Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 18:38

Dat ik voor mijn moeder uitzoek met creditkaart hoe je alles in moet vullen om wat te kopen beide kaarten deden het niet meer.

Ja heb het hier goedkoper gezien ik zei check wel even of het een betrouwbare website is moet je altijd doen.

Nou daar heb ik je nog nooit over gehoord

Oké lekker kopen en nooit een website checken of het betrouwbaar is. Nu weet ik ook waar ik dat eigenwijze gedrag van heb. Ik help ook niet weer met dat soort dingen had alles al ingevuld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 18:46

Halen & brengen op Stansted: £7 :$ :$ :$ Alleen ik reed verkeerd en wilde daar helemaal niet heen, maar nadat er borden staan met de mededeling dat het geld kost, kun je ook niet meer terug. :7

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 20:08

Ik heb een leuk paard aangeboden gekregen. Mijn paard is pas dinsdag ingeslapen dus dit is super snel, maar ze is wel precies wat ik zoek alleen ik voel me gelijk schuldig naar mijn oude paard %) rouw is raar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 20:14

Ergeren is een understatement in dit geval. 2 keer vandaag letterlijk in shock. Eerst word ik met de scooter (geel kenteken) letterlijk opzij gedrukt door iemand in een dikke bak die ook nog eens gaat lopen toeteren omdat hij er perse langs moet (voor de duidelijkheid ik reed gewoon 50 op de 50 weg) op een weg met een behoorlijke middenberm en aan de andere kant ook geen ruimte alleen gras. Uiteindelijk uit veiligheid voor mezelf met m'n hart in m'n strot maar zo ver opzij gegaan als ik kon. Vooral gewoon in shock, daarna ook echt even een zijstraat in gegaan om ff bij te komen. Heb nog nooit een auto zo dicht op me gehad dus dat is even schrikken als je daar rijd met je scootertje en je met 1 licht tikje gewoon keihard onderuit gaat. Dus dan maar eieren voor m'n geld kiezen en die malloot er langs laten. Ik ben daar ook nog eens niet super bekend, alleen dat stuk wel maar daarna richting huis weet ik nog niet zo goed dus ik moest echt even mezelf weer bij elkaar rapen om de weg te vervolgens, ik was een beetje trillerig. Vervolgens vertel ik het aan iemand en word mijn hele verhaal verdraaid en word diegene boos op mij omdat ik me van de weg heb laten drukken en mezelf niet onder controle had door angst. Ik denk dat het in dit geval misschien wel gezonde angst te noemen is en mag hopen dat iedereen handelt uit veiligheid voor zichzelf. Misschien had ie me wel niet geraakt of van de weg gereden maar moet ik verder risico nemen als iemand zó dichtbij komt? Ik laat me niet snel aan de kant drukken maar schrok nu toch wel en ben dan misschien wel een klein beetje geïntimideerd door zo'n grote auto ja. Nouja ik ben er goed vanaf gekomen maar vind het allemaal vooral heel raar. M'n dag begon zo goed. En het leuke is, morgen mag ik weer die kant op :')

(Ik zag trouwens net ook nog reacties op m'n vorige ergernis over de slager en zijn gebonk en de tips voor oordopjes, ik heb oordopjes naast mijn bed liggen maar wil weer in een wat beter ritme komen met slapen en als ik oordopjes in doe dan slaap ik zo diep en hoor ik geen wekker en slaap ik makkelijk tot 10 uur, over het algemeen begint de slager vanaf 8 uur maar soms ook iets eerder en m'n wekker gaat nu in ieder geval om 8 uur dus dan wil ik liever ook niet eerder wakker worden :+ maar als ik bijvoorbeeld wel een beetje wil uitslapen dan doe ik heel vaak s ochtends alsnog snel oordoppen in en slaap ik zo nog even door :) )

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 21:20

hagelslag schreef:
Update over de broek waar nu dus 4 gaatjes in zit.
Dit gaat geregeld worden zei de planning destraks aan de telefoon.
Hetzij de boer/verzekering vd boer hetzij dat de werkgever mijn broek vergoed.
Vooral omdat ik dus deze broek aanheb ivm koude temperatureb buiten en om niet ziek te worden daardoor...

Dus dit vind ik wel netjes. Het was tenminste wel even anders dan wat gister uitgedrukt was

Ik zou persoonlijk even per mail opvolgen naar de planning met een “Zoals telefonisch besproken op Xx dag en yy uur …” en vragen of ze dat even bevestigen.
Iets met “ik heb dat niet gezegd - je hebt dat wel gezegd” enzo.

