Rianne_ schreef:Heb je een aanfoto Blingh? Ben wel benieuwd hoe die valt
Ik heb dat jurkje ook! Had al eerder een foto in dit topic geplaatst

Misschien heb je er wat aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Jaaaa ik ben ook Ebay verslaafd!
Dat lange wachten is echt enorm irritant.. Ik wacht nog op iets van september.
Weten jullie of je ook redelijk goede nep Uggs via Ebay kan krijgen? Zag hier in het topic wel een paar maar die waren voor binnen.
sloffiee schreef:Iemand deze ook besteld??? vind hem super leuk !
http://www.ebay.com/itm/Womens-Celebrit ... 19e4a472a7
Drunksheep schreef:Heb een hoesje besteld voor mijn vriend voor kerst, kostte best wel wat voor een random Ebay hoesje. Maargoed, voor een speciaal hoesje waarvan ik zeker weet dat hij dat leuk vindt heb ik dat wel over. Alleen nu heeft de verkoper de verkeerde opgestuurd en moet ik het terugsturen voor een refund/omruiling voor de juiste. Het kost me €4,50 om het op te sturen naar Engeland... dus wordt helemaal een duur grapje dan. Heb gevraagd of ik de verzendkosten wel terugkreeg dan, maarja, stel dat dat niet zo is, wat zal ik dan doen? Case openen bij PayPal? Vind het niet zo netjes als ik moet betalen voor een fout die door de verkoper is gemaakt
Ander cadeautje uit Engeland was ook al out of stock, dus baal een beetje atm.
Anthea schreef:Drunksheep schreef:Heb een hoesje besteld voor mijn vriend voor kerst, kostte best wel wat voor een random Ebay hoesje. Maargoed, voor een speciaal hoesje waarvan ik zeker weet dat hij dat leuk vindt heb ik dat wel over. Alleen nu heeft de verkoper de verkeerde opgestuurd en moet ik het terugsturen voor een refund/omruiling voor de juiste. Het kost me €4,50 om het op te sturen naar Engeland... dus wordt helemaal een duur grapje dan. Heb gevraagd of ik de verzendkosten wel terugkreeg dan, maarja, stel dat dat niet zo is, wat zal ik dan doen? Case openen bij PayPal? Vind het niet zo netjes als ik moet betalen voor een fout die door de verkoper is gemaakt
Ander cadeautje uit Engeland was ook al out of stock, dus baal een beetje atm.
Ik neem aan dat je de verzendkosten dan terug krijgt. Iemand uit de UK heeft mij eens een verkeerde game gestuurd, de wii versie ipv PS3. Ik kreeg de enveloppe/verzendkosten terug toen de game daar aankwam.
Is fout van koper, niet die van jou dus jij hoeft er ook niet voor op te draaien.