk wel goed uit. En je hebt nog even langer om weg te dromen bij al die mooie jurken, natuurlijk. :D

Orsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:38

Inmiddels ben ik ook alweer 7 maanden getrouwd met mijn mannetje. En nu 28 weken zwanger van ons eerste kindje.
Wij hadden een country thema, aangezien wij ons ook via country muziek gevonden hebben en via de paarden. Vandaar mijn prachtige laarzen onder de jurk!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:31

wat zijn jullie leuk stel zeg! leuk die laarsjes eronder heeft wel wat

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 16:57

Prachtig!

Die laarsjes zijn ook een leuke toevoeging.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:21

Wat zijn jullie een mooi stel! Het ziet er zo uit als een hele ontspannen, feestelijke dag. Heel leuk om te zien!

De jurk is van Ladybird gok ik zo? :D

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met dat kleine wonder in je buik! :*

Orsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 00:33

Dankjewel! Was echt een super dag die vlekkeloos verlopen is, en véél te snel. Je wordt echt geleefd! Alles via planning gegaan. Heb de nacht héérlijk geslapen bij mijn moeder thuis en een hele relaxte ochtend gehad qua makeup en haarstyling. De rest van de dag liep alsof we de klok erop gelijk hadden gezet. Ongedwongen, maar precies volgens planning! Had meer stress verwacht, maar niks gehad!

Jurk is inderdaad een ladybird.
Heb 5 jurken gepast, deze als 3e. Toen ik hem op de hanger zag was het wauw... En toen ik hem aanhad... WAUW! Toch nog 2 andere jurken gepast maar die zaten niet zoals deze en waren gelijk minder mooi. Ook moeders vond hem geweldig. Hele gevoel klopte met deze jurk. En heeft op de dag zelf als een tweede huid gezeten. Heb hem met heel veel trots gedragen en voelde me echt bijzonder hierin!

Twee dagen na de bruiloft op huwelijksreis gegaan, voor een weekje. Hier besloten we nu echt te gaan proberen voor een gezinnetje. Dus bij terugkomst aan de slag gegaan. En bij eerste poging was gelijk raak. Dus ons meisje in mijn buik is voor mij echt een onderdeel van onze bruiloft en een heerlijke vakantie. Ook al is ze een week later na alles pas ontstaan, hihi

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 07:03

Daar kan ik dan weer wauw op zeggen dat het allemaal zo gelopen is :-D wij hebben gisteren alle documenten naar de ceremoniemeester gestuurd dus nu is er lekker en deel van de taken uit handen.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:45

Orsje schreef:
Dankjewel! Was echt een super dag die vlekkeloos verlopen is, en véél te snel. Je wordt echt geleefd! Alles via planning gegaan. Heb de nacht héérlijk geslapen bij mijn moeder thuis en een hele relaxte ochtend gehad qua makeup en haarstyling. De rest van de dag liep alsof we de klok erop gelijk hadden gezet. Ongedwongen, maar precies volgens planning! Had meer stress verwacht, maar niks gehad!

Jurk is inderdaad een ladybird.
Heb 5 jurken gepast, deze als 3e. Toen ik hem op de hanger zag was het wauw... En toen ik hem aanhad... WAUW! Toch nog 2 andere jurken gepast maar die zaten niet zoals deze en waren gelijk minder mooi. Ook moeders vond hem geweldig. Hele gevoel klopte met deze jurk. En heeft op de dag zelf als een tweede huid gezeten. Heb hem met heel veel trots gedragen en voelde me echt bijzonder hierin!

Twee dagen na de bruiloft op huwelijksreis gegaan, voor een weekje. Hier besloten we nu echt te gaan proberen voor een gezinnetje. Dus bij terugkomst aan de slag gegaan. En bij eerste poging was gelijk raak. Dus ons meisje in mijn buik is voor mij echt een onderdeel van onze bruiloft en een heerlijke vakantie. Ook al is ze een week later na alles pas ontstaan, hihi

Wauw! <3

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:48

<3 Wat een sprookje!

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:43

Klinkt als een sprookje Orsje <3 Hele mooie jurk! Geniet van je zwangerschap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 21:28

Wat zie je er prachtig uit @Orsje. De jurk is helemaal mijn smaak. <3
Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Orsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 22:28

Dankjewel!

Ja, meer spanning en stress in de voorbereidingen gehad dan de dag zelf. En volgens mij hoort dat stiekem ook zo. Als het dan daadwerkelijk ook zo gaat, is alleen maar mooi meegenomen!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 09:22

Ik mag mijn jurk vrijdag weer aan. De tijd gaat nu ineens zo snel!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 11:28

Spannend Tink

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 10:11

Spannend Tink89!!

& ontzettend gaaf zo je eigen draai er aan te geven Orsje :j