[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:08

Spritz schreef:
Ik shop regelmatig in Almere, vind het geen hele gezellige stad maar qua winkels wel erg leuk!
Slaag er altijd goed :) let er op dat de Primark in het oude gedeelte zit (bij het station), en het nieuwe gedeelte dus een stukje lopen daarvandaan is.

okee top :)
eh ligt het aan mij of klopt die zin niet? :P
de primark zit in het oude gedeelte maar het nieuwe gedeelte is een stuk lopen..
dat hoeft dan toch niet als de primark in het oude gedeelte zit? (ik ben blond sorry :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:10

Als je verder wilt winkelen moet je dan toch een stukje lopen voor andere winkels, ik denk dat ze dat er mee bedoeld?

LisavanLisa

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:17

oh zo haha dan maar even route uitstippelen met mams

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 14:09

Ja ze bedoelt inderdaad dat de primark niet in het nieuwe winkelcentrum ligt. De primark bevindt zich namelijk in het oude gedeelte, bij het station en het is zeker wel een kwartier lopen naar (de leuke winkels) in het nieuwe gedeelte.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:12

Hoi allemaal,

Als toekomstig docente vroeg ik mij af wat jullie wel vinden kunnen voor een leraar qua kleding en wat totaal niet.

Mijn stijl is nu meestal skinny spijker/ zwarte jeans met een wit of zwartkleurig hempje waarover ik colbertjes draag in allerlei verschillende kleuren (pasteltinten, zwart en groen-blauw)

Maar eigenlijk wil ik wel eens wat anders maar durf niet echt van dit veilie af te stappen.
Wat vinden jullie wel of niet kunnen bij een docent? (:

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:15

liespower94 schreef:
Hoi allemaal,

Als toekomstig docente vroeg ik mij af wat jullie wel vinden kunnen voor een leraar qua kleding en wat totaal niet.

Mijn stijl is nu meestal skinny spijker/ zwarte jeans met een wit of zwartkleurig hempje waarover ik colbertjes draag in allerlei verschillende kleuren (pasteltinten, zwart en groen-blauw)
Maar eigenlijk wil ik wel eens wat anders maar durf niet echt van dit veilie af te stappen.
Wat vinden jullie wel of niet kunnen bij een docent? (:

Ook leuke losvallende blousjes met een blazer of net vest vind ik kunnen hoor Zolang je er schoon, verzorgd en 'bedekt' uitziet vind ik dat heel veel kan. (Je bedoelt toch wel een middelbare school docente hè?)
Mijn wiskunde docente draagt bijvoorbeeld ook veel Superdry sweaters; das namelijk haar favoriete merk.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:22

Als docente kan je toch heel veel dingen aan. Leuk jurkje met panty eronder, leuke laarsjes eronder zou toch ook gewoon kunnen. Zo lang alles er maar gewoon verzorgd uit ziet.
Ik zat op een heel open, vrije, 'niks is gek' school. Had ook een lerares die altijd heel bloot gekleed was (doorzichtige blousjes waardoor je bh en al zag), rare dingen aan had. Liep gerust de hele dag op haar blote voeten etc. Maar zij was gewoon zo, dus op een gegeven moment keken we daar ook niet meer van op en was het gewoon normaal. Gewoon aan trekken wat je leuk vind zou ik zeggen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:24

Ik draag voor de klas gewoon wat ik altijd draag, alleen mijn jurkjes zijn wat langer.

Ik heb mijn Pull&Bear jas binnen, goedkope stof. Die gaat weer retour en nu ben ik nog steeds op zoek naar een leuke winterjas.

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 15:37

_lisaah schreef:
ik ga wss in de herfstvakantie met mijn moeder shoppen in almere sws naar de primark dan :D
iemand al eens in almere wezen shoppen?

Ik! Is echt suuuperleuk daarzo! Wij kwamen terug met zo ongeveer de inhoud van een hele klerenkast haha

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:53

Ik draag voor de klas ook altijd wat ik buiten mijn werk zou aantrekken :j Niet te net (alsin: mantelpak), niet te slordig. Nooit twee dagen hetzelfde, want ze zien alles :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:02

Weet iemand hoe je moet betalen bij de zara online shop? Mijn vader heeft mijn (net nieuwe) trui gewassen met de handdoeken was, op 95 graden. De trui is nu niet meer wit :+ en in plaats van een bescheiden maatje S gegroeid naar een maatje XXXXXXXXXL of zo.. in de winkel was ik gisteren toevallig en daar hing die niet meer, online nog wel dus ik heb daar m'n hoop maar opgezet maar ik ben niet zo goed met online shops en zo, ik bestel ook nooit iets online om die reden haha.. :+ dus ik hoopte eigenlijk of jullie weten of je met ideal kan betalen?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:09

Handig, vaders :')
Via iDeal kan niet geloof ik, wel paypal.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:17

Vandaag wezen shoppen en nog bijna jouw nieuwe winterjas gekocht Emma! :')
Hele tijd over staan twijfelen maar uiteindelijk toch niet gedaan. Ik had ook al een toffe vintagejas op het oog die ik eigenlijk ook wel graag wil, misschien even sparen en dan allebei hehe.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:21

Vandaag even wezen shoppen. 6 winkels gehad en ik kom thuis met 1 basic t-shirtje.. Mijn vriendin heeft me bijna iets aangedaan :') Ik heb zeker 20 blousjes, topjes en shirts aan gehad maar op alles had ik iets aan te merken. Waarom is shoppen zo moeilijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 00:06

_mexx_lady_ schreef:
Vandaag even wezen shoppen. 6 winkels gehad en ik kom thuis met 1 basic t-shirtje.. Mijn vriendin heeft me bijna iets aangedaan :') Ik heb zeker 20 blousjes, topjes en shirts aan gehad maar op alles had ik iets aan te merken. Waarom is shoppen zo moeilijk?

Ik heb nou nooit moeite met het vinden van iets.. :')

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:00

Mijn vriendin heeft binnenkort een groot feest, en ik moet daarvoor nog een jurkje vinden. iemand suggesties? Ben namelijk niet zo 'n jurkjestype

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:10

Kijk even op nelly.com daar hebben ze vaak leuke jurkjes!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:34

Ik vertrek nu naar de primark essen, zal mijn aankopen showen als ik terugben! :wave:

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 13:09

Bedankt voor jullie tips (:
Ja klopt, ik leer voor docente Frans

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 13:16

Rebecca ik vroeger ook niet! Als ik eens weg ging kwam ik àltijd thuis met iets. Nu.. jeetje wat een ramp!

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 13:39

xkimmx schreef:
Kijk even op nelly.com daar hebben ze vaak leuke jurkjes!

oké, dankjewel!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 15:00

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 15:24

Ookal ben ik normaal meer van de schoenen vind ik de laarsjes nu een stuk mooier en idd vrouwelijker :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 15:54

Hebben jullie nog wat leuke online kleding sites voor winterjassen?

Ben hard op zoek, maar tot nu toe niet geslaagd.. Kom ik er eens een tegen, zijn ze al uitverkocht??

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 16:55