Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Adjepatatje8

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 00:22

Aan de wifi op de boot (Zweden-Duitsland). De hele tijd prima wifi, maar als je dan net in een spannend stuk van de film zit kapt ie ermee _-:( .

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 00:27

Telpeva schreef:
Aan de andere kant, het is jouw verjaardag, jouw dag, jouw feestje! Misschien weten ze ook oprecht even niet wat ze willen, of misschien hebben ze geen tijd gehad om te reageren?

Ik zou gaan bedenken wat jullie allemaal leuk vinden, en daarvan uitkiezen wat jij het leukste vind, en dat in de groep gooien?

Ze hebben alle tijd gehad, iemand had me uitgenodigd om te bellen met andere mensen -O-
Volgensmij weten ze mijn verjaardag niet eens.
Ik had voorgesteld gewoon een weekendje weg, geen kado want hun naast me hebben is voor mij echt al zo goed.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 01:56

Lag om 00.00 uur op bed en nog steeds wakker. Normaal zakt mijn lichaamstemperatuur en val ik in slaap. Lig op mijn katoenen laken onder de plafond ventilator aan en nog steeds warm. En dit is eigenlijk vragen om extra problemen met mijn nek. Gezien ik gevoelig ben voor kou erop.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 02:10

Moe maar niet echt kunnen slapen. En de buurman zit een sigaar te roken en ik vind die geur vet goor en hij zit natuurlijk tegen het huis aan waardoor het zo bij mij binnen komt.

Ik probeer bewust zo veel mogelijk achter in de tuin te roken om zo min mogelijk tot last te zijn. Zucht. Ik ben te veel bezig met anderen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 03:00

Ik ben gezakt voor het laatste theorie examen van mijn opleiding. Zucht zó balen. Gelukkig nog wel een herkansing, maar voor nu zo balen >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 06:03

fotolijstje schreef:
Telpeva schreef:
Aan de andere kant, het is jouw verjaardag, jouw dag, jouw feestje! Misschien weten ze ook oprecht even niet wat ze willen, of misschien hebben ze geen tijd gehad om te reageren?

Ik zou gaan bedenken wat jullie allemaal leuk vinden, en daarvan uitkiezen wat jij het leukste vind, en dat in de groep gooien?

Ze hebben alle tijd gehad, iemand had me uitgenodigd om te bellen met andere mensen -O-
Volgensmij weten ze mijn verjaardag niet eens.
Ik had voorgesteld gewoon een weekendje weg, geen kado want hun naast me hebben is voor mij echt al zo goed.

Gewoon een weekendje weg is niet niets voor 16 jarigen en kost ook wel wat. Dat vind ik best al een stevige verwachting. Wat is er mis met bv naar de cinema te gaan od?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 06:30

Precies. In ons vriendengroepje organiseert ook iedereen zelf zijn verjaardag, anders gebeurt er ook niets hoor. En weekendjes weg is idd gewoon best groot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 07:01

Ik moet een rotrit fietsen voor mijn werk. 41 km en meer dan 30 pakketjes, wat betekent dat ik sowieso plusminus een uur uit ga lopen en in het heetste moment van de dag zit.
Ik trek hitte echt slecht, wordt daar misselijk en warrig van.

Eerder vertrekken mag wsl niet vanwege arbitraire targets en scorebordpolitiek.

Ik ga volgende week mijn ontslag indienen denk ik, het is wel mooi geweest. Maar geen idee wat een ander leuk actief bijbaantje is :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 07:05

En weer wakker heb half 3 zien worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 07:06

fotolijstje schreef:
Ik voel me gewoon zo klote nu.
Ik heb een groepsapp aangemaakt voor mijn verjaardag.. er zitten er maar twee mensen in. Zelfs voor mijn verjaardag krijg ik niet de moeite om een berichtje gestuurd te krijgen met wat ze willen gaan doen. Waarom moet altijd alles via mij komen?
Ik vind het echt waardeloos want zonder hen heb ik geen contact met mensen behalve mijn familie -O-
Ik zit hier echt te hyperventileren omdat ik me zo verschrikkelijk verlaten voel :(
Het is echt niet mijn bedoeling om aandacht te vragen maar jeetje, ik voel me er zo verdrietig/boos over.

