Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Marieke, sterkte met je operatie! Ziekenhuizen, het eten trek ik slecht maar ruggenprikken, infusen, dikke prima. Ik geef me over, als ik dat eten maar niet hoef te eten
Gin Tonic is echt m'n drankje maar tegenwoordig ga ik vreemd met Negroni's sbagliato
candalisa schreef:Marieke veel success!
Pauline oe doe maar rustig aan hoor!
Ik kreeg net telefoon dat ik morgen weer dag opname krijg voor infuus. Waardes waren weer te laag dus de moeheid kwam niet alleen door het weekend.
Ben ondanks de vele bezoeken nog steeds zo bang als een klein kind.
miccamaaike schreef:Hopelijk valt de operatie en de narcose wat mee Marieke, beterschap in ieder geval![]()
Hier niet zo veel issues met ziekenhuizen. Heb er op de bevalling na ook nog niet veel tijd doorgebracht. Maar ga er altijd wel vanuit dat ze daar weten wat goed is, dus ik zal niet snel in discussie gaan. Je kunt je energie beter gebruiken voor herstel en de mensen daar zijn opgeleid om je te helpen, dus ik ga er dan vanuit dat zij weten wat het beste is.
Bier vind ik vies, wijn vind ik lekker en ciders vind ik ook heerlijk! Zoete dranken af en toe ook.
Wat vervelend candalisa, hopelijk valt t wat mee
Urbanus schreef:*knip*
Coming from experience, in het ziekenhuis weten ze niet altijd beter wat goed voor jou of je familie is. Ik zeg niet dat je per definitie je hakken in het zand moet zetten, maar voor jezelf of je kind opkomen is soms gewoon nodig.