Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Aan de andere kant, het is jouw verjaardag, jouw dag, jouw feestje! Misschien weten ze ook oprecht even niet wat ze willen, of misschien hebben ze geen tijd gehad om te reageren?
Ik zou gaan bedenken wat jullie allemaal leuk vinden, en daarvan uitkiezen wat jij het leukste vind, en dat in de groep gooien?
fotolijstje schreef:Telpeva schreef:Aan de andere kant, het is jouw verjaardag, jouw dag, jouw feestje! Misschien weten ze ook oprecht even niet wat ze willen, of misschien hebben ze geen tijd gehad om te reageren?
Ik zou gaan bedenken wat jullie allemaal leuk vinden, en daarvan uitkiezen wat jij het leukste vind, en dat in de groep gooien?
Ze hebben alle tijd gehad, iemand had me uitgenodigd om te bellen met andere mensen![]()
Volgensmij weten ze mijn verjaardag niet eens.
Ik had voorgesteld gewoon een weekendje weg, geen kado want hun naast me hebben is voor mij echt al zo goed.
fotolijstje schreef:Ik voel me gewoon zo klote nu.
Ik heb een groepsapp aangemaakt voor mijn verjaardag.. er zitten er maar twee mensen in. Zelfs voor mijn verjaardag krijg ik niet de moeite om een berichtje gestuurd te krijgen met wat ze willen gaan doen. Waarom moet altijd alles via mij komen?
Ik vind het echt waardeloos want zonder hen heb ik geen contact met mensen behalve mijn familie![]()
Ik zit hier echt te hyperventileren omdat ik me zo verschrikkelijk verlaten voel![]()
Het is echt niet mijn bedoeling om aandacht te vragen maar jeetje, ik voel me er zo verdrietig/boos over.
Menino schreef:Ik moet een rotrit fietsen voor mijn werk. 41 km en meer dan 30 pakketjes, wat betekent dat ik sowieso plusminus een uur uit ga lopen en in het heetste moment van de dag zit.
Ik trek hitte echt slecht, wordt daar misselijk en warrig van.
Eerder vertrekken mag wsl niet vanwege arbitraire targets en scorebordpolitiek.
Ik ga volgende week mijn ontslag indienen denk ik, het is wel mooi geweest. Maar geen idee wat een ander leuk actief bijbaantje is
poes schreef:Precies. In ons vriendengroepje organiseert ook iedereen zelf zijn verjaardag, anders gebeurt er ook niets hoor. En weekendjes weg is idd gewoon best groot.
fotolijstje schreef:Jongens wat komt er na 16 inderdaad 17![]()
En die andere is 18! Een midweekje naar Maastricht ofzo kan prima lijkt me toch? We hebben het er over gehad. Iedereen wou het wel.
Ik kan niet zelf alles plannen als niemand wat zegt wat zij willen en wanneer zij kunnen. Telkens aandringen dat zij ook moeten plannen is op dit moment gewoon een stukje pittiger voor mij.
Oh ja en ze kennen mij 5 jaar inmiddels, dan mag ik er vast vanuit gaan dat ze weten wanneer ik jarig ben toch?
Deze post is trouwens echt niet betweterig bedoelt maar ik ben echt gesloopt na gisteren, excuses
fotolijstje schreef:Jongens wat komt er na 16 inderdaad 17![]()
En die andere is 18! Een midweekje naar Maastricht ofzo kan prima lijkt me toch? We hebben het er over gehad. Iedereen wou het wel.
Ik kan niet zelf alles plannen als niemand wat zegt wat zij willen en wanneer zij kunnen. Telkens aandringen dat zij ook moeten plannen is op dit moment gewoon een stukje pittiger voor mij.
Oh ja en ze kennen mij 5 jaar inmiddels, dan mag ik er vast vanuit gaan dat ze weten wanneer ik jarig ben toch?
Deze post is trouwens echt niet betweterig bedoelt maar ik ben echt gesloopt na gisteren, excuses