Als er iemand een adresje voor me heeft van een inmate die kan mailen (corrlinks) en graag een penpal wil... Let me know! Vind ik toch leuker dan via WAP uitzoeken, omdat ik dan zeker weet dat ze graag een penpal willen.
djuulsie
Geplaatst: 10-01-14 12:42
Ja, he... Maar vind het echt leuk! En merk nu ik met de meeste al meerdere brieven heb gewisseld dat de gesprekken zo verschillende kanten opgaan. Grappig is dat
risje
Geplaatst: 10-01-14 12:43
Rianne: Corrlinks is ook geweldig;-) Merk wel dat doordat je meerdere keren per dag contact kunt hebben het gevoelsmatig nog intensiever kan zijn. Geniet er echter nog steeds van;-)!
Ik ben blij dat ik een adres kreeg, dus als ik iemand kan helpen! Stuur me via pb je e-mail adres maar als je wilt, kan ik het evt meteen doorgeven;-)
Mavelle
Geplaatst: 10-01-14 14:55
Joepie, mijn prepaid creditcard is binnen! Straks even activeren en dan jpay eens uit proberen. Vanmorgen net een brief van 6 kantjes op de post gedaan dus heel veel zal ik niet te vertellen hebben |
Volgens mij mogen de inmates in de gevangenissen van mijn pals geen emails sturen, anders had ik het gevraagd!