Thnx. allemaal. Vandaag kan de eerste sneeuw vallen! het is dan wel Motsneeuw,maar het is sneeuw. Helaas alleen in het binnenland,in het Westen is het motregen.
Het is ook kans op ijzel dus hoef niet en kan daarbij ook nog zeer plaatselijk zijn. Is namelijk ook thermometer bij bedrijf aan de overkant die 1 graad aangaf. Achter in de tuin is het namelijk -1 graad net gekeken.
Dat voert de spanning helemaal niet op, dat uitstellen...
Sterkte hoor. Ik denk al de hele morgen aan je.
Het was vanochtend met hond uitlaten helemaal niet zo heel koud. Het is waterkoud. Van mij mag er een mooie droge vorst komen met een zonnetje. Dat een tijdje vast blijven houden en dan.... ja dan!!! SNEEUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat je naar huis mag, gohya! En dat je nu lekker thuis kunt genezen van de wond.
Hier was het ook koud, beetje waterkoud, maar als je dan druk bezig gaat, was het heerlijk! Blijft jammer dat er geen zonnetje is, maar toch was het lekker buiten. Heb heerlijk gereden!
quartel
Geplaatst: 02-12-14 20:13
Met Gohya alles goed gegaan?? Ik zit moed te verzamelen om naar stal te gaan.....getver wat is het kkoouuddttt
Ik was 6 uur thuis,ze wilde me niet laten gaan omdat die bloeddruk erg laag bleef,ook na een kop bouillion.In de auto zwéten,misselijk en moest overgeven,gauw uit het raam gedaan. Thuis gauw op de bank gaan liggen,nog wat misselijk,wond gaat iets pijn doen. Maar nu gaat het wel wat beter.
Heb het nu wel erg koud. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie medeleven! vind ik écht erg fijn,voor mij zijn jullie ook gewoon me vrienden!