fleurtjeuh schreef:Gdv dit in de bus. Chauffeur heeft dr kind en vriend mee, staan voor de streep, kind zit op t deurtje, vriend staat voor de deur.
Asociaal en gevaarlijk
[ [url=m/rQXwc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toestemming voor de foto?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fleurtjeuh schreef:Gdv dit in de bus. Chauffeur heeft dr kind en vriend mee, staan voor de streep, kind zit op t deurtje, vriend staat voor de deur.
Asociaal en gevaarlijk
[ [url=m/rQXwc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jespri schreef:Lege flesjes op het aanrecht die het leuk vinden om domino te spelen.
maralyn schreef:Jespri schreef:Lege flesjes op het aanrecht die het leuk vinden om domino te spelen.
Dat geluid vind ik wel altijd leuk. Ploktoktoktok...wij hadden de matras topper in de ingang van de voordeur staan omdat we buiten hadden geslapen vannacht.
Door de dikke wind naar buiten gewaaid.
![]()
De topper.
Nat geworden.
Jespri schreef:Ik was hier aan het terug lezen en nu voel ik mij oud omdat ik geen idee heb wat of wie er bedoel wordt met “Karen”?![]()
Telpeva schreef:Jespri schreef:Ik was hier aan het terug lezen en nu voel ik mij oud omdat ik geen idee heb wat of wie er bedoel wordt met “Karen”?![]()
Karen is in het buitenland al langer een fenomeen, hier staan allerlei voorbeelden
Voor als je je verveelt of als je wilt lachen
https://www.boredpanda.com/funny-karen- ... gn=organic
Appeltje: ik ken het, de kat van mijn broer was ook zo, die sloopt ook kattenluikjes wanneer ze dicht zijn. Hij moet en zal naar buiten... Hij heeft het opgelost door er iets zwaars voor te zetten wat de kat niet aan de kant kan krijgen waardoor de kat gewoon niet bij het luikje kan komen en dus niet aan het luikje kan rommelen. Anders kan hij elke keer het luikje of de deur repareren