Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 11:04

Marieke sterkte met je operatie!
Germie klinkt wel alsof je in ieder geval zo snel mogelijk dat ziekenhuis uit gerend bent.

Drank, ik drink niet. Kan er niet meer tegen helaas.
Thee vind ik wel lekker maar dan eerder fruit dan allerlei toestanden met vanille of karamel of zo. Sowieso vind ik rooibos niet lekker.

Ik was even afwezig, sorry. Ik moet heel veel revalideren deze week en vorige week, dat kost echt zoveel energie. Maar, lootje, ik ben wel lekker bezig voor je.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 11:29

Marieke, sterkte met je operatie! Komt vast allemaal goed :)

Urbanus schreef:
Marieke, sterkte met je operatie! Ziekenhuizen, het eten trek ik slecht maar ruggenprikken, infusen, dikke prima. Ik geef me over, als ik dat eten maar niet hoef te eten :=

Gin Tonic is echt m'n drankje maar tegenwoordig ga ik vreemd met Negroni's sbagliato :=

Oehh gin tonic, vond het eerder heel vies maar tegenwoordig echt top. Ik ben erg fan van cocktails, onder andere de espresso martini en de dark en stormy met gingerbeer <3

Ik ga vandaag de laatste dingetjes halen en dan is mn pakket klaar :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 11:58

Sterkte Marieke!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:03

Marieke veel success!

Pauline oe doe maar rustig aan hoor!

Ik kreeg net telefoon dat ik morgen weer dag opname krijg voor infuus. Waardes waren weer te laag dus de moeheid kwam niet alleen door het weekend.
Ben ondanks de vele bezoeken nog steeds zo bang als een klein kind.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:08

Hopelijk valt de operatie en de narcose wat mee Marieke, beterschap in ieder geval :knuffel:

Hier niet zo veel issues met ziekenhuizen. Heb er op de bevalling na ook nog niet veel tijd doorgebracht. Maar ga er altijd wel vanuit dat ze daar weten wat goed is, dus ik zal niet snel in discussie gaan. Je kunt je energie beter gebruiken voor herstel en de mensen daar zijn opgeleid om je te helpen, dus ik ga er dan vanuit dat zij weten wat het beste is.

Bier vind ik vies, wijn vind ik lekker en ciders vind ik ook heerlijk! Zoete dranken af en toe ook.

Wat vervelend candalisa, hopelijk valt t wat mee :knuffel:

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:17

Sterkte Marieke en beterschap Pauline.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:18

Ik drink zelf eigenlijk geen alcohol. Gevalletje alles of niks wat dan dus uit de hand loopt :+ mijn man drinkt wel zo'n beetje alles waar procenten in zit.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:19

candalisa schreef:
Marieke veel success!

Pauline oe doe maar rustig aan hoor!

Ik kreeg net telefoon dat ik morgen weer dag opname krijg voor infuus. Waardes waren weer te laag dus de moeheid kwam niet alleen door het weekend.
Ben ondanks de vele bezoeken nog steeds zo bang als een klein kind.

He gats, spannend ja. Dikke knuffel :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:07

miccamaaike schreef:
Hopelijk valt de operatie en de narcose wat mee Marieke, beterschap in ieder geval :knuffel:

Hier niet zo veel issues met ziekenhuizen. Heb er op de bevalling na ook nog niet veel tijd doorgebracht. Maar ga er altijd wel vanuit dat ze daar weten wat goed is, dus ik zal niet snel in discussie gaan. Je kunt je energie beter gebruiken voor herstel en de mensen daar zijn opgeleid om je te helpen, dus ik ga er dan vanuit dat zij weten wat het beste is.

Bier vind ik vies, wijn vind ik lekker en ciders vind ik ook heerlijk! Zoete dranken af en toe ook.

