Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 20:42

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 22:42

Eleionomae schreef:
Ik trek gewoon een onderbroek over mn maillots en pantys aan :') alleen bij die figuur corrigerende pantys is dat nooit nodig, dus ik heb daar gewoon steeds meer van :))

Ik doe echt exact hetzelfde! Wel vervelend heb je gewone onderbroek aan, en soms in de winter heb ik dubbele panty aan voor warmte. Dan nog onderbroek. Nou je zit super zacht. maar naar de wc gaan is een hels karwei wil je alles weer normaal hebben zitten.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 10:38

Leggings breken je benen af, je lijkt er kleiner door en je benen worden er dikker van (VIND IK). Ik snap niet dat men een legging heeft uitgevonden.. Oke ja, toen ik 10-12 was droeg ik ze ook, maar toen waren ze net in en was het een hype.

Naar mijn idee is een legging gewoon een broek onder een rok, het klopt niet! Ik vind het walgelijk als mensen met een broek (ja een echte broek) onder een rok lopen, daar klopt al hélemaal niets van. Maar wat ik nog erger vind is het feit dat een legging nu wordt gebruikt als broek en alles er onder ziet zitten :') Ik kan er niet bij dat er meiden zijn die dat mooi vinden! Ook niet als je slank bent, en ook niet als de legging niet doorschijnt.

Maar goed, ieder zn eigen natuurlijk :D

Onderbroek over panty --> +1 :') :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 10:50

Aahh, je merkt echt dat het bijna kerstgala tijd is. Overal duiken de mooie jurkjes, topjes en rokjes weer op, zo jammer dat ik geen gala meer heb :')

Wat betreft de legging discussie, Sannerocky, ik RT jou :Y)

En dat van de onderbroek over de panty, dat ik daar nog nooit over heb nagedacht, thanks :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 10:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 10:56

MarlindeRooz schreef:
Rebeccaa schreef:
De enige leggings die ik leuk vind is deze (of leggings die hierop lijken):
http://www.hm.com/nl/product/27267?article=27267-C

<3

_O_ die is tof!

Beeetje jammer dat die dingen bij mij tot halverwege mijn schenen komen. :')

Ik heb deze, draag hem heel graag met een grote trui (die ruim over mijn billen valt _O- ). Ik heb een kort lichaam, dus dat is mijn gelukje dan weer, nooit te kort.. :Y)

O en thuis draag ik bijna altijd een legging met een oversized shirt. als ik dan buk of zo dan is het ook mega oncharmant, maar ja, thuis mag alles, toch? :')

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:09

Even over die dikke panty's, hoeveel den nemen jullie dan?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:10

90!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:13

ik heb ze nooit dikker dan 60 eigenlijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:14

Ik heb er nu een van 90 maar ik heb ook wel veel dunnere. Mijn mams werkt in een beenmode speciaalzaak dus ik krijg nog wel eens wat. *\o/*

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:15

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:17

Zo te zien is dat een skort Laurie. Zijn wel te koop bij Boohoo.com geloof ik :)

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:19

Heb 'm gevonden, dankjewel!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:32

Rebeccaa schreef:

<3

Haha ik wilde PRECIES deze posten - had 'm al opgezocht. Great minds think alike, toch? :')

Maar dit soort leggings draag ik inderdaad wel: met m'n docs eronder, shirt/trui die over m'n billen komt. Dat vind ik leuk, en zo zijn dat soort leggings IMO ook bedoeld. Vind ook dat ik dat met mijn benen best kan hebben, al zeg ik het zelf..

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:45

sannerocky schreef:
Leggings breken je benen af, je lijkt er kleiner door en je benen worden er dikker van (VIND IK). Ik snap niet dat men een legging heeft uitgevonden.. Oke ja, toen ik 10-12 was droeg ik ze ook, maar toen waren ze net in en was het een hype.

