Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
BaileyMix schreef:Haha ja drama van andere mensen is echt mijn crack. Hier had gisteravond op straat, precies onder mijn raam een stel ruzie. "Ik vind het gewoon jammer dat jij niet kan zeggen wat je voor me voelt, SCHAT. Dit kan zo toch niet als we een gezin willen stichten?" "Omdat ik te weinig geld heb! Jij wil gewoon dat ik meer geld ga verdienen!"
Instant invested door het raam staan loeren
Urbanus schreef:Dropneus95 schreef:Mijn biecht van vandaag; Ik begin best wel een crush te krijgen op een collega van mij.. en dat terwijl ik eerst heel hard ontkende dat het ooit iets zou worden
Don't oliebol where you eat
Dropneus95 schreef:Mijn biecht van vandaag; Ik begin best wel een crush te krijgen op een collega van mij.. en dat terwijl ik eerst heel hard ontkende dat het ooit iets zou worden
Tatjanaa schreef:Via via hoorde ik dat er in ons (nieuwbouw)dorp een actieve swingersclub zit. Nu blijft het mij bezighouden of mijn buren hier ook aan deelnemen (en wie dat dan zijn). Elke keer als ik iemand zie denk ik “zou jij ook?” Of “doen jullie elkaar ook?”![]()
Zelf totaal geen interesse in, maar ben vooral nieuwsgierig over het hoe/wat/wie
Dropneus95 schreef:Mijn biecht van vandaag; Ik begin best wel een crush te krijgen op een collega van mij.. en dat terwijl ik eerst heel hard ontkende dat het ooit iets zou worden
Urbanus schreef:Zo'n irritante kütmoeder vroeg voor welke festivaldag wij kaarten hebben. Heb zondag gezegd.
We gaan zaterdag.
Janine1990 schreef:Louder for the people at the back.Dropneus95 schreef:Mijn biecht van vandaag; Ik begin best wel een crush te krijgen op een collega van mij.. en dat terwijl ik eerst heel hard ontkende dat het ooit iets zou worden
Aaah joh, ik heb gescharreld met een collega die daar angstig voor was. "Misschien moeten we nog wel 30 jaar met elkaar werken." Vond ik niet zo realistisch... En "Als ik je dan nog steeds niet aan kan kijken, heb je iets HEEL goed gedaan, of iets HEEL fout."
Het werd niks, en we kunnen elkaar nog steeds goed aankijken en hij stuurt zelfs vanaf z'n vakantie verjaardagsappjes naar me.
Drama is voor boeken en films
hagelslag schreef:Ik vind het te leuk om mensen het wat moeilijker te maken dan dat nodig is in het verkeer.
Op een smal weggetje, waar ik net met de vrachtauto op pas. Eventueel 20 cm kan uitwijken maar meer ook niet.
Personen auto van voor had net een oprit gehad maar was te achtelijk om daar even 2 seconden stil te gaan staan....
Dus ben ik geen mimileter aan de kant gegaan voor de personenauto
hagelslag schreef:Ik vind het te leuk om mensen het wat moeilijker te maken dan dat nodig is in het verkeer.
Op een smal weggetje, waar ik net met de vrachtauto op pas. Eventueel 20 cm kan uitwijken maar meer ook niet.
Personen auto van voor had net een oprit gehad maar was te achtelijk om daar even 2 seconden stil te gaan staan....