Wat vervelend candalisa, hopelijk valt t wat mee :knuffel:

Coming from experience, in het ziekenhuis weten ze niet altijd beter wat goed voor jou of je familie is. Ik zeg niet dat je per definitie je hakken in het zand moet zetten, maar voor jezelf of je kind opkomen is soms gewoon nodig.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:08

Ik heb post!!!!
Lieve santa super leuk dankjewel! (Springt op en neer)

Ik heb speurhond Raya even op het spoor gezet en die heeft mij een beetje op weg geholpen :)* (denk ik)

Afbeelding

Afbeelding

Nu moest ik wel even nadenken over de vraag ik heb aan één kant leuke buren die niet veel thuis zijn en aan de andere kant buren waarbij mijn pakket wss ergens aan de bodem van de Noordzee beland. Dus ik bedacht mij dat het misschien een idee is het pakket bij mijn moeder te laten bezorgen. Normaal laten we onze pakketten voor de deur zetten maar dat is toch wel een dingetje als ik niet weet wanneer het komt. Dus ik ga even een ander adres doorgeven aan mdh als je dat niet erg vind!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:09

Wat een leuk kaartje!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:40

Wat een leuke Santa heb jij Candalisa. Gaaf kaartje!

Ziekenhuisbezoeken; sterkte voor wie dat nodig heeft. Hier gelukkig niet veel slechte ervaringen. Mijn vader helaas wel, die heeft daarna zo'n stampei gemaakt dat hij niet op een V.I.P lijst staat o.i.d }:0 Hij hoeft nu maar over 1 ding te twijfelen en dan word alles uit de kast gehaald om hem verder te helpen (Hij heeft helaas longkanker)

Zag wat over alcohol voorbij komen. Ik drink op het moment eigenlijk niet. In mijn jonge jaren was het natuurlijk helemaal hot om een breezer te nemen of een "sex on the beach". Een speciaal biertje zomers op het terras kan ik wel waarderen. Maar glühwein vind ik dan weer helemaal niets.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:44

Leuke kaart weer! *\o/*

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:45

Super leuk kaartje! Ik had iets online besteld, is het op een ander bestel punt veel verder weg afgeleverd… super handig.

Mijn lootje houdt ook van een bepaald soort alcohol in ieder geval… hint :j

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:46

Super leuk kaartje!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:49

Tanya schreef:
Super leuk kaartje! Ik had iets online besteld, is het op een ander bestel punt veel verder weg afgeleverd… super handig.

Mijn lootje houdt ook van een bepaald soort alcohol in ieder geval… hint :j

Wat een waardeloze hint, nu voel ik me aangesproken en de andere 50 alco's hier ook %) |( |( :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:51

Wat een superleuk kaartje!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:51

Sterkte met de operatie :(

& superleuk kaartje hierboven!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 15:12

Suusje heel veel sterkte met je vader ergens wel fijn dat hij nu de hulp krijgt die hij nodig heeft.

Gister de laatste spullen opgeruimd bij mijn moeder op zolder. Een aantal spulletjes bewaard die dierbaar waren en verder zijn er aardig wat spullen weggegooid.
Deze kwam ik tegen en heeft nu een heel ander betekenis gekregen. Wij zijn ooit (20 jaar geleden bijna) met zijn allen naar de opening van de makro geweest waar toen z’n strip tekenaar stond. Deze is toen voor de grap gemaakt vader en dochter samen en al die jaren achter in een kast gestopt. Nu heeft hij een mooi plekje gekregen.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 16:20

Wat mooi de tekening!!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:17

Wat mooi Candalisa als je dan onverwacht zoiets weer tegenkomt.
Je Santa maakt het wel spannend!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:38

Mooie foto Candalisa!

Hier helemaal klaar. Wil alleen nog een leuke vulling voor in de doos en dan kan de doos dicht :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:49

Wat balen Candalisa, sterkte morgen!

En wat een leuke post weer! Zie nu 8 december staan, had 11 december in mijn hoofd zitten, dus dat is een meevaller, we mogen al eerder los gaan. *\o/* *\o/* *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:51

Leuk kaartje Candalisa! en hele gave tekening!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:53

Wauw, super tof kaartje @Candalisa! :D

Urbanus schreef:
*knip*

Coming from experience, in het ziekenhuis weten ze niet altijd beter wat goed voor jou of je familie is. Ik zeg niet dat je per definitie je hakken in het zand moet zetten, maar voor jezelf of je kind opkomen is soms gewoon nodig.

Daar sluit ik me bij aan. Hier ook de ervaring te moeten vechten voor een kind.

Ik houd normaal wel van een goed glas wijn of sporadisch een mixdrankje, maar momenteel drink ik niets :)