Breken je benen juist niet af - als ze echt tot op/over je voeten komen. Dan met enkellaarsjes/docs/vans eronder, lijkt het juist alsof je langere benen hebt dan met een broek. Verder als je mooi gevormde, gespierde benen hebt komen die juist prachtig uit in een goede legging.

Voorvechter van mooie leggings hier! :)) En dan bedoel ik niet die lelijke (witte, kots) leggings die tot halverwege je kuiten komen. En ook niet als broek gebruiken, en ook niet onder een rokje: maar zoals ze bedoeld zijn, met een lang shirt/ lange trui.

Zulke outfits dus:

http://lookbook.nu/look/5877709-H&M-Swe ... eanie-Vans
http://lookbook.nu/look/5871593-Oh-My-Dear-Spring

Al doe ik er zelf vaak nog iets langers over aan, maargoed kon even geen voorbeelden vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 12:04

Dirndl schreef:
Rebeccaa schreef:

<3

Haha ik wilde PRECIES deze posten - had 'm al opgezocht. Great minds think alike, toch? :')

Maar dit soort leggings draag ik inderdaad wel: met m'n docs eronder, shirt/trui die over m'n billen komt. Dat vind ik leuk, en zo zijn dat soort leggings IMO ook bedoeld. Vind ook dat ik dat met mijn benen best kan hebben, al zeg ik het zelf..

Van wat ik van je lichaam hebt gezien in dit topic: jij kan het zeker hebben!
Ik ben ook best blij met mijn benen en vind dat ik het ook prima kan hebben, vind het juist super leuk staan bij mezelf. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 12:05

Bij mij komen ze ook echt tot over mijn enkels, kan ze zelfs dubbel doen om mijn voeten heen als ik een beetje moeite zou doen haha. Ik draag er heel graag all stars of vans onder, super leuk! En ik lijk er ook langer door, omdat alles zo mooi aangesloten zit. :j
Daarnaast- ik heb goede benen, lekker showen haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 12:26

Ik zal er wel eens een aanpassen! Ga woensdag toch met mijn 11 jarige SUPER schattige zusje naar de primark! <3

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:16

Weet iemand waar je een gehaakte oversized trui kan vinden? tot over mn kont..

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:50

Marieke1495 schreef:
Even over die dikke panty's, hoeveel den nemen jullie dan?

Ik heb eigenlijk vast 40. En dan een lekkere thermopanty/leggin. Soms twee panty van 40 den over elkaar aan voor de warmte...

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 15:41

Misschien kunnen jullie mij wel wat helpen. Binnenkort heb ik een bruiloft en zou graag mijn maxi skirt (donker blauw) nog eens aan doen. Ik heb de rok in juni ook bij een bruiloft aan gehad, met een eenvoudig shirtje erboven. Nu is het natuurlijk oktober, en heb ik werkelijk geen idee wat ik op deze rok kan dragen. Iemand een idee?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 15:47

Oeh Medea, dat soort vragen vind ik altijd leuk :D Ik ga even voor je zoeken naar foto's!

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:02

Daar ben ik blij mee Dirndl, ik ben zelf niet zo handig met dit soort dingen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:06

xxcleeoo schreef:
Weet iemand waar je een gehaakte oversized trui kan vinden? tot over mn kont..

vroeg je 2 dagen terug ook al.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 16:08

Voor de kleine mensen hier:
waar kopen jullie je broeken? Ik word echt wanhopig haha. Ik heb al zoveel geprobeerd, maar niks zit echt heel fijn. Ik heb een levi's curve broek, die zit heel lekker en mooi, maar ik vind alle wassingen niet zo heel mooi van levi's als ik eerlijk ben. Mango, pull & bear, zara, sting- allemaal best wel mooie broeken, maar het zit nooit ècht goed. Vaak zitten ze bij mijn heupen en buik mooi strak, maar bij mijn benen veel te los. Iemand nog tips? :)