Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Het is natuurlijk afschuwelijk dat dit gebeurd is maar ik hou mij niet zo bezig met de politiek in Amerika.
Hopelijk wordt de dader wel gevonden en berecht.
Bellatrix schreef:Ik vind het echt wel luxe als een bedrijf zijn medewerkers mee op vakantie neemt voor een aantal dagen.
Wel snap ik dat je graag wil weten wat het is, waarheen en wanneer.
Jolliegirl schreef:Er circuleert een filmpje van een man op het dak..mogelijk de schutter word er gezegd..
Echt te bizar...er word iets over wapens/geweld gevraagd...pats..zo door zn nek geschoten.. bizarre beelden..
En weer echt een bizarre actie .
MyWishMax schreef:De zooi die de belastingdienst maakt van mijn toeslagen. En dat het komt door de huurverhoging blijkbaar. Maar ook, 1e deel van dit jaar dus minder toeslag krijgen als vorig jaar. Dan gaat de huur flink omhoog en wordt dat doorgegeven. Vervolgens maand erna weer aangepast naar oude huur??? Om nu weet aangepast te worden.
Dat zorgt er dus voor dat ik.meteen snap waarom ik geld te kort kom nu. Mis bijna 50 euro aan toeslagen deze maand al. Snap er niks van waarom het steeds aangepast wordt en pas zo laat. Ik weet al maanden wat nieuwe huur werd en zij doen de wijzigingen pas als het allang doorgevoerd is en dan dus ook alweer 2 keer weer veranderd? Zelf doorvoeren heeft dus geen zin, want dan was het ook aangepast door nieuwe wijziging...
Maar ook dat 1e half jaar dus minder was als vorig jaar vind ik stom. Hele systeem is stom en het maakt het niet makkelijker voor de groep die het heel hard nodig hebben als ze zo makkelijk omgaan met minder overmaken en alles.