Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Gebruik hem weinig maar erg fijn als familie er is , even om de tafel bakje doen 
Yonker schreef:Jup al tijdje maar kan niks vinden![]()
Wel leuk dat jij wat hebt!! Je zocht al tijdje wat toch??? Waar ga je wonen, in Hengelo? Huur? Koop?
Mooie tafel Rebecca!! Zoeits wil ik ook graag straks

milatje schreef:Zouden katten zo'n hordeur niet slopen?:')
.Martine schreef:Yonker schreef:Jup al tijdje maar kan niks vinden![]()
Wel leuk dat jij wat hebt!! Je zocht al tijdje wat toch??? Waar ga je wonen, in Hengelo? Huur? Koop?
Mooie tafel Rebecca!! Zoeits wil ik ook graag straks
Was al wel een tijdje op zoek naar iets. Mijn ouders wilden eigenlijk niet dat ik zou gaan huren dus het is kopen geworden
Heb dus een appartement gekocht en inderdaad in Hengelo!
Hoop dat je snel iets kunt vinden. Al hoor ik dat dat nog wel moeilijk is...
Tof!!

. Poezenkamer zelfde verhaal haha

:

_Nancy schreef:Heel mooi hoor!!
Lekker ruim ook!
Ik ben vandaag langs de woonstichting geweest, vragen in hoeverre ik nu eigenlijk kans heb op een woning..
Ze zei dat ik meer kans heb op een appartement dan een eengezins-woning..
Ik sta nu 5 jaar en 7 maanden ingeschreven, dat is best een lange tijd vond zij.
Ze willen nu ook iets nieuws gaan invoeren, dat een eengezins-woning voor minstens twee personen gaat zijn en dus niet meer voor alleenstaanden.. Zucht
Dat is wel echt super jammer!
Gelukkig heb ik nu twee bezichtigingen, eentje particulier (25 maart) en eentje via een makelaar (vanavond).. Hopelijk wordt t een van die twee!

was bij 1tje wezen kojken met tuin paar maanden terug... Was beneden woning, maar vond de woning zelf te klein helaas.
en wil eigenlijk gewoon minimaal 2 slaapkamers
al speel ik wel beetje vals