Goed, maandag weet ik eindelijk of ik op zoek moet naar ander werk of niet.
Indien wel, dan nog iets vinden wat èn deeltijd kan èn deftig betaalt èn ik wat mijn ei in kwijt kan.

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 22:06

Ik one up hagelslag en de hond; pony bijt net in mn vinger, vel eraf :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 22:34

Mkango schreef:
Mkango schreef:
Ik zou m’n ouders ophalen van het vliegveld, appt m’n vader, terwijl ik al een half uur onderweg ben en er dus al bijna ben “we staan nog in Eindhoven.” Kom je nu mee. |o Inmiddels is de geplande aankomsttijd al voorbij en staan ze nog aan de grond.
De tussenstand, twee uur nadat ze hadden moeten landen:
Ouders aan de grond in Eindhoven: 2
Mkango terug naar huis: 1
De eindstand:
Ouders in Engeland: 2
Mkango thuis: 1
Aantal keer heen en weer naar Stansted gereden: 2
Aantal uren aan boord geweest: 7.45
Aantal uren vertraging: 6.45
Aantal broodjes genuttigd: 0
Aantal zakjes chips genuttigd: 2
Temperatuur van mijn paard: 37,3°C
Gesprongen abcessen: 0

Het was een enerverend dagje en ik moet nog werken, maar ik ben echt gesloopt. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 22:42

Mkango schreef:
Mkango schreef:
Mkango terug naar huis: 1
De eindstand:
Ouders in Engeland: 2
Mkango thuis: 1
Aantal keer heen en weer naar Stansted gereden: 2
Aantal uren aan boord geweest: 7.45
Aantal uren vertraging: 6.45
Aantal broodjes genuttigd: 0
Aantal zakjes chips genuttigd: 2
Temperatuur van mijn paard: 37,3°C
Gesprongen abcessen: 0

Het was een enerverend dagje en ik moet nog werken, maar ik ben echt gesloopt. :')

Heeft ze wel abcessen gekregen? Wat balen!

En een drukke dag zo te lezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 22:48

Eentje, maar het is gelukkig geen droes. Ze voelt zich verder goed hoor, geen verhoging, eet goed, is vrolijk, alleen... GOOR! :')

Maar ach, liever een abces dan een tumor. +:)+

CW: lichaamssappen en vieze bulten
Spoiler:
Er begint inmiddels al wat pus uit te komen en hij is ook flink aan het rijpen dankzij het hot packing, dus ik kijk al uit naar het moment waarop hij echt springt. Not.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 22:58

Mkango schreef:
Eentje, maar het is gelukkig geen droes. Ze voelt zich verder goed hoor, geen verhoging, eet goed, is vrolijk, alleen... GOOR! :')

Spoiler:
Er begint inmiddels al wat pus uit te komen en hij is ook flink aan het rijpen dankzij het hot packing, dus ik kijk al uit naar het moment waarop hij echt springt. Not.

Dr. Pimple on horses :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 22:59

Mkango schreef:

Spoiler:

Klinkt echt hetzelfde als wat Ofira had

Spoiler:
Op den duur hing er een soort dikke pus sliert uit :r

Alvast misschien een handige tip , ik moest elke dag het abces spoelen met water , inzepen met Betadine , afspoelen en vervolgens insmeren met zwarte trekzalf. Zo was er minder kans op een andere infectie , maar ook op een mogelijk litteken. Had haar er niet minder mooi om gevonden , maar had het wel zonde gevonden.

Gelukkig is het geen zomer , Ofira had enorm last van vliegen en stond in warm weer ingepakt in een vliegendeken en masker maar die deed zij steeds af. Ik was dus ook nog aardig wat vliegenspray nodig. Dus dit soort geintjes zijn in de winter wel iets handiger op het afspoelen na natuurlijk.

Mocht je foto's willen ik heb nog een hele collectie _O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 23:00

En de buurjongen heeft weer een feestje. Ik ga straks aanbellen als het weer zo door blijft gaan. Ik ga niet weer een nacht niet slapen door hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 23:08

Bullebeest schreef:
Mkango schreef:

Spoiler:

Dr. Pimple on horses :j
Heb ik misschien al geprobeerd, maar zo rijp is hij nog niet. O:)

Zebrastreep schreef:
Mkango schreef:

Spoiler:

Klinkt echt hetzelfde als wat Ofira had

Spoiler:
Op den duur hing er een soort dikke pus sliert uit :r

Alvast misschien een handige tip , ik moest elke dag het abces spoelen met water , inzepen met Betadine , afspoelen en vervolgens insmeren met zwarte trekzalf. Zo was er minder kans op een andere infectie , maar ook op een mogelijk litteken. Had haar er niet minder mooi om gevonden , maar had het wel zonde gevonden.