Ik voel je,

Verschrikkelijk gevoel, maar vaak echt geen onwil. Maar slechte whatsapp-discipline (been there).
Misschien hebben zij juist het idee dat jij hen heus niet als zó belangrijk beschouwt omdat ze onzeker zijn.

Ik zou idd lekker zelf iets erin gooien :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 07:10

Menino schreef:
Ik moet een rotrit fietsen voor mijn werk. 41 km en meer dan 30 pakketjes, wat betekent dat ik sowieso plusminus een uur uit ga lopen en in het heetste moment van de dag zit.
Ik trek hitte echt slecht, wordt daar misselijk en warrig van.

Eerder vertrekken mag wsl niet vanwege arbitraire targets en scorebordpolitiek.

Ik ga volgende week mijn ontslag indienen denk ik, het is wel mooi geweest. Maar geen idee wat een ander leuk actief bijbaantje is :))

Sterkte vandaag. Nog een paar weken dan is de zomer weer voorbij :(:)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 07:38

poes schreef:
Precies. In ons vriendengroepje organiseert ook iedereen zelf zijn verjaardag, anders gebeurt er ook niets hoor. En weekendjes weg is idd gewoon best groot.

Inderdaad, als ik zelf geen mensen uitnodig komen ze simpelweg gewoon niet. Echt niet iedereen uit mijn vriendengroep weet mijn verjaardag (en ik weet ook niet iedereen zijn verjaardag) is gewoon normaal.
Weekend weg is echt iets groots voor 16 jarige. Plan inderdaad iets als de bios, thuis een hapje en een drankje ect. En ik verwacht bij een verjaardag dat de jarige ook gewoon zelf bedenkt wat er gedaan zal worden en dan met een datum, tijd en plaats komt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 07:48

Dat mensen niet een topic kunnen volgen zonder massaal te melden dat ze het topic komen volgen..
Mensen, er is gewoon een optie dat je met 1 muisklik een topic kan volgen. Geen nutteloos bericht voor nodig

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 08:14

En weer met de vrachtauto bij de garage....
Echt dit is absoluut niet grappig meer

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 08:40

Jongens wat komt er na 16 inderdaad 17 :+
En die andere is 18! Een midweekje naar Maastricht ofzo kan prima lijkt me toch? We hebben het er over gehad. Iedereen wou het wel.
Ik kan niet zelf alles plannen als niemand wat zegt wat zij willen en wanneer zij kunnen. Telkens aandringen dat zij ook moeten plannen is op dit moment gewoon een stukje pittiger voor mij.
Oh ja en ze kennen mij 5 jaar inmiddels, dan mag ik er vast vanuit gaan dat ze weten wanneer ik jarig ben toch?
Deze post is trouwens echt niet betweterig bedoelt maar ik ben echt gesloopt na gisteren, excuses

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 08:49

Ik weet nooit wanneer iemand jarig is. Mijn eigen verjaardag boeit me niet zo, en buiten die van mijn vader en moeder destijds onthou ik het ook gewoon niet. Op jouw leeftijd had ik er niet aan moeten denken om een heel weekend weg te gaan voor een verjaardag, buiten dat ik het geld er niet eens voor zou hebben. En bij het plannen van iets roep ik ook wel eens enthousiast ja, terwijl ik daar een dag later al weer spijt van heb. Echt, stel je verwachtingen bij, niet iedereen is even attent (zoals ik dus := ) en viert graag verjaardagen, het scheelt je een hoop teleurstellingen. Organiseer zelf iets dat maar een paar uurtjes duurt, ik denk dat je dan echt meer respons krijgt :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 08:52

Ik onthoud ook geen verjaardagen en ga zeker andermans verjaardag niet plannen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 08:57

