Nee, die hebben we niet Als Blind d'r niet is wordt Anita daar neer gepleurd En Blind is van oorsprong ook 'n middenvelder
Oh god we're screwed Die moeten we dus gaan halen, want ondanks dat Blind echt wel talent heeft, valt 'ie nu echt door de mand.
Bam, weg met de spelers waar ik naar keek Nu maar Chris kijken aangezien d'r vrij weinig voetbal te kijken is
Als je over de club praat waar je voor bent is het we Jij woont ook in Braboland, dan is 't bij alles meteen we Enne, het zou dan zij zijn
Wow ik schrok me dood, stond opeens iemand in een rood shirt voor het goal .. Toen kwam ik er achter dat het na de rust was. Huh wie is er uit dan?
Mickey voor Özbiliz en Blind voor Eenoog.. Commentator zei eerst Cvitanich, wandelt Özbiliz dat veld in
Oke WE gaan het niet halen vanavond Is Mickey er al uit? Nooo.. Nu hoef ik dus al helemaal niet meer te kijken
Naomi_Jortje schreef:Blind voor Eenoog..Die 2 namen... Zijn echt HILARISCH als je ze achter elkaar zet..Hmm.. Snapt iemand m Ik val zowat van mijn stoel,, muahahahaa
_Nancy schreef:Naomi_Jortje schreef:Blind voor Eenoog..Die 2 namen... Zijn echt HILARISCH als je ze achter elkaar zet..Hmm.. Snapt iemand m Ik val zowat van mijn stoel,, muahahahaahahahha
Stiekem vind ik het niet eens zo erg dat we er nu uitgaan Het gaat mij meer om de competitie, en ik vind ADO - Ajax belangrijker dan deze wedstrijd. Zeker omdat ik geen zin heb in blije Hagenezen zondag na de wedstrijd
Waarom zetten we Stekelenburg niet gewoon op doel met 1 hand?Hahahahaha dit tweet de keeper van de b1 van Ajax
OH MY GODDDDDNou.. Misschien een idee om de wedstrijd lekker te laten voor wat het is en naar huis te gaan..T is k-k-koud daar!