Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:33

Hier begonnen met 1 dekbed maar nee, ik slaap veel beter met 2 losse. Je kunt nog steeds prima tegen elkaar aan liggen, wij doen niet anders. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:35

hier hetzelfde, we liggen prima tegen elkaar aan maar hebben beide een verzwaringsdeken van 9 kilo. :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:44

Dat ik een schop onder mijn kont nodig heb, om een startkaart te kopen. :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:53

BaileyMix schreef:
Haha ja drama van andere mensen is echt mijn crack. Hier had gisteravond op straat, precies onder mijn raam een stel ruzie. "Ik vind het gewoon jammer dat jij niet kan zeggen wat je voor me voelt, SCHAT. Dit kan zo toch niet als we een gezin willen stichten?" "Omdat ik te weinig geld heb! Jij wil gewoon dat ik meer geld ga verdienen!"

Instant invested door het raam staan loeren :))

_O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-22 11:36

Zo'n irritante kütmoeder vroeg voor welke festivaldag wij kaarten hebben. Heb zondag gezegd.

We gaan zaterdag.

Jannie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:34

Ik vervloek op dit moment de school van onze zoon. Door zijn dyslexie is hij aangewezen op digitale boeken. School besteld (en betaald) deze ieder jaar maar nooit gaat het goed. Nu van 1 vak 2* hetzelfde boek ipv beide boeken en van 1 vak helemaal geen boeken......

Kost me ieder jaar zoveel tijd omdat allemaal te regelen....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 13:30

Urbanus schreef:
Zo'n irritante kütmoeder vroeg voor welke festivaldag wij kaarten hebben. Heb zondag gezegd.

We gaan zaterdag.

_O-

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:11

Mijn biecht van vandaag; Ik begin best wel een crush te krijgen op een collega van mij.. en dat terwijl ik eerst heel hard ontkende dat het ooit iets zou worden :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-22 17:12

Dropneus95 schreef:
Mijn biecht van vandaag; Ik begin best wel een crush te krijgen op een collega van mij.. en dat terwijl ik eerst heel hard ontkende dat het ooit iets zou worden :o

Don't oliebol where you eat :=

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:30

Urbanus schreef:
Dropneus95 schreef:

Don't oliebol where you eat :=

Gelukkig zit hij bij de beveiliging en ik niet. Ik werk ook op verschillende locaties dus we zien elkaar maar 1x in de week als we geluk hebben. Plus mocht het echt zo zijn, kan ik heel makkelijk mijn baan opzeggen want het is alleen maar voor erbij. Ik ontkende alles, maar inmiddels gaat dat niet meer :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:30

Urbanus schreef:

We gaan zaterdag.

Misschien wilde ze het wel weten zodat ze op een andere dag kon gaan? _O-
Komen jullie elkaar daar alsnog tegen

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 19:28

Dropneus95 schreef:

Ohohoh dit vind ik leuk

Biechtje van vandaag:
Mn vriend bleef slapen, en had gezegd dat ik uiterlijk om kwart voor 11 moest vertrekken voor school.

Ik ben te laat gekomen. Door hem :')
I mean dag 2 en het was t waard, maar heb m wel even op z'n kop gegeven :+

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:24

Via via hoorde ik dat er in ons (nieuwbouw)dorp een actieve swingersclub zit. Nu blijft het mij bezighouden of mijn buren hier ook aan deelnemen (en wie dat dan zijn). Elke keer als ik iemand zie denk ik “zou jij ook?” Of “doen jullie elkaar ook?” :')

Zelf totaal geen interesse in, maar ben vooral nieuwsgierig over het hoe/wat/wie

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 20:53

Tatjanaa schreef:
Via via hoorde ik dat er in ons (nieuwbouw)dorp een actieve swingersclub zit. Nu blijft het mij bezighouden of mijn buren hier ook aan deelnemen (en wie dat dan zijn). Elke keer als ik iemand zie denk ik “zou jij ook?” Of “doen jullie elkaar ook?” :')

Zelf totaal geen interesse in, maar ben vooral nieuwsgierig over het hoe/wat/wie

Dit had ik ook toen wij gingen swingen.
Je komt zo veel mensen uit alle lagen van de bevolking tegen dat je van iedereen denk 'hmm zou het?'