Verplicht wachten op een pakket die niet eens voor mij is. Wil liever naar stal, m'n bijrijdster heeft les dus wilde gaan kijken. En vanmiddag vind ik het te warm.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 08:58

Ik heb verjaardagen in de telefoon staan en krijg een herinnering. :+

Maar wil ik wat doen op mijn verjaardag dan regel ik dat zelf.
Maar dat is iets simpels als, ik ben dan jarig en kom maar gezellig wat eten en drinker bij mij.
Stuur ik zo'n uitnodiging niet komt er ook niemand. Dan krijg ik een paar belletjes, maar mensen komen niet ongevraagd langs.

Dingen als een weekend weg voor de verjaardag, nee. Niet betaalbaar voor iedereen. En ze vrij houden ook niet. Dus dat word sowieso niet gedaan.
En zeker op jou leeftijd niet, zijn de tijden zo veranderd dat dit voortaan gedaan word dan?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 09:29

Ik erger me steeds meer aan het rookgedrag van mijn buren. Sinds ze hun huis opnieuw hebben gebouwd, hebben ze hun tuindeur aan de zijkant van het huis gemaakt in plaats van achter. Dus zitten ze voor mijn gevoel nu naast mijn deur te praten en te roken, maar vooral die rot lucht... Ik kan mijn deur nu niet meer open zetten om de boel te luchten, want die klote lucht hangt dan ook bij mij in huis. De reden dat ze de tuindeur aan onze kant hebben gemaakt, is omdat ze niet op goede voet met hun buren aan de andere kant leven. Heb net de deur maar weer dicht gedaan (wij hebben maar één deur, geen voor- of achterdeur), maar die lucht gaat maar niet weg. Baal hier zo van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 09:52

fotolijstje schreef:
En die andere is 18! Een midweekje naar Maastricht ofzo kan prima lijkt me toch? We hebben het er over gehad. Iedereen wou het wel.
Ik kan niet zelf alles plannen als niemand wat zegt wat zij willen en wanneer zij kunnen. Telkens aandringen dat zij ook moeten plannen is op dit moment gewoon een stukje pittiger voor mij.
Oh ja en ze kennen mij 5 jaar inmiddels, dan mag ik er vast vanuit gaan dat ze weten wanneer ik jarig ben toch?
Deze post is trouwens echt niet betweterig bedoelt maar ik ben echt gesloopt na gisteren, excuses

Pardon? Midweekje Maastricht voor jou 17de verjaardag? Meid, als dit jou level van verwachtingen is dan snap ik wel dat het leven zo zwaar is. Dit is echt een buitenproportionele verwachting. Als jij dat persé wilt dan stuur je: Die datum, dit en dit lijkt mij fijn, dit kost het ongeveer. Iemand andere suggesties eventueel? Ok fijn, boek ik dan? Klaar. En komt daar geen antwoord op dan kunnen ze het misschien niet betalen ipv niet te willen.

Wauw, ik vind dit echt even zo verwend over komen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 09:53

Ik heb nog niet eens iets gekregen vandaag :D

Nee grapje, ik vind het ook wel erg hoog gegrepen dat je zoiets verwacht van een ander. Ik ben al blij als ze me feliciteren.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 09:55

fotolijstje schreef:

Het is echt niet abnormaal dat de jarige alles regelt en plant hoor.
In onze vriendengroep doen we meestal etentjes en dan is het toch echt de jarige die zegt: op die datum op dat uur in dat restaurant/bij mij thuis. Wie komt?

Een midweekje Maastricht zou ik ook niet zomaar kunnen en willen. Dat is al best wel wat om zomaar even te doen voor een verjaardag. Dat zou ik eigenlijk alleen verwachten bij "jubileum"-verjaardagen en dan nog.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 09:56

Fjordjes gefeliciteerd.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:01

Fjordjes gefeliciteerd *\%/*

Fotolijstje misschien moet je wat minder verwachtingen hebben en gewoon zelf je verjaardag invullen ipv dat van anderen te verwachten.