Stom

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

senna21

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 11:34

Brandwonden moet je niet onderschatten, zeker als er weinig pijn is.
Inderdaad bellen voor een afspraak bij de Hap.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 21:56

wemkelover schreef:
Ik was eieren aan het koken, zou het onder koud water zetten. Maar liet het voor ik bij de kraan was vallen. Kokend heet water over mijn voeten. Meteen koelen en heb er maar wat huishoudfolie er over gedaan, aangezien ik geen brandpleisters heb. Wat ook stom is. En mijn jongste zeurt dat er geen eieren meer zijn, tot smots gevallen, terwijl de vellen los op mijn voet zatten. Heb wel nieuwe gemaakt. Drie keer stom op de vroege zondag ochtend.

Jeetje, dat is heftig! Hoe is het nu?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 09:24

Het gaat verder wel goed hoor. Het is wat gevoelig met schoenen aan. En voor rest laat ik het eerst even afgedekt. Zonder schoenen merk ik niks.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 11:09

Pas maar goed op Wemke, met brandblaren.

Ik ben al bijna 2 weken doof aan mijn linkeroor, het suist en bonkt. Net bij de huisarts geweest, mijn trommelvlies blijkt te zijn teruggetrokken. Heb neusspray gekregen en kan nog wel 4 weken duren. -O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 11:22

Juist als het niet erg pijn doet vind ik brandblaren best riskant eigenlijk. Weet je zeker dat je er niet even naar moet laten kijken?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 11:45

Maandag is stom. :+

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 12:21

Ik heb een dubbele achillespeesontsteking en zelfs met maximaal pijnstilling is links bijna niet te doen.

De ene peesontsteking heb ik al sinds vorig jaar oktober, en in december zei de huisarts dat dit wel 6-12 maanden kon duren, maar vanochtend bij de vervangende huisarts zei hij dat het 6-8 weken zou kunnen duren. Dat stemde me positief (want nu kwam ik voor links, die sinds 2 weken in toenemende mate bizar veel pijn doet), maar met die tijdsduur had ik natuurlijk al lang aan de rechterkant genezen moeten zijn.

Zelfs met maximaal pcm, ibuprofen + voltaren zalf (in overleg), en 4x daags tramadol (kreeg ik al voor iets anders) is links bijna niet te doen. Gister gewoon huilen van de pijn terwijl ik niks deed, ik zat gewoon op de bank. En ik ben niet kleinzerig.

Stom -O-

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-26 21:41

Smorgens om 5.30 wakker worden met buikpijn en dan naar het toilet moeten is stom, zeker als het dan het begin is van een oliebol die tot half 9 duurt… en dan is mijn buik weer rustig..

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:54

Deze 1 april grap had ik best over willen slaan: m'n auto start niet meer en morgen is de begrafenis van mijn vader :z
Godzijdank een auto mogen lenen, en m'n pa zou er keihard om gelachen hebben, dat verzacht en relativeert wel weer :(:)
Maar dit vond ik wel echt super STOM!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:02

Dat is een echte klote timing. Gecondoleerd different

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:31

different1 schreef:
Deze 1 april grap had ik best over willen slaan: m'n auto start niet meer en morgen is de begrafenis van mijn vader :z
Godzijdank een auto mogen lenen, en m'n pa zou er keihard om gelachen hebben, dat verzacht en relativeert wel weer :(:)

Oh bah, wat een rot timing. Sterkte.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:34

Sterkte en troost gewenst, Different.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:38

different1 schreef:

Gecondoleerd :knuffel:

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:59

Oh, Different1, dat is heftig, sterkte morgen en de komende tijd.