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:45

Urbanus schreef:

We gaan zaterdag.

En dan denkt zij misschien: "Oh, oliebol, dan gaan wij toch maar zaterdag." :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:47

fleurtjeuh schreef:
Urbanus schreef:

We gaan zaterdag.

Misschien wilde ze het wel weten zodat ze op een andere dag kon gaan? _O-
Komen jullie elkaar daar alsnog tegen

Zelfde gedachte andere bewoording. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-22 22:37

Nee ze wil samen gaan :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 22:42

Dropneus95 schreef:

Aaah joh, ik heb gescharreld met een collega die daar angstig voor was. "Misschien moeten we nog wel 30 jaar met elkaar werken." Vond ik niet zo realistisch... En "Als ik je dan nog steeds niet aan kan kijken, heb je iets HEEL goed gedaan, of iets HEEL fout."

Het werd niks, en we kunnen elkaar nog steeds goed aankijken en hij stuurt zelfs vanaf z'n vakantie verjaardagsappjes naar me.

Drama is voor boeken en films :P

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 23:14

Dropneus95 schreef:

Haha! Had ik ook. En nu hebben we een relatie :))

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:39

Urbanus schreef:

We gaan zaterdag.

Afgelopen maandag vroeg ik poeslief aan een mede mentor bij welke bijeenkomst hij zich ging inschrijven, zodat ik wist bij welke ik me moest inschrijven zonder bij hem terecht te komen. _O-

Hij symboliseert echt alles wat bij mij het bloed laat koken (best wel knap van hem eigenlijk). Zo’n zogenaamd woke en open persoon, die beweert elke dag het eerste en laatste uur helemaal voor zichzelf te plannen en te mediteren, schrijven en yoga te doen, maar ondertussen walgelijke misogynistische uitspraken doet. :r :r En dat als hij het ergens niet mee eens is gelijk een soort filosofisch monoloog start waarbij hij veel te lange adempauzes neemt en waarbij ik altijd achteraf denk ‘wat is nou eigenlijk je punt?’.
Ik ben geen hatelijk persoon, maar deze man. Wurgneigingen. :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:50

Ik vind het te leuk om mensen het wat moeilijker te maken dan dat nodig is in het verkeer.
Op een smal weggetje, waar ik net met de vrachtauto op pas. Eventueel 20 cm kan uitwijken maar meer ook niet.
Personen auto van voor had net een oprit gehad maar was te achtelijk om daar even 2 seconden stil te gaan staan....
Dus ben ik geen mimileter aan de kant gegaan voor de personenauto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 09:36

Janine1990 schreef:
Dropneus95 schreef:

Aaah joh, ik heb gescharreld met een collega die daar angstig voor was. "Misschien moeten we nog wel 30 jaar met elkaar werken." Vond ik niet zo realistisch... En "Als ik je dan nog steeds niet aan kan kijken, heb je iets HEEL goed gedaan, of iets HEEL fout."

Het werd niks, en we kunnen elkaar nog steeds goed aankijken en hij stuurt zelfs vanaf z'n vakantie verjaardagsappjes naar me.

Drama is voor boeken en films :P
Louder for the people at the back. :))

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 09:53

hagelslag schreef:
Ik vind het te leuk om mensen het wat moeilijker te maken dan dat nodig is in het verkeer.
Op een smal weggetje, waar ik net met de vrachtauto op pas. Eventueel 20 cm kan uitwijken maar meer ook niet.
Personen auto van voor had net een oprit gehad maar was te achtelijk om daar even 2 seconden stil te gaan staan....

}:) :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 09:55

hagelslag schreef:

En terecht. Ik geef vrachtwagens en bussen altijd meer ruimte. Is al moeilijk zat om zo'n gevaarte te besturen, kun je niet ook nog kortzichtige personenautomobilisten bij gebruiken :')

Ik word ook altijd iets te blij als ik op de snelweg dank je wel-knippers krijg van vrachtwagens of als een buschauffeur zijn hand naar me opsteekt. :+

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 09:57

hagelslag schreef:

You go girl! Ik zou hetzelfde doen.