Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Update over de broek waar nu dus 4 gaatjes in zit.
Dit gaat geregeld worden zei de planning destraks aan de telefoon.
Hetzij de boer/verzekering vd boer hetzij dat de werkgever mijn broek vergoed.
Vooral omdat ik dus deze broek aanheb ivm koude temperatureb buiten en om niet ziek te worden daardoor...
Dus dit vind ik wel netjes. Het was tenminste wel even anders dan wat gister uitgedrukt was
Mkango schreef:De eindstand:Mkango schreef:De tussenstand, twee uur nadat ze hadden moeten landen:Ik zou m’n ouders ophalen van het vliegveld, appt m’n vader, terwijl ik al een half uur onderweg ben en er dus al bijna ben “we staan nog in Eindhoven.” Kom je nu mee.Inmiddels is de geplande aankomsttijd al voorbij en staan ze nog aan de grond.
Ouders aan de grond in Eindhoven: 2
Mkango terug naar huis: 1
Mkango schreef:Mkango schreef:De eindstand:Mkango terug naar huis: 1
Ouders in Engeland: 2
Mkango thuis: 1
Aantal keer heen en weer naar Stansted gereden: 2
Aantal uren aan boord geweest: 7.45
Aantal uren vertraging: 6.45
Aantal broodjes genuttigd: 0
Aantal zakjes chips genuttigd: 2
Temperatuur van mijn paard: 37,3°C
Gesprongen abcessen: 0
Het was een enerverend dagje en ik moet nog werken, maar ik ben echt gesloopt.
Mkango schreef:Eentje, maar het is gelukkig geen droes. Ze voelt zich verder goed hoor, geen verhoging, eet goed, is vrolijk, alleen... GOOR!
Maar ach, liever een abces dan een tumor.![]()
CW: lichaamssappen en vieze bultenSpoiler:
Er begint inmiddels al wat pus uit te komen en hij is ook flink aan het rijpen dankzij het hot packing, dus ik kijk al uit naar het moment waarop hij echt springt. Not.
Mkango schreef:Eentje, maar het is gelukkig geen droes. Ze voelt zich verder goed hoor, geen verhoging, eet goed, is vrolijk, alleen... GOOR!
Er begint inmiddels al wat pus uit te komen en hij is ook flink aan het rijpen dankzij het hot packing, dus ik kijk al uit naar het moment waarop hij echt springt. Not.
Bullebeest schreef:Heb ik misschien al geprobeerd, maar zo rijp is hij nog niet.Mkango schreef:Eentje, maar het is gelukkig geen droes. Ze voelt zich verder goed hoor, geen verhoging, eet goed, is vrolijk, alleen... GOOR!
Dr. Pimple on horses
Zebrastreep schreef:Ik houd het even in m'n achterhoofd, dank je! Vooralsnog moet ik er 2x 10 minuten een rubberen handschoen met heet water tegenaan houden om het rijpen te versnellen. Gelukkig zit hij tussen de kaaktakken, dus zelfs als het een litteken wordt, zal hij niet zichtbaar zijn. En ach, ze heeft al een verdikking op haar achterbeen, een litteken kan er ook nog wel bij.Mkango schreef:Eentje, maar het is gelukkig geen droes. Ze voelt zich verder goed hoor, geen verhoging, eet goed, is vrolijk, alleen... GOOR!
Klinkt echt hetzelfde als wat Ofira hadSpoiler:
Op den duur hing er een soort dikke pus sliert uit
Alvast misschien een handige tip , ik moest elke dag het abces spoelen met water , inzepen met Betadine , afspoelen en vervolgens insmeren met zwarte trekzalf. Zo was er minder kans op een andere infectie , maar ook op een mogelijk litteken. Had haar er niet minder mooi om gevonden , maar had het wel zonde gevonden.
Gelukkig is het geen zomer , Ofira had enorm last van vliegen en stond in warm weer ingepakt in een vliegendeken en masker maar die deed zij steeds af. Ik was dus ook nog aardig wat vliegenspray nodig. Dus dit soort geintjes zijn in de winter wel iets handiger op het afspoelen na natuurlijk.
Mocht je foto's willen ik heb nog een hele collectie
vevina schreef:Jeetje Marcella ik heb echt nog nooit iemand meegemaakt die zoveel te klagen heeft over haar huisdieren, of te klagen heeft in het algemeen. Neem dan geen dieren als je hier elke dag weer loopt te klagen over ze.