Gelukkig is het geen zomer , Ofira had enorm last van vliegen en stond in warm weer ingepakt in een vliegendeken en masker maar die deed zij steeds af. Ik was dus ook nog aardig wat vliegenspray nodig. Dus dit soort geintjes zijn in de winter wel iets handiger op het afspoelen na natuurlijk.

Mocht je foto's willen ik heb nog een hele collectie _O-
Ik houd het even in m'n achterhoofd, dank je! Vooralsnog moet ik er 2x 10 minuten een rubberen handschoen met heet water tegenaan houden om het rijpen te versnellen. Gelukkig zit hij tussen de kaaktakken, dus zelfs als het een litteken wordt, zal hij niet zichtbaar zijn. En ach, ze heeft al een verdikking op haar achterbeen, een litteken kan er ook nog wel bij. _O- Dat is allemaal esthetisch gelukkig.

En ik ben idd heel blij dat het nu gebeurt en niet als het vliegenseizoen is idd.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 23:21

denisesilver schreef:
Ik one up hagelslag en de hond; pony bijt net in mn vinger, vel eraf :')

Auwwww oke, jij doet het beter

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 23:23

1 of andere geluid van de buren, ik ga vanuit een ventilatie systeem die ieder huis hier in de straat heeft, die een ontzettend irritante lage bromtoon geeft die je goed in de woonkamer en gang kunt horen, gelukkig niet op de slaapkamer maar ik erger mij er heel erg aan. 1x in de zoveel tijd slaat ie af en dat geeft zoveel rust, zou het willen aankaarten bij ze maar je kan naar mijn idee zoiets niet verbieden

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 08:47

Mijn baby waar ik superveel van hou maar niet eens denkt op zaterdag, ik ga uitslapen miss heeft m’n moeder dat ook wel eens nodig :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 09:40

Code 95 met een Nederlander die duits praat over welgro :Y)
Oh mijn god. Dit is meer Nederlands dan duits

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 09:52

Dat sommige mensen lijken te denken dat als ze maar vaak genoeg "in beeld zijn", ze een soort God geworden zijn en zich steeds meer gaan permitteren. Terwijl ze in een andere setting helemaal niemand zijn. Wonderlijk verschijnsel.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 10:17

vevina schreef:
Jeetje Marcella ik heb echt nog nooit iemand meegemaakt die zoveel te klagen heeft over haar huisdieren, of te klagen heeft in het algemeen. Neem dan geen dieren als je hier elke dag weer loopt te klagen over ze :n.

Topplan zal de dieren opruimen die ervoor zorgen dat ik met beide benen op de wereld blijf staan.

Kan ik er gelijk een eind aan maken.

Ga ik trouwens niet doen, maar kijk uit met dit soort opmerkingen. Je kan hiermee wel iemand kapot maken. Heb wel al vaker opmerkingen langs zien komen waarvan ik denk oh kijk daarmee uit als iemand mentaal niet sterk is.

Dat sommige mensen gewoon dom en kortzichtig zijn. 8)7

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 10:20

Mentaal probleem

Er zit een muis in de voerton; laat ik hem eruit en wens hem succes of laat ik hem eruit met de hond in de buurt?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 10:23

Misschien moet je zelf eens uitkijken met wat je plaatst Marcella. Grappen maken over suicidaliteit is niet echt grappig of gepast.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 10:24

Nee maar iemand kapot maken is ook niet gepast.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 10:27

Marcella schreef:
Nee maar iemand kapot maken is ook niet gepast.

Nee, het is alleen wel een feit dat jij hier dag in dag uit over je beesten post. In een ergernissentopic :?.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 10:27

Alja schreef:
Mentaal probleem

Er zit een muis in de voerton; laat ik hem eruit en wens hem succes of laat ik hem eruit met de hond in de buurt?

Dat eerste :oo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 10:34

Misschien moeten we er ook gewoon niet te zwaar aan tillen. :+ Ik "erger" me ook aan het feit dat mijn paard zo'n smerig modderig varken is, gisteren per se moest mesten op een plek die nauwelijks verder bij de mesthoop vandaan kon zijn (en dan heb ik het niet over 20m) of zichzelf nog net niet in de knoop wurmt om bij dat ene stukje wortel te komen, terwijl ik haar kaak probeer te hot packen. Ik post het alleen niet hier, want als ik met haar bezig ben, ben ik met haar bezig, maar dat betekent niet dat ik niet meermalen even intern facepalm (om er daarna ook hartelijk om te lachen, want echt ergernissen zijn het niet, meer van die 'WHYYYYY?' momenten :)) ), maar iedereen die me een beetje kent, weet ook hoe ontzettend gek ik op mijn paard